Graspop Metal Meeting 2024

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
heel spijtig nieuws van een van de beste belgische bands die we hebben: in geval van cancels hoop ik dat Thurisaz de kans krijgt
447898536_860745272758907_7689456216557562711_n.jpg
Hier baal ik wel erg van, een van mijn favoriete Belgische bands (met Dyscordia en Wolvennest), die meer aandacht heeft/had verdiend.
Heel fijne, haast Draconiaanse, atmospheric death/black/doom.
Heerlijk intiem optreden in La Morgue op Alcatraz 2021, een van mijn hoogtepunten toen!

Ben al enkele jaren aan het wachten om ze nog eens op een festival te zien, maar dat lijkt nu dus vergeefs.
Ik heb Headache Fest (fijne line-up!) en met name de Special Event dus maar alvast dik omrand in mijn agenda, daar wil ik zeker bij zijn (een van de twee of mogelijk beide)!


 
Laatst bewerkt:

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Hier baal ik wel erg van, een van mijn favoriete Belgische bands (met Dyscordia en Wolvennest), die meer aandacht heeft/had verdiend.
Heel fijne, haast Draconiaanse, atmospheric death/black/doom.
Heerlijk intiem optreden in La Morgue op Alcatraz 2021, een van mijn hoogtepunten toen!

Ben al enkele jaren aan het wachten om ze nog eens op een festival te zien, maar dat lijkt nu dus vergeefs.
Ik heb Headache Fest (fijne line-up!) en met name de Special Event dus maar alvast dik omrand in mijn agenda, daar wil ik zeker bij zijn (een van de twee of mogelijk beide)!


headache fest is trouwens gratis,
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.777
3.538
Maar de nieuwe tour is omwille van het 25 jarige jubileum van het eerste album. Wordt integraal gespeeld, dus aan energie geen tekort.

Edit: had ze voor dat optreden op Graspop al een keer of 5 gezien. Het was idd een minder optreden. Maar een ontgoocheling?
Jij bent echt van het glas half leeg hè?
Ik vond het vorig jaar echt een slecht optreden van ze. Halverwege zelfs gaan zitten omdat het me totaal niet kon boeien. Terwijl ik normaal echt zeer positief ben over hun shows. Dus in 2025 weer het gebruikelijke niveau halen en ik ben meer dan tevreden :)
 

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
226
369
Zijn er forumleden met ervaring vorig jaar met aankomst op woensdag op station Mol en pendelbus naar Dessel? Op welke wachttijd moet ik rekenen? Ik verwacht zo rond 17u op station Mol aan te komen.
Ik was vorig jaar voor het eerst met het OV. Ik heb toen ongeveer een uur staan wachten op de bus. En de bus zelf deed er toen ook nog eens 3 kwartier over om bij het terrein te komen, maar er waren toen ook wegwerkzaamheden wat niet zal hebben meegeholpen
 

ReasonsRemeain

Randprogramma
18 okt 2022
123
254
Verwachten we nog verrassingen op Horeca aanbod?

Ik hoop stiekem, tegen beter weten in, op echt goeie BBQ met lekkere sides; een mens mag hoop houden he ;)!

Niet verrassend maar wel iets dat ik mis; op het oude terrein, had je het korte wisselstukje richting de Jupiler stage en Metal Dome, tussen die bomen lag altijd zo'n klein aftands wafelkraampje, links van de snoep en sigaretten, met warme wafels die net tegen het gare aanzaten en mega smeuïg waren; dat was echt TOP!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Verwachten we nog verrassingen op Horeca aanbod?

Ik hoop stiekem, tegen beter weten in, op echt goeie BBQ met lekkere sides; een mens mag hoop houden he ;)!

Niet verrassend maar wel iets dat ik mis; op het oude terrein, had je het korte wisselstukje richting de Jupiler stage en Metal Dome, tussen die bomen lag altijd zo'n klein aftands wafelkraampje, links van de snoep en sigaretten, met warme wafels die net tegen het gare aanzaten en mega smeuïg waren; dat was echt TOP!
Ik zou graag weer de blauwe dubbeldekkerbus terughebben met verse pastasalades. Daar kreeg je voor 2 muntjes echt zo dikke stapel lekker vers spul. Helaas na Corona op geen enkel festival meer terug gezien.
 

Stinus

Playlistbediener
23 nov 2023
7
13
Verwachten we nog verrassingen op Horeca aanbod?

Ik hoop stiekem, tegen beter weten in, op echt goeie BBQ met lekkere sides; een mens mag hoop houden he ;)!

Niet verrassend maar wel iets dat ik mis; op het oude terrein, had je het korte wisselstukje richting de Jupiler stage en Metal Dome, tussen die bomen lag altijd zo'n klein aftands wafelkraampje, links van de snoep en sigaretten, met warme wafels die net tegen het gare aanzaten en mega smeuïg waren; dat was echt TOP!
Ik had graag het originele metalgras met warme peper- of champignonen roomsaus teruggehad. Sinds de overschakeling naar Bevers is dit met koude sauzen 😥
 

chimaera

Playlistbediener
1 mrt 2023
49
123
Verwachten we nog verrassingen op Horeca aanbod?

Ik hoop stiekem, tegen beter weten in, op echt goeie BBQ met lekkere sides; een mens mag hoop houden he ;)!

Niet verrassend maar wel iets dat ik mis; op het oude terrein, had je het korte wisselstukje richting de Jupiler stage en Metal Dome, tussen die bomen lag altijd zo'n klein aftands wafelkraampje, links van de snoep en sigaretten, met warme wafels die net tegen het gare aanzaten en mega smeuïg waren; dat was echt TOP!
In 2022 stond er naast de recyclestand een burger kraam met vega bacon burgers. Die waren echt goed. Verder hoop ik dat de phad Thai en sandwich (die achter de Jupiler stage) weer terug zijn.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
In 2022 stond er naast de recyclestand een burger kraam met vega bacon burgers. Die waren echt goed. Verder hoop ik dat de phad Thai en sandwich (die achter de Jupiler stage) weer terug zijn.
Ja die sandwich unit was goed! Dacht voor 2 muntjes een serieus stokbrood met veel beleg. Nadat die tip hier gedeeld was, was het ook snel gedaan daar met de voorraad.
 

Ceeweb

Randprogramma
1 jun 2023
153
303
Ja die sandwich unit was goed! Dacht voor 2 muntjes een serieus stokbrood met veel beleg. Nadat die tip hier gedeeld was, was het ook snel gedaan daar met de voorraad.
<snel voor iedereen broodjes gaat halen>
Nee, bah, die broodjes aan de sandwich unit waren echt niet te vreten. Zeker 3 dagen oud, beschimmelde groenten, zuur geworden sauzen. Echt de moeite niet waard.
</snel voor iedereen broodjes gaat halen>

;)
 

xaeres

Playlistbediener
14 feb 2023
37
102
Ik had graag het originele metalgras met warme peper- of champignonen roomsaus teruggehad. Sinds de overschakeling naar Bevers is dit met koude sauzen 😥
Er waren warme sauzen vorig jaar.. toch op donderdag nog haha. Daarna was het op. Vrijdag wel eens gekregen met stoofvleessaus maar daarna nog enkel koude saus
 
  • Wow
Waarderingen: Stinus

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.175
1.473
Zijn er forumleden met ervaring vorig jaar met aankomst op woensdag op station Mol en pendelbus naar Dessel? Op welke wachttijd moet ik rekenen? Ik verwacht zo rond 17u op station Mol aan te komen.
Wie weet zitten we samen op de bus. Het gaat redelijk vlot naar openbaar vervoer termen. Als je met de rug naar de voorkant staat van het station. Het station dus uitwandelt. Naar rechts, en de zwarte t-shirts of ponchos volgen.
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
663
863
Verwachten we nog verrassingen op Horeca aanbod?

Ik hoop stiekem, tegen beter weten in, op echt goeie BBQ met lekkere sides; een mens mag hoop houden he ;)!

Niet verrassend maar wel iets dat ik mis; op het oude terrein, had je het korte wisselstukje richting de Jupiler stage en Metal Dome, tussen die bomen lag altijd zo'n klein aftands wafelkraampje, links van de snoep en sigaretten, met warme wafels die net tegen het gare aanzaten en mega smeuïg waren; dat was echt TOP!
ik hoop al jaren tegen beter weten in dat ze eens een kraampje vanop wacken bij de foodtrucks zetten de barbarenspies een spies met stukjes kalkoen met gevlochten brood errond overheerlijk en erna heb je teminste gegeten.
denk dat ze ook op summerbreeze staan.
Of gewoon het aanbod aan de foodtrucks eens uitbreiden.
Over het algemeen is er ieder jaar wel iets nieuws om te ontdekken of links te laten liggen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken