Graspop Metal Meeting 2024

El_Leipo

Playlistbediener
19 nov 2023
34
74
Klopt het dat deze switch nog niet is aangegeven in de timetable? Mammoth WVH staat nog steeds na Steel Panther. Dit is hoe het was toch?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.456
11.428
Mammoth WVH en Ice Nine Kills zijn op zaterdag van plaats gewisseld.
Jammer, want nu clasht Ice Nine Kills met Batushka en Pain, twee bands die ik graag mee wou pikken. Had Ice Nine Kills nochtans graag live gezien dit jaar, ik heb ze vorige editie al moeten missen vanwege een clash.
Ja de tandjes. Ik wil INK nu wel echt graag zien dus met pijn in mijn hart neem ik afscheid van Pain
Groot voordeel is dat ik nu opeens Vola kan gaan kijken! Dat was eerder een pijnlijke clash
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
190
224
Godverdomme net een paar dagen geleden PAIN ontdekt, begon er al naar uit te kijken. maar INK wilde ik ook zien. wat een ellende dit
Echt hé... . Vorige jaar INK ook niet gezien wegens clash. De laatste weken naar Pain beginnen luisteren. Gevoel dat het tof optreden ga worden in Dome... . nu echt aan het twijfelen. Iemand ervaring met de 2 band live te hebben gezien? weten wat ik zo kan verwachten van pain live?
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

N1tje

Playlistbediener
2 jun 2023
31
68
Godverdomme net een paar dagen geleden PAIN ontdekt, begon er al naar uit te kijken. maar INK wilde ik ook zien. wat een ellende dit
Ja ik wou ook graag naar Pain. Eerst een heel onderzoek gedaan om tussen Mammoth en Pain te kiezen, was ik eindelijk heel zeker van Pain en nu gaat het niet meer 😅 Achja, dan kan ik wel naar Mammoth.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en Joslittel

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.662
3.386
Dit betekent voor mij ook gewoon een band minder zien op deze dag, maar dat vind ik niet zo erg. Nu ziet mijn dag er zo uit:
Vola -> Frog Leap -> Rotting Christ -> Brutus -> Blind Guardian -> A7X -> BMTH en Uriah Heep pik ik nog mee tijdens het eten en wachten voordat we de Metal Dome ingaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.477
8.125
Ik zit met dezelfde INK/Pain clash. Mijn plan is nu om te beginnen bij Pain. Die starten ook een kwartier eerder. Verrast dat me dan blijf ik staan. En als ik het op een gegeven moment zat ben, weet ik van vorig jaar dat ik met INK een hele fijne uitvalsbasis heb.
Ik denk dat ik exact dit ga volgen, klinkt als een goed plan.
 

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
314
785
Ja de tandjes. Ik wil INK nu wel echt graag zien dus met pijn Pain in mijn hart neem ik afscheid van Pain
Groot voordeel is dat ik nu opeens Vola kan gaan kijken! Dat was eerder een pijnlijke clash
Typfout voor je verbeterd ;)

Maar hier ook wel even een zure clash ineens.. Weet nog niet wat ik ga doen. Vorig jaar INK gemist door een clash, maar Pain is live wel echt leuk. Al heb ik die afgelopen jaar al in een zaaltje gezien. Hmmm, lastig lastig
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.456
11.428
Typfout voor je verbeterd ;)

Maar hier ook wel even een zure clash ineens.. Weet nog niet wat ik ga doen. Vorig jaar INK gemist door een clash, maar Pain is live wel echt leuk. Al heb ik die afgelopen jaar al in een zaaltje gezien. Hmmm, lastig lastig
Ja zuur he? Pain komt als voorprogramma mee met The Halo Effect in januari. Denk dat ik mezelf dat dan maar kado moet doen.
 
  • Haha
Waarderingen: Dr. Hannibal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken