Rock Werchter 2025

Aardige toewijding! Ben het met je analyse eens dat veel acts oud en steriel wordne, met name PJ zit in mn hoofd qua RW. Hoewel ik het met je eens ben dat nieuw bloed nodig is voor de toekomst, kun je over invulling daarvan ook sparren. IMO: liever Billie Eilish dan OR, bijvoorbeeld
PJ: steriel, wauw!

• Verdrietig
Waarderingen: ChrisV
Goh, ik kijk specifiek naar de namen net onder de headliners. Dingen als Jack White, Vampire Weekend, Blink 182, Paramore, die we ergens toch op tour verwachten maar voorlopig geen data hebben.
Ook al zou ik het fantastisch vinden, waarom verwacht je Paramore? Zijn toch al op een behoorlijke wereldtour met Taylor Swift mee geweest en hebben op die Talking Heads cover ook geen nieuwe muziek uitgebracht sinds This Is Why.

Jack White en Vampire Weekend had ik wel een beetje rekening mee gehouden en hoop ik ook nog op!

• Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: Yerko_music en Breinaard
Sleep Token lijkt me toch de Sam Fender van Download.
Inderdaad zeg, vorige week in het voorprogramma van Linkin Park gezien en ik kon er echt helemaal niks mee. Misschien ook wel een beetje niche die muziek die ze maken, maar daarom ook gek als headliner zou je zeggen.

Sowieso houdt die Download line up echt niet over...

Olivia Rodrigo geluisterd. Tja, als dit tegenwoordig al Grammys wint. Gespeend van elke originaliteit. Maar ja, dat is de 21e eeuw zo lijkt het: de goegemeente doet vooral wat ze al deden, koopt vooral wat ze al hebben en luistert vooral wat ze al luisteren.
Lekker vroeg het mandje in op zondag! Of waarschijnlijker: ergens bier gaan drinken.
Eens

Voor het BEAUREGARD FESTIVAL in Normandie de dagindeling van de al bekendgemaakte artiesten:
Air, Girl in Red, Blonde Redhead, The Black Keys, The Last Dinner Party, Fontaines DC en Amyl en the Sniffers zijn wellicht ook te vinden op Rock Werchter.
Fontaines DC op donderdag op Rock Werchter zoals ik al verwachtte.

Van alle zever die hier in staat, vind ik nog het grappigste dat je op een Nederlands forum klaagt over de 'verdutching' ervan
Zie je .com is .nl., zo snel gaat dat met die Noorderburen.
Alle gekheid: andere cultuur en ziel, ook in muziek. Jullie luisteren sowieso meer pop geschiedenis en daarom staan jullie op de eerste rij voor SF en OR. Wel eens met de gunfactor van SF.
De ziel is er wat uit vorige editie en
Tot nu toe deze editie. RW was uniek en wordt nu eenheidsworst, zonder sfeer. Pinkpop achterna. Erbij willen zijn en gezien worden. Geen positieve evolutie mijn gedacht.

• Thinking
Waarderingen: Chiel
Heb me ook maar eens ingeluisterd in Olivia en Sam. Als rocker geboren in ‘78 en sinds ‘99 vaste bezoeker in Werchter heb ik in ieder geval het meeste zin in Olivia van de nu aangekondigde headliners. Sam klinkt best leuk, maar zou voor mij meer iets zijn om in middag op de achtergrond mee te pikken. (Voor de duidelijkheid: gaat mij niet om of Sam headlinerwaardig is of niet, maar om het type muziek).

Olivia speelt in ieder geval lekker up tempo. Bij Eilish ben ik daar een beetje bang voor, lange aanlopen en beetje mompelend, zacht zingen.
Qua originaliteit: tja dat verwijt kun je bij heel veel artiesten hebben. Dua Lipa leent er in haar nummers ook flink op los.

Hoop wel dat er nog een stevige headliner bijkomt en dan wel in mijn straatje. Zoals linkin park. Daarnaast de namen onder de headliners of hopelijk weer wat coheadliners.

Zie je .com is .nl., zo snel gaat dat met die Noorderburen.
Alle gekheid: andere cultuur en ziel, ook in muziek. Jullie luisteren sowieso meer pop geschiedenis en daarom staan jullie op de eerste rij voor SF en OR. Wel eens met de gunfactor van SF.
De ziel is er wat uit vorige editie en
Tot nu toe deze editie. RW was uniek en wordt nu eenheidsworst, zonder sfeer. Pinkpop achterna. Erbij willen zijn en gezien worden. Geen positieve evolutie mijn gedacht.
Sam Fender en Olivia Rodrigo verkopen in België geen tickets? En omdat de namen jou niet aanstaan, wordt het eenheidsworst?

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Koekdoos

Voor het BEAUREGARD FESTIVAL in Normandie de dagindeling van de al bekendgemaakte artiesten:
Air, Girl in Red, Blonde Redhead, The Black Keys, The Last Dinner Party, Fontaines DC en Amyl en the Sniffers zijn wellicht ook te vinden op Rock Werchter.
Fontaines DC op donderdag op Rock Werchter zoals ik al verwachtte.
Was al besproken

• Leuk
  • On fire
Waarderingen: Timmetje en Yerko_music
Sam Fender en Olivia Rodrigo verkopen in België geen tickets? En omdat de namen jou niet aanstaan, wordt het eenheidsworst?
En weer dat vingertje, progressief heet dat tegenwoordig. Ook hier verkopen zij tickets maar het sportpaleis zat voor 1/4 Noorderburen de 2 de show van Rodrigo.

• Leuk
Waarderingen: Voneulein

Users who are viewing this thread