Graspop Metal Meeting 2024

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
376
686
Foodtrucks. Volgens mij 2,5 munt, weet niet meer helemaal zeker. Wel goedkoper dan veel andere opties. En wat vooral heel tof was: omdat ik geen kaas op een pannenkoek lust en ze adverteerden met spek/kaas pannenkoeken, deden die dames er voor mij een paar extra plakken spek op. :)
was die spek een beetje goed gebakken of half rauw
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.807
2.556
Dag beste kijkers,
woensdag tot maandag, 21, 19, 20,21, 22, 21
Iedere dag kans op weinig? regen, (minder dan vandaag?) met vrijdag de minste kans zoals eerder verwacht. Met wat geluk valt de meeste regen dinsdag op woensdag. natte west tot zuidwestenwind met minimum 's nachts 13 graden.
Weerspreuk van de dag: Sinds Frank met pensioen is, doet het weer wat die wil.
Morgen zijn we er weer met meer weer.
"natte west tot zuidwestenwind".

Wat moet ik voorstellen bij een natte wind? Die ken ik voornamelijk als (onaangename) verrassing in m'n broek, maar als weerfenomeen voor mij tot nu toe onbekend. :LOL:
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.711
3.443
Het is een kwestie van tijd tot Malevolence ook Graspop cancelt helaas. Benieuwd wie er last-minute ze nog kan vervangen.
 

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
376
686
Ha mooi dit. Hoe dichter bij het festival hoe nauwkeuriger de voorbereiding wordt.

Jaja met nog een week te gaan voor de 5 dagen vol vertier, moet mijn innerlijke planning een bepaalde vorm van gemoedsrust hebben

En lekker uitgebakken spek is iets waar mijn innerlijke mens erg vrolijk van word, men zoekt ook balans voor de eventuele regen druppels
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.833
5.546
Thurisaz misschien als Belgische band, na hun aankondiging te gaan stoppen na dit kalenderjaar
stab, belgische band in hetzelfde genre en hebben een nieuw album uit
Gezien de eerdere vervangingen (HammerFall voor Eisbrecher, Dream State voor Monuments, Stake voor Heart), hoeft genre niet per se een belemmering te zijn.
Toch zie ik Thurisaz als vervanger voor Malevolence echt niet gebeuren helaas, hoe graag ik dat ook zou willen (en ja, ik zeg het bewust extra stellig, want met mijn track record van voorspellingen wordt de kans dat het alsnog gebeurt des te groter ;) )..
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
336
702
Nou ja, er moeten nou eenmaal een hoop mensen op de camping. Als je iedereen maar naar eigen inzicht zn tent laat neerzetten, wordt er veel te ruim opgezet waardoor er uiteindelijk minder tenten kunnen staan.

Nadeel is natuurlijk wel dat je zodra het lint naar voren gaat, je zo snel mogelijk de ruimte die je tent nodig heeft moet afbakenen.

Als je tenten voor anderen meeneemt ook op moet zetten, kan het eigenlijk alleen als het pop up tenten zijn. Anders komt het met andere tenten in de knoop.
Ik heb eerlijk gezegd nog nergens zo'n achterlijk klote systeem meegemaakt als op Graspop. Vooral omdat als je op donderdag avond weer terug bij je tent komt, er toch 578 tenten extra in jouw vak staan, dus het heeft echt totaal geen nut.

Wel is het zo dat iedereen dit systeem achterlijk vindt en er dus begrip is, en je met een volle koelbox goed kan onderhandelen over plek met je buren.
Idd ik kan mij ook niet voorstellen dat dat lintsysteem blijft tot woensdagavond ofzo op de camping. Of ben ik mis?
Ik sta al enkele jaren nietmeer op de boneyard dus ik heb er geen idee van.
Kan mij voorstellen dat om 15u de grootste hoop er is en dat het rond 20u wel rustig genoeg is om te zeggen doe maar op zoek maar plekjes nu.
Vorig jaar zijn wij rond 20u aangekomen voor Camping inferno en hebben we nergens file gehad en zijn vlot kunnen doorrijden.
Het zijn ook maar vrijwilligers die het moeten doen, en dit hebben na 4 uur gevloek en geschreeuw er ook niet zoveel zin meer in natuurlijk. Dit jaar gaat een groot deel van onze groep ook maar eens niet proberen er zo vroeg mogelijk te zijn, want om 13:00 in de rij staan = 18:00 toch pas je tentje hebben staan doordat het lintjes systeem zo falend is. Dus ik kom wel mee in de rij staan om 20u. Ga ik hopelijk ook een keer niet kapot van de zon.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
336
702
Ik had graag het originele metalgras met warme peper- of champignonen roomsaus teruggehad. Sinds de overschakeling naar Bevers is dit met koude sauzen 😥
Kan toch zweren dat ik vorig jaar 1x met warme pepersaus heb gehad. Maar dat was wel op donderdag middag, daarna was het koud of er was uberhaupt niets meer.

Echt fingers crossed dat ze iets met alle kritiek op het eten gedaan hebben want anders pendel ik elke dag echt gewoon op en neer naar Mol.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken