Pukkelpop 2025

Of London Grammar - Chappell Roan - Amelie Lens?
Ja, ook mogelijk. Ik denk dat London Grammar goed zou passen bij een CR-sub. Ik kan me voorstellen dat veel bands niet voor haar wachtende fans zouden willen spelen, zoals Airborne deed voor ongeïnteresseerde Billie Eilish-fans.

Ik verwacht London Grammar nog altijd gewoon in de Barn van RW...
Maar met de aanwezigheid op Rock en Seine kan het natuurlijk ook wel voor PKP.

Ik hoop dat QOTSA overkomt van Cabaret Vert, maar het feit dat ze daar op de zaterdag staat, zou mogelijks toch vervelend kunnen worden.

Oef, het enthousiasme borrelt precies elk jaar vroeger op. :D Volgend jaar 20ste PKP, dus dubbel jubileum. 🥳

Namen die circuleren en die ik zeker zou willen zien passeren op PKP:
QOTSA
Vampire Weekend (want hoog tijd dat die nog eens passeren)
Black Country, New Road
Charli XCX
Nilüfer Yanya
IDLES
The Linda Lindas
Michael Kiwanuka

• Leuk
Waarderingen: Jojo en DDave
Charli xcx - Amelie Lens zou voor mij persoonlijk de perfecte combinatie zijn.
En hopelijk op 1 van de andere dagen ook de kans om Justice, Underworld of Fatboy Slim aan het werk te kunnen zien.

Schrijf Fatboy slim maar met potlood ✏️ op, de week voor pkp is hij in de buurt namelijk in de uk 🇬🇧 op 7 augustus. Dus dat vergroot de kans voor Pukkelpop volgend jaar. Zou overigens een goede naam zijn voor in de Dance hall. Ik juich het in ieder geval toe als hij op de affiche staat.

https://www.fatboyslim.net/live/

• Leuk
Waarderingen: boilerfun
Schrijf Fatboy slim maar met potlood ✏️ op, de week voor pkp is hij in de buurt namelijk in de uk 🇬🇧 op 7 augustus. Dus dat vergroot de kans voor Pukkelpop volgend jaar. Zou overigens een goede naam zijn voor in de Dance hall. Ik juich het in ieder geval toe als hij op de affiche staat.

https://www.fatboyslim.net/live/
Ik zag het ook 🤞
En 23/08 in Belfast op Emerge.
Dat zou echt fantastisch zijn, in dancehall idd perfect denk ik! 🥳

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper
Wat denken we van Adam port of Stryv (beide bekend van het nummer Move van juni dit jaar) op Pukkelpop volgende editie maakt 1 van deze twee kans?

Wat denken we van Adam port of Stryv (beide bekend van het nummer Move van juni dit jaar) op Pukkelpop volgende editie maakt 1 van deze twee kans?
Niet echt een reden voor Keinemusik om dit soort festivals aan te doen, die pakken goud geld met eigen shows (Keinemusik Amsterdam was 120€ per ticket).

Users who are viewing this thread