Graspop Metal Meeting 2024

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
892
1.465
Ik heb een verzoekje voor jullie, we willen onverwachts nog met 3 man de zaterdag naar Graspop. Mochten jullie nog mensen weten die zaterdagtickets voor Graspop verkopen, hit me up!
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.175
1.473
Dag beste kijkers,
Zoals eerder vermeld zie ik inderdaad een kleine weersverandering. Het wordt waarschijnlijker dat de meeste regen misschien dinsdag op woensdag valt Want dinsdag op woensdag koelt het af van 23 of 25 graden naar 21 graden. (Kan nog veranderen) Later is er iedere dag kans op regen. Zoals er vandaag kans was op regen. Maar ik heb geen drup gezien. Alleen is het dan warmer tot 20 graden en 's nachts 13 graden. Zwakke wind. Neerslagkans neemt ook af naarmate graspop vordert. Modder gegarandeerd. Zie volgende dagen. Positief blijven.
Leg de boomschors al maar klaar. (y)
Morgen zijn we er weer met meer weer.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.608
8.939
Inmiddels begint het ongeduld te stijgen. Het wordt tijd voor Graspop! Genoeg acts voor mij om naar uit te kijken op die ene dag, maar het meest magische optreden zal voor ons die van Avantasia worden.

Avantasia voor het eerst gezien in 2016 in de eerste festivalzomer samen met @InsaniTiny en nu acht jaar later weer een terugkeer van Avantasia in onze eerste festivalzomer als getrouwd stel, na vorige week getrouwd te zijn: wordt een magische show dus!

Maakt mij ook wel benieuwd (naast bovenstaande te willen vermelden :p) naar welke optredens jullie nu, na al het inluisteren en zo dicht op Graspop, het meest naar uitkijken, met eventueel ook speciale redenen?
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.175
1.473
Inmiddels begint het ongeduld te stijgen. Het wordt tijd voor Graspop! Genoeg acts voor mij om naar uit te kijken op die ene dag, maar het meest magische optreden zal voor ons die van Avantasia worden.

Avantasia voor het eerst gezien in 2016 in de eerste festivalzomer samen met @InsaniTiny en nu acht jaar later weer een terugkeer van Avantasia in onze eerste festivalzomer als getrouwd stel, na vorige week getrouwd te zijn: wordt een magische show dus!

Maakt mij ook wel benieuwd (naast bovenstaande te willen vermelden :p) naar welke optredens jullie nu, na al het inluisteren en zo dicht op Graspop, het meest naar uitkijken, met eventueel ook speciale redenen?
proficiat met jullie trouw!
1: ne obliviscaris
2: babymetal (halve clash. Kan iemand plekske reserveren in de dome?)
3: slaughter to prevail
4: electric callboy
5: pendulum
6: tool
7: polyphia
Moet nog een deel inluisteren. Vooral de eerste acts van de dag.
Ben ook wel benieuwd naar Ihsan, ice nine kills en nog een instrumentale band waar ik de naam van kwijt ben. Werd me eens aangeraden.
Op 4 na nog geen enkele van die bands gezien.
 

Dovytn

Randprogramma
9 dec 2022
153
353
Maakt mij ook wel benieuwd (naast bovenstaande te willen vermelden :p) naar welke optredens jullie nu, na al het inluisteren en zo dicht op Graspop, het meest naar uitkijken, met eventueel ook speciale redenen?

1. Turnstile
2. Pendulum
3. Bleed from Within
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.777
3.538
Inmiddels heb ik voor mezelf een dubbelprogramma vastgesteld. Eentje voor als het droog is en een ander voor als het een regendag is...

Donderdag
Droog: Night Verses - (Bleed From Within) - Alien Weaponry - Stake - Textures - Ne Obliviscaris - (All Them Witches) - Tool

Nat: Night Verses - Alien Weaponry - Asinhell - Textures - Ne Obliviscaris - All Them Witches - Tool

Vrijdag
Droog: Svartsot - Brian Downey - Borknagar - Fear Factory - Avantasia - Turnstile - Judas Priest

Nat: Svartsot - Khemmis - Borknagar - Dying Fetus - Vltimas - Nile - Tarja - Graveyard

Zaterdag
Droog: Vola - Frog Leap - Rotting Christ - (Uriah Heep) - Brutus - Blind Guardian - Avenged Sevenfold - Bring Me The Horizon

Nat: Vola - Batushka - Rotting Christ - Brutus - I Am Morbid + Abbath OF Wolfmother - Bring Me The Horizon

Zondag
Droog: Ihsahn - Ereb Altor - Karnivool - Scorpions - Machine Head

Nat: Ihsahn - Ereb Altor - Karnivool - Dark Funeral - Emperor
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.696
3.541
Inmiddels heb ik voor mezelf een dubbelprogramma vastgesteld. Eentje voor als het droog is en een ander voor als het een regendag is...

Donderdag
Droog: Night Verses - (Bleed From Within) - Alien Weaponry - Stake - Textures - Ne Obliviscaris - (All Them Witches) - Tool

Nat: Night Verses - Alien Weaponry - Asinhell - Textures - Ne Obliviscaris - All Them Witches - Tool

Vrijdag
Droog: Svartsot - Brian Downey - Borknagar - Fear Factory - Avantasia - Turnstile - Judas Priest

Nat: Svartsot - Khemmis - Borknagar - Dying Fetus - Vltimas - Nile - Tarja - Graveyard

Zaterdag
Droog: Vola - Frog Leap - Rotting Christ - (Uriah Heep) - Blind Guardian - Avenged Sevenfold - Bring Me The Horizon

Nat: Vola - Batushka - Rotting Christ - Brutus - I Am Morbid + Abbath OF Wolfmother

Zondag
Droog: Ihsahn - Ereb Altor - Karnivool - Scorpions - Machine Head

Nat: Ihsahn - Ereb Altor - Karnivool - Dark Funeral - Emperor
Regen of geen regen......
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.789
8.763
Inmiddels heb ik voor mezelf een dubbelprogramma vastgesteld. Eentje voor als het droog is en een ander voor als het een regendag is...

Donderdag
Droog: Night Verses - (Bleed From Within) - Alien Weaponry - Stake - Textures - Ne Obliviscaris - (All Them Witches) - Tool

Nat: Night Verses - Alien Weaponry - Asinhell - Textures - Ne Obliviscaris - All Them Witches - Tool

Vrijdag
Droog: Svartsot - Brian Downey - Borknagar - Fear Factory - Avantasia - Turnstile - Judas Priest

Nat: Svartsot - Khemmis - Borknagar - Dying Fetus - Vltimas - Nile - Tarja - Graveyard

Zaterdag
Droog: Vola - Frog Leap - Rotting Christ - (Uriah Heep) - Brutus - Blind Guardian - Avenged Sevenfold - Bring Me The Horizon

Nat: Vola - Batushka - Rotting Christ - Brutus - I Am Morbid + Abbath OF Wolfmother - Bring Me The Horizon

Zondag
Droog: Ihsahn - Ereb Altor - Karnivool - Scorpions - Machine Head

Nat: Ihsahn - Ereb Altor - Karnivool - Dark Funeral - Emperor
dat zijn allebij wel bizar rustige schema's, wat ga je tussendoor allemaal doen?
 

sven.cr

Randprogramma
22 jan 2023
167
260
Dit betekent voor mij ook gewoon een band minder zien op deze dag, maar dat vind ik niet zo erg. Nu ziet mijn dag er zo uit:
Vola -> Frog Leap -> Rotting Christ -> Brutus -> Blind Guardian -> A7X -> BMTH en Uriah Heep pik ik nog mee tijdens het eten en wachten voordat we de Metal Dome ingaan.
Dan zullen we elkaar wellicht wel treffen aangezien er op mijn planning staat 'na Mr.Bungle snel een happie eten en dan eventjes Uriah Heep meepikken😅
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.777
3.538
dat zijn allebij wel bizar rustige schema's, wat ga je tussendoor allemaal doen?
Ik kan niet zo lang staan in verband met zeer pijnlijke voeten. Het is doorgaans met 6-7 bands op een dag al de pijn doorbijten dus lekker veel zitten tussendoor. Is niet anders, maar ik laat me er mijn festival niet door verzieken (al heb ik op RAR een keer gehad dat ik Tool echt amper kon volgen doordat ik crepeerde van de pijn... daar heb je alleen maar asfalt en dat is echt vele malen vervelender dan gras)
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.789
8.763
Ik kan niet zo lang staan in verband met zeer pijnlijke voeten. Het is doorgaans met 6-7 bands op een dag al de pijn doorbijten dus lekker veel zitten tussendoor. Is niet anders, maar ik laat me er mijn festival niet door verzieken (al heb ik op RAR een keer gehad dat ik Tool echt amper kon volgen doordat ik crepeerde van de pijn... daar heb je alleen maar asfalt en dat is echt vele malen vervelender dan gras)
Ah begrijpelijk ja, ik heb ook altijd veel last van mijn voeten tijdens festivals maar gelukkig niet zo extreem als jij. Je zal zeker een hoop mee pakken van de tribune dan zeker?
Night Verses! Wat win ik?
Een beker reactie, en dus festileaks karma punten Een betere prijs kan ik me niet bedenken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

talos654

Playlistbediener
21 mrt 2024
6
16
Inmiddels begint het ongeduld te stijgen. Het wordt tijd voor Graspop! Genoeg acts voor mij om naar uit te kijken op die ene dag, maar het meest magische optreden zal voor ons die van Avantasia worden.

Avantasia voor het eerst gezien in 2016 in de eerste festivalzomer samen met @InsaniTiny en nu acht jaar later weer een terugkeer van Avantasia in onze eerste festivalzomer als getrouwd stel, na vorige week getrouwd te zijn: wordt een magische show dus!

Maakt mij ook wel benieuwd (naast bovenstaande te willen vermelden :p) naar welke optredens jullie nu, na al het inluisteren en zo dicht op Graspop, het meest naar uitkijken, met eventueel ook speciale redenen?
I'm most looking forward to see Ice Nine Kills! It's a shame though about pain, was really looking forward to it but INK prevails..
Other than that- Pendulum, Bring me the horizon, Avantasia, Bruce dickinson, Electric callboy, p.o.d, megadeth.

If I'll choose bands that I never heard before this lineup was announced - wargasm, bury tomorrow, spoil engine.

Can't wait!! Just a week left🤘😊🤘😊🤘😊
 
  • Leuk
Waarderingen: banzai en Koekdoos

Timmy

Campingartiest
31 okt 2023
56
47
Inmiddels begint het ongeduld te stijgen. Het wordt tijd voor Graspop! Genoeg acts voor mij om naar uit te kijken op die ene dag, maar het meest magische optreden zal voor ons die van Avantasia worden.

Avantasia voor het eerst gezien in 2016 in de eerste festivalzomer samen met @InsaniTiny en nu acht jaar later weer een terugkeer van Avantasia in onze eerste festivalzomer als getrouwd stel, na vorige week getrouwd te zijn: wordt een magische show dus!

Maakt mij ook wel benieuwd (naast bovenstaande te willen vermelden :p) naar welke optredens jullie nu, na al het inluisteren en zo dicht op Graspop, het meest naar uitkijken, met eventueel ook speciale redenen?
Geen specifieke reden voor iets of wat ook... we laten het allemaal tot ons komen...Van old-school tot en met nu.
Een globale planning...en de rest zien we ter plekke.

Donderdag
Doro
Kerry king
Kvelertak
Megadeth
Alice Cooper
Tool

Vrijdag
Brian Downey...
P.O.D.
Hammerfall
Fear Fatory
Bruce Dickinson
Fu Manchu
Turnstile
Judas Priest

Zaterdag
Iron Allies
Flotsam Jetsam
Pestilence
Frog Leap
Pain
Glenn Hughes
Empire State Bastard
Uriah Heep
Limp Bizkit
Wolfmother
Kamelot

Zondag
Skynd
Extrme
Black Stone Cherry
Rival Sons
Body Count / Crownshift (clash)
Of Mice & Men
Deep Purple
Scorpions
Machine Head

Aan iedereen alvast een geweldig en bruisend GMM 2024
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken