FortaRock 2018 – Nieuws en geruchten

Morgen nieuwe namen...
Facebook bericht lijkt op een hintje naar Body Count ?

Morgen nieuwe namen…
Facebook bericht lijkt op een hintje naar Body Count ?

Black Friday inderdaad nieuwe namen. Lijkt erop dat we Body Count alvast kunnen bijschrijven ja.
Had ze eerder op Pinkpop verwacht.

Sterk gerucht: ALESTORM

11 uit 22...
ik vind het er toch al best netjes uit zien hoor.
is toch geheel niet slecht binnen het genre voor dit prijskaartje?

Als alestorm op de zaterdag staan dan ga ik beginnen met twijfelen

Erg blij met Satyricon, nieuwe album is top!
Avatar ook garantie voor goede show met nieuwe nummers, dus early bird combi ticket op de gok lijkt goede keuze te zijn geweest met deze namen!

Verwacht nog wel wat van NL bodem. Tip: The fifth alliance, was erg goed op Into the void laatst...

Body Count was vet op Pinkpop! Alleen jammer dat ze opener vd eerste dag waren. Nog erg rustig en weinig energie op het veld.

Mooi rijtje namen dit voor fortarock. Body Count is lekker, goede nieuwe cd ook. Satyricon wil ik graag nog eens en alestorm was op Graspop een gekkehuis.

Op de zaterdag komen nog 5 namen en voor de vrijdag nog 6. Aangezien body count op de vrijdag hoger staat op het affiche dan kreator, doet mij dit vermoeden dat we de sub van de zaterdag nog krijgen.

Trivium staat 10 maart in het Patronaat.
Zouden ze dan nog een Nederlandse show hebben tijdens het festival seizoen?

Trivium staat 10 maart in het Patronaat.
Zouden ze dan nog een Nederlandse show hebben tijdens het festival seizoen?

Waarom niet?
Best mogelijk dat ze die als subheadliner voor Nightwish zetten. Op Alcatraz (Kortrijk) stonden ze in 2015 ook voor Nightwish.
Verder vind ik Bullet For My Valentine of In Flames ook wel bands voor die sub headliner spot.

Users who are viewing this thread