Pinkpop 2025

Laat de gemeente maar over de brug komen voor een nieuw pand, misschien op de oude plek nu ze ook weer geld geld stoppen in een pas 2 jaar oud zwembad dan kunnen ze ook voor voor een fatsoenlijk onderkomen zorgen voor de muziek scene in Parkstad.Misschien kan buro PP ook iets hierin betekenen.

• Winning
Waarderingen: elo
Daar is weinig 'gelukkig' aan. Buiten het feit dat we mega-veel gear van bands in de Oefenbunker stond (en nu verloren gaat) was het ook een ideale plek (aan de rand van Heerlen) om te repeteren. Veel bezoekers kwamen er sowieso al nooit, maar als ze die zaal verplaatsen naar een andere locatie is het doodsvonnis wel naderend ben ik bang.
Wat mij betreft is een nieuwe/andere locatie in Landgraaf ook niet wenselijk, maar daar zullen de locals wel anders over denken.
Prachtige tijden daar beleefd toen ik helemaal in de hardcore/metalcore zat. Als bezoeker vanaf 1998 en als bandlid vanaf 2002. Legendarische shows gezien, waaronder Hatebreed in de beginjaren mijn jeugdfavorieten Morning Again.

• Leuk
Waarderingen: Landgraver
...Buiten het feit dat we mega-veel gear van bands in de Oefenbunker stond (en nu verloren gaat) was het ook een ideale plek (aan de rand van Heerlen) om te repeteren. Veel bezoekers kwamen er sowieso al nooit, maar als ze die zaal verplaatsen naar een andere locatie is het doodsvonnis wel naderend ben ik bang.
allemaal verloren spullen is absoluut diep, diep en diep triest... Zoals ik al zei; Triest voor alle betrokkenen en vrijwilligers, maar ook voor de muziekscene in de regio.

• Leuk
Waarderingen: Landgraver en elo

Users who are viewing this thread