Heeeel zuur jaJa zuur he? Pain komt als voorprogramma mee met The Halo Effect in januari. Denk dat ik mezelf dat dan maar kado moet doen.
Heeeel zuur jaJa zuur he? Pain komt als voorprogramma mee met The Halo Effect in januari. Denk dat ik mezelf dat dan maar kado moet doen.
Een oplettende kijker. Misschien heeft iemand vanuit het west tot zuidwesten wat bier gesmost?"natte west tot zuidwestenwind".
Wat moet ik voorstellen bij een natte wind? Die ken ik voornamelijk als (onaangename) verrassing in m'n broek, maar als weerfenomeen voor mij tot nu toe onbekend.
proficiat met jullie trouw!Inmiddels begint het ongeduld te stijgen. Het wordt tijd voor Graspop! Genoeg acts voor mij om naar uit te kijken op die ene dag, maar het meest magische optreden zal voor ons die van Avantasia worden.
Avantasia voor het eerst gezien in 2016 in de eerste festivalzomer samen met @InsaniTiny en nu acht jaar later weer een terugkeer van Avantasia in onze eerste festivalzomer als getrouwd stel, na vorige week getrouwd te zijn: wordt een magische show dus!
Maakt mij ook wel benieuwd (naast bovenstaande te willen vermelden ) naar welke optredens jullie nu, na al het inluisteren en zo dicht op Graspop, het meest naar uitkijken, met eventueel ook speciale redenen?
Voor Ne Obliviscaris? Daar kun je je zo bij de rest van het forum rechtsvoor voegen hoor, dat moet geen probleem zijnhalve clash. Kan iemand plekske reserveren in de dome?
Maakt mij ook wel benieuwd (naast bovenstaande te willen vermelden ) naar welke optredens jullie nu, na al het inluisteren en zo dicht op Graspop, het meest naar uitkijken, met eventueel ook speciale redenen?
Mijn plekje is wel vrijVoor Ne Obliviscaris? Daar kun je je zo bij de rest van het forum rechtsvoor voegen hoor, dat moet geen probleem zijn
we kunnen ook wel lijstjes gaan maken van bands zonder de naam van de bands te noemen, dan kan de rest dat proberen te radenen nog een instrumentale band waar ik de naam van kwijt ben. Werd me eens aangeraden.
Regen of geen regen......Inmiddels heb ik voor mezelf een dubbelprogramma vastgesteld. Eentje voor als het droog is en een ander voor als het een regendag is...
Donderdag
Droog: Night Verses - (Bleed From Within) - Alien Weaponry - Stake - Textures - Ne Obliviscaris - (All Them Witches) - Tool
Nat: Night Verses - Alien Weaponry - Asinhell - Textures - Ne Obliviscaris - All Them Witches - Tool
Vrijdag
Droog: Svartsot - Brian Downey - Borknagar - Fear Factory - Avantasia - Turnstile - Judas Priest
Nat: Svartsot - Khemmis - Borknagar - Dying Fetus - Vltimas - Nile - Tarja - Graveyard
Zaterdag
Droog: Vola - Frog Leap - Rotting Christ - (Uriah Heep) - Blind Guardian - Avenged Sevenfold - Bring Me The Horizon
Nat: Vola - Batushka - Rotting Christ - Brutus - I Am Morbid + Abbath OF Wolfmother
Zondag
Droog: Ihsahn - Ereb Altor - Karnivool - Scorpions - Machine Head
Nat: Ihsahn - Ereb Altor - Karnivool - Dark Funeral - Emperor
en nog een instrumentale band waar ik de naam van kwijt ben. Werd me eens aangeraden.
Night Verses! Wat win ik?we kunnen ook wel lijstjes gaan maken van bands zonder de naam van de bands te noemen, dan kan de rest dat proberen te raden
dat zijn allebij wel bizar rustige schema's, wat ga je tussendoor allemaal doen?Inmiddels heb ik voor mezelf een dubbelprogramma vastgesteld. Eentje voor als het droog is en een ander voor als het een regendag is...
Donderdag
Droog: Night Verses - (Bleed From Within) - Alien Weaponry - Stake - Textures - Ne Obliviscaris - (All Them Witches) - Tool
Nat: Night Verses - Alien Weaponry - Asinhell - Textures - Ne Obliviscaris - All Them Witches - Tool
Vrijdag
Droog: Svartsot - Brian Downey - Borknagar - Fear Factory - Avantasia - Turnstile - Judas Priest
Nat: Svartsot - Khemmis - Borknagar - Dying Fetus - Vltimas - Nile - Tarja - Graveyard
Zaterdag
Droog: Vola - Frog Leap - Rotting Christ - (Uriah Heep) - Brutus - Blind Guardian - Avenged Sevenfold - Bring Me The Horizon
Nat: Vola - Batushka - Rotting Christ - Brutus - I Am Morbid + Abbath OF Wolfmother - Bring Me The Horizon
Zondag
Droog: Ihsahn - Ereb Altor - Karnivool - Scorpions - Machine Head
Nat: Ihsahn - Ereb Altor - Karnivool - Dark Funeral - Emperor
Dan zullen we elkaar wellicht wel treffen aangezien er op mijn planning staat 'na Mr.Bungle snel een happie eten en dan eventjes Uriah Heep meepikkenDit betekent voor mij ook gewoon een band minder zien op deze dag, maar dat vind ik niet zo erg. Nu ziet mijn dag er zo uit:
Vola -> Frog Leap -> Rotting Christ -> Brutus -> Blind Guardian -> A7X -> BMTH en Uriah Heep pik ik nog mee tijdens het eten en wachten voordat we de Metal Dome ingaan.
Ik kan niet zo lang staan in verband met zeer pijnlijke voeten. Het is doorgaans met 6-7 bands op een dag al de pijn doorbijten dus lekker veel zitten tussendoor. Is niet anders, maar ik laat me er mijn festival niet door verzieken (al heb ik op RAR een keer gehad dat ik Tool echt amper kon volgen doordat ik crepeerde van de pijn... daar heb je alleen maar asfalt en dat is echt vele malen vervelender dan gras)dat zijn allebij wel bizar rustige schema's, wat ga je tussendoor allemaal doen?
Een fast entrance om op tijd bij night versus te zijn als je mij weet te vinden.Night Verses! Wat win ik?
Ah begrijpelijk ja, ik heb ook altijd veel last van mijn voeten tijdens festivals maar gelukkig niet zo extreem als jij. Je zal zeker een hoop mee pakken van de tribune dan zeker?Ik kan niet zo lang staan in verband met zeer pijnlijke voeten. Het is doorgaans met 6-7 bands op een dag al de pijn doorbijten dus lekker veel zitten tussendoor. Is niet anders, maar ik laat me er mijn festival niet door verzieken (al heb ik op RAR een keer gehad dat ik Tool echt amper kon volgen doordat ik crepeerde van de pijn... daar heb je alleen maar asfalt en dat is echt vele malen vervelender dan gras)
Een beker reactie, en dus festileaks karma punten Een betere prijs kan ik me niet bedenken.Night Verses! Wat win ik?
I'm most looking forward to see Ice Nine Kills! It's a shame though about pain, was really looking forward to it but INK prevails..Inmiddels begint het ongeduld te stijgen. Het wordt tijd voor Graspop! Genoeg acts voor mij om naar uit te kijken op die ene dag, maar het meest magische optreden zal voor ons die van Avantasia worden.
Avantasia voor het eerst gezien in 2016 in de eerste festivalzomer samen met @InsaniTiny en nu acht jaar later weer een terugkeer van Avantasia in onze eerste festivalzomer als getrouwd stel, na vorige week getrouwd te zijn: wordt een magische show dus!
Geen specifieke reden voor iets of wat ook... we laten het allemaal tot ons komen...Van old-school tot en met nu.Inmiddels begint het ongeduld te stijgen. Het wordt tijd voor Graspop! Genoeg acts voor mij om naar uit te kijken op die ene dag, maar het meest magische optreden zal voor ons die van Avantasia worden.