Pinkpop 2025

Volbeat op herhaling?
Gaan nog een tour bekendmaken. (Binnenkort)
Maybe disturbed ook, die hebben ook nog niks in europa gemeld in juni/juli.
Zou wel leuk zijn moest Disturbed hun geannuleerde Pinkpop-show van 2023 inhalen. Mag zeker van mij. Volbeat ook šŸ‘
The War on Drugs, Kings of Leon, Jorja Smith en Airbourne zijn nog het hele Pinkpop-weekend vrij en in Europa. Alien Ant Farm en Apocalyptica zijn vrijdag en zondag nog vrij (zitten zaterdag op Graspop dus is een korte oversteek). Tourist Le Mc en Zwangere Guy zijn ook met een nieuwe plaat bezig, misschien kunnen we die ook verwachten.

Zou wel leuk zijn moest Disturbed hun geannuleerde Pinkpop-show van 2023 inhalen. Mag zeker van mij. Volbeat ook šŸ‘
The War on Drugs, Kings of Leon, Jorja Smith en Airbourne zijn nog het hele Pinkpop-weekend vrij en in Europa. Alien Ant Farm en Apocalyptica zijn vrijdag en zondag nog vrij (zitten zaterdag op Graspop dus is een korte oversteek). Tourist Le Mc en Zwangere Guy zijn ook met een nieuwe plaat bezig, misschien kunnen we die ook verwachten.
WoDrugs zou ik heel vinden.
KoLeon lijken me headliners.
Er zijn natuurlijk zat bands die vanuit graspop kunnen komen. Daar vind ik de ene leuker dan de andere, maar een paar lekkere rock/metalbands heb ik wel nodig tijdens zo'n weekend

Als ik naar de line-up van Mad Cool en NOS kijk, zit daar ook nog wel het eea wat we op Pinkpop kunnen verwachten. Benson Boone, Justice, Glass Animals, Noah Kahan, Dead Poet Society, The Teskey Brothers, Gracie Abrams, Foster the People, Circa Waves, The Wombats, St. Vincent (en Kings of Leon?).
Vampire Weekend zou ik ook heel erg toejuichen.

• Geweldig
Waarderingen: brutus257
Als ik naar de line-up van Mad Cool en NOS kijk, zit daar ook nog wel het eea wat we op Pinkpop kunnen verwachten. Benson Boone, Justice, Glass Animals, Noah Kahan, Dead Poet Society, The Teskey Brothers, Gracie Abrams, Foster the People, Circa Waves, The Wombats, St. Vincent (en Kings of Leon?).
Vampire Weekend zou ik ook heel erg toejuichen.
De hoge spots voor Justice en Vampire Weekend zijn er niet echt meer volgens mij.

Is dat geen headliner?
Niet meer dan Vampire Weekend een headliner zou zijn voor Pinkpop. Justice zie ik nog wel gewoon als absolute headliner komen (maar niet dit jaar, dat zou te relevant zijn voor Pinkpop).

Ik zie VW nog wel langs komen voor een anderhalf uur hitjes knallen voor Olivia Rodrigo als Noord afsluiter

Niet meer dan Vampire Weekend een headliner zou zijn voor Pinkpop. Justice zie ik nog wel gewoon als absolute headliner komen (maar niet dit jaar, dat zou te relevant zijn voor Pinkpop).

Ik zie VW nog wel langs komen voor een anderhalf uur hitjes knallen voor Olivia Rodrigo als Noord afsluiter
Was meer een geintje ;). Is nogal een terugkerende discussie hier of Volbeat headliner zou kunnen zijn.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Misschien Dinand?
Scared Horror GIF

Nieuwe zanger. Eloi doet solo dingen en was toendertijd toch ook al bekend dat ze met een nieuwe zanger een doorstart zouden maken? Ik gok op Merijn van Haren (ex-Navarone)
Denk Merijn, Tim Akkerman of een SBS6 talentenshow in navolging van Di-rect

Users who are viewing this thread