Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kensington moeheid is dus nog niet afgenomen ondanks dat ze tijdje weg zijn geweest zo te zien. Ik vind persoonlijk prima als ze komen eerste maar zien wat aankondiging word.
Kensington moeheid is dus nog niet afgenomen ondanks dat ze tijdje weg zijn geweest zo te zien. Ik vind persoonlijk prima als ze komen eerste maar zien wat aankondiging word.
Doet hij/zij goed begint alweer te kriebelen! Nog een nieuwe drop namen zou het versterken (verzwakken kan ook, maar niet te hoog inzetten)
Terwijl ik dit typ hoor ik pumped up kids op pinkpops media partner 3fm, zou een mooie toevoeging zijn!
Zelf een bloedje hekel aan Kensington maar kun je die dit jaar exclusief krijgen, heb je een ticketbom te pakken.
Idd altijd goed dat ze meer van zich laten horen. Kan ook goed dat de stagair(e) begonnen is, maar deze strategie om (voor alsnog) dagelijks te posten zal niet vanuit hem of haar komen. Mijn gedachte zijn juist dat ze ergens naar toe aan het bouwen zijn en dat lijkt mij niks anders als meer namen...
Wat Kensington betreft, ook niet mijn favoriete band maar wel geliefd onder het Nederlandse volk. Denk dus als PP de kans krijgt ze te programeren ze dit zeker zullen doen. Zal zeker wel wat extra kaarten verschuiven, mits ze hen exclusief hebben deze zomer, dat dan wel.
Nieuwe zanger. Eloi doet solo dingen en was toendertijd toch ook al bekend dat ze met een nieuwe zanger een doorstart zouden maken? Ik gok op Merijn van Haren (ex-Navarone)
Ik zet ook in op Merijn van Haren. Ik stond in 22 bij Navarone helemaal vooraan in de tent en we zijn in Doornroosje nog naar de afscheidsshow geweest. Pre-Covid heb ik ook in de Mezz na een optreden nog aan Merijn gevraagd of Navarone in beeld was voor Pinkpop, hij reageerde nogal verrast en keek mij vragend aan na die vraag (ik wist natuurlijk niet dat ze mogelijk al geboekt waren en dit nog niet bekend was gemaakt). Diepe indruk maakt hij op mij en mijn vrouw en als hij de nieuwe zanger wordt hij zal Kensington een totaal andere sound gaan geven dan met Eloi, wat Marcel Venendaal destijds ook betekende bij Di-rect na het vertrekken van Tim Akkerman.
Ik ben twee keer bij Navarone geweest in Luxor Live. Een keer met een Chris Cornell Tribute, en een keer met eigen werk. Van die laatste show was ik niet kapot, maar die ode aan Cornell was fenomenaal, met name dankzij Merijn. Nu is naar mijn persoonlijke mening die kutstem van Eloi sowieso makkelijk te overtreffen, maar ook ik denk dat Merijn van Haren die band een upgrade kan geven. Moeten ze alleen wel goede songs gaan schrijven natuurlijk...