Le Guess Who? 2015

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Klopt, de kans is groot dat ik vrijdag en zaterdag meepak. Zonde van Annette Peacock, maar ik vind de zondag verder niet echt noemenswaardig.
Begrijp ik, zelf wil ik Deerhunter graag zien. Maar als je daar niets mee hebt is het wel echt een stukken minder boeiende dag.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
110 euro voor zo’n 20-30 optredens lijkt me geen moeilijke keuze
1f609.png

Sowieso. Lineup is echt superdik dit jaar. Alleen de donderdag kan ik echt niet en dan vind ik de zondag weer geen 40 euro waard, dus ben er alleen op vrijdag en zaterdag bij. En wel in deze zalen:

http://clashfinder.com/s/lgw2015/?user=NJeroen&

Zijn enkel de 'want to sees'. Niet dat ik zaterdag na Bo Ningen niks meer ga doen ofso, maar dan vind ik het allemaal best. Volgens mij is Lightning Bolt ook wel vet, en Young Gud. Lotic ken ik ook wel maar dat duurt dan weer tot 4 uur helemaal.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Vrijdag it is: http://clashfinder.com/s/lgw2015/?user=PwoperFish
Voor de rest wat dingen op andere dagen geselecteerd die ik graag had willen zien. Misschien dat ik er donderdag nog bij ben. Is het te doen om een stuk van Julia Holter én The Notwist mee te makken als je lopend bent? Of is het dan net niet de moeite meer?

Wel jammer van het Levitation programma en Os Mutantes/Dungen, denk niet dat die laatste 2 nog vaak komen in nl..
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Vrijdag it is: http://clashfinder.com/s/lgw2015/?user=PwoperFish
Voor de rest wat dingen op andere dagen geselecteerd die ik graag had willen zien. Misschien dat ik er donderdag nog bij ben. Is het te doen om een stuk van Julia Holter én The Notwist mee te makken als je lopend bent? Of is het dan net niet de moeite meer?

Wel jammer van het Levitation programma en Os Mutantes/Dungen, denk niet dat die laatste 2 nog vaak komen in nl..
Ja is prima te doen, ongeveer 5 minuutjes als je een beetje doorloopt. Ik kan alsnog iedereen wel aanraden om een fiets mee te nemen. Utrecht is niet groot, maar als je naar de helling of Ekko moet, is lopen gewoon net wat te ver.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Als ik kaartjes ga halen is het last minute nog voor de vrijdag, simpelweg omdat dat de enigste dag is die uitkomt.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Als ik kaartjes ga halen is het last minute nog voor de vrijdag, simpelweg omdat dat de enigste dag is die uitkomt.

Sowieso doen, is toch de beste dag. Ook al is Le Guess Who stiekem iets waar je tijd voor moet maken he :G
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Op de vorige pagina zijn best veel clashfinders te vinden volgens mij. Mijn voorkeur is de vrijdag.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Mwa, vind zelf de vrijdag iets sterker maar zaterdag is ook heel goed. Deze acts ga ik sowieso zien:

http://clashfinder.com/m/lgw2015/?user=NJeroen
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik vind de zaterdag het beste, hier nogmaals mijn clashfinder dan
http://clashfinder.com/s/lgw2015/?user=Mrmantel&
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.468
1.616
Ben de vrijdag aanwezig, kijk uit naar Evil Superstars en Protomartyr met hun nieuwe plaat op zak.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Gisteren een mooie eerste dag gehad. Prima optreden van hildur guðnadóttir, niet altijd even spannend maar een fijne opener. Daarna een sterk optreden van Julia Holter gezien, wel het hoogtepunt van de dag. Doorgegaan voor de tweede helft The Notwist, maar dat voelde vrij eentonig aan was minder dan op Motel Mozaïque eerder dit jaar. Faust daarna was intrigerend, goed wil ik niet zeggen, maar absurd en boeiend was het wel. Toen nog Ought gezien en dat was best een verademing na Faust, maar was verder niet mega inspirerend ofzo. Ten slotte nog naar Ekko gegaan, daar nog gedanst op Torus en een stukje van HOEK meegepakt, maar dat was me net iets te abstract op dat tijdstip. Ja, zeer goede eerste dag.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik las ook dat Ought niet echt in topvorm was gister. Volgens verschillende mensen op twitter is de zanger van Rats on Rafts tijdens het laatste nummer nog op z'n bek geslagen door iemand uit het publiek.. Lekker kansloos weer.
Ben benieuwd naar de rest, ik ben er helaas niet bij. Geen zin om vandaag na APTBS nog 4 uur op m'n trein te wachten en als ik de laatste trein wil halen mis ik zo veel dat ik het niet echt waard vind.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Ouch, dat is jammer. Op Pukkelpop was Ought zeker wel in vorm, was een fantastisch optreden daar en toen kende ik de muziek nog niet eens zo goed. Jammer ook dat The Notwist zo eentonig was aangezien ze er toch anderhalf uur stonden, maar klinkt als een prima dagje Matthijs! Misschien zie ik nog wat Festimensen vandaag of morgen. Ga jij nog Wessel?
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Hm. Ik ga vandaag! Ik ga eigenlijk 100% voor Titus Andronicus. Maar ik ga ook nog Metz, Protomartyr, Kaki King en Evil Superstars. Goed programma.

Ben verder jaloers op iedereen die morgen en overmorgen nog gaat. Ik kon zelf helaas niet.

En gek dat Ought tegenviel. Ze waren steengoed op Lowlands. En een ander optreden van ze dat ik zag was ook goed. Nou ja, een artiest kan eens een mindere dag hebben.

 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ga jij nog Wessel?

Nope, helaas te druk.

Veel plezier daar guys!


Volgens verschillende mensen op twitter is de zanger van Rats on Rafts tijdens het laatste nummer nog op z’n bek geslagen door iemand uit het publiek.. Lekker kansloos weer.

Redelijk kut als dit waar is ja...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken