FortaRock 2018 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.334
6.515
Op With Full Force festival is Apocalyptica speelt Metallica toegevoegd...
Lijkt me een mooie voor FortaRock
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
577
185
Zou ghost misschien een goede sub zijn?? Behoort wel tot de mogelijkheden denk ik nu met hun aankondiging voor download.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.469
714
superginger wrote:
Zou ghost misschien een goede sub zijn?? Behoort wel tot de mogelijkheden denk ik nu met hun aankondiging voor download.

Ghost is zeker een optie.

Apocalyptica lijkt me niet.
Ghost kan ik ook nog wel op Pinkpop verwachten. Aangezien die in 2016 hun show op de dag zelf hebben moeten afzeggen. Denk dat Pinkpop die wel wilt boeken nu ze toch weer het festivalseizoen in Europa zijn
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Ja ik zie eerder Ghost op PP dan FR.

Ghost stond in 2011 en 2014 op FR. Het is dus een reële optie.

Pinkpop zou dat ook zijn ware het niet dat het gerucht bij de laatste afzegging op Pinkpop ging dat
"papa" weinig trek had in het soft pop festival. Ze stonden er ook in 2014 toen er beduidend meer rock stond en er zelfs een metal Monday was.
Zijn stemproblemen waren ook opvallend snel verholpen na Pinkpop. Toeval?
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Timmetje wrote:
Ja ik zie eerder Ghost op PP dan FR.

Ghost stond in 2011 en 2014 op FR. Het is dus een reële optie.

Pinkpop zou dat ook zijn ware het niet dat het gerucht bij de laatste afzegging op Pinkpop ging dat
“papa” weinig trek had in het soft pop festival. Ze stonden er ook in 2014 toen er beduidend meer rock stond en er zelfs een metal Monday was.
Zijn stemproblemen waren ook opvallend snel verholpen na Pinkpop. Toeval?
Ze hebben toen ook Download gecanceld. Is dat ook een soft pop festival?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.647
702
Ghost is zeker een optie.

Apocalyptica lijkt me niet.


Apocalyptica plays Metallica on 4 cello's lijkt me zo een coole boeking voor Pinkpop. Kom op Mojo haal die lui naar Landgraaf!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.469
714
Avenged Sevenfold, Marilyn Manson, Limp Bizkit en Stone Sour naar Hellfest. Denk wel dat Stone Sour over kan komen naar Fortarock, als ze al zo vroeg touren. Kan ook dat deze op Pinkpop staan.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Land Graaf wrote:

Timmetje wrote:
Ja ik zie eerder Ghost op PP dan FR.


Ghost stond in 2011 en 2014 op FR. Het is dus een reële optie.

Pinkpop zou dat ook zijn ware het niet dat het gerucht bij de laatste afzegging op Pinkpop ging dat
“papa” weinig trek had in het soft pop festival. Ze stonden er ook in 2014 toen er beduidend meer rock stond en er zelfs een metal Monday was.
Zijn stemproblemen waren ook opvallend snel verholpen na Pinkpop. Toeval?

Ze hebben toen ook Download gecanceld. Is dat ook een soft pop festival?

Er staat dat dit een gerucht was grapjas.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Christiaan wrote:

Land Graaf wrote:

Timmetje wrote:
Ja ik zie eerder Ghost op PP dan FR.


Ghost stond in 2011 en 2014 op FR. Het is dus een reële optie.

Pinkpop zou dat ook zijn ware het niet dat het gerucht bij de laatste afzegging op Pinkpop ging dat
“papa” weinig trek had in het soft pop festival. Ze stonden er ook in 2014 toen er beduidend meer rock stond en er zelfs een metal Monday was.
Zijn stemproblemen waren ook opvallend snel verholpen na Pinkpop. Toeval?


Ze hebben toen ook Download gecanceld. Is dat ook een soft pop festival?

Er staat dat dit een gerucht was grapjas.
Ik probeerde aan te tonen dat dit gerucht onzin is, no offence verder. Ik heb op een gegeven moment ook een interview van Ghost gelezen, waar ze juist aangaven wel op zachtere festivals te staan. Ze willen namelijk erg graag de nieuwe metal-headliner worden, en zien zelf in dat je dan juist je fanbase moet verbreden.
 

kloete

Nieuw lid
19 nov 2017
1
0
Judas Priest toert deze zomer met Ozzy. Goeie combi en perfecte
headliners voor Fortarock ;) Met de tot nu bekende headlines vrees ik een lage opkomst.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Judas Priest toert deze zomer met Ozzy. Goeie combi en perfecte
headliners voor Fortarock
1f609.svg
Met de tot nu bekende headlines vrees ik een lage opkomst.

Ozzy is geen optie want de headliners zijn reeds bekend.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.334
6.515
kloete wrote:
Judas Priest toert deze zomer met Ozzy. Goeie combi en perfecte
headliners voor Fortarock
1f609.svg
Met de tot nu bekende headlines vrees ik een lage opkomst.

Ozzy is geen optie want de headliners zijn reeds bekend.
Vrees voor lage opkomst is toch niet nodig hé...
Hebben toch al aangegeven niet al te groot te organiseren dit jaar (en in de toekomst).
Early Birds gaan al hard.
Ik denk dat het niet een teleurstellende verkoop gaat worden voor FortaRock vanuit oogpunt organisatie.
Tegen de tijd dat het eind mei of begin april is ben ik pas benieuwd naar de cijfertjes.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.548
5.396
Land Graaf wrote:

kloete wrote:
Judas Priest toert deze zomer met Ozzy. Goeie combi en perfecte
headliners voor Fortarock
1f609.svg
Met de tot nu bekende headlines vrees ik een lage opkomst.


Ozzy is geen optie want de headliners zijn reeds bekend.

Vrees voor lage opkomst is toch niet nodig hé…
Hebben toch al aangegeven niet al te groot te organiseren dit jaar (en in de toekomst).
Early Birds gaan al hard.
Ik denk dat het niet een teleurstellende verkoop gaat worden voor FortaRock vanuit oogpunt organisatie.
Tegen de tijd dat het eind mei of begin april is ben ik pas benieuwd naar de cijfertjes.
Tjsa ook beetje eigen schuld... als je ziet wat voor opties er zijn en dan met alle respect met Nightwish komen is gewoon karig. Half Nederland kan uurtje doorrijden en dan kan je naar Graspop.. waarom zou een metalhead dan nog voor Fortarock kiezen.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Tjsa ook beetje eigen schuld… als je ziet wat voor opties er zijn en dan met alle respect met Nightwish komen is gewoon karig. Half Nederland kan uurtje doorrijden en dan kan je naar Graspop.. waarom zou een metalhead dan nog voor Fortarock kiezen.
Het is veel kleinschaliger dan graspop, maar er komen toch redelijk grote bands. Daardoor kan het juist heel fijn zijn om voor fortarock te kiezen, zeker als je niet zo van grote massa houdt. Daarnaast is het minder lang dan graspop, en voor veel jongeren is het niet eej uurtje doorrijden, maar 3 uur extra met de trein, dat scheelt ook nogal. En het is ook goedkoper, dus als je wat krap bij kas zit en toch een leuk festival wilt meepakken is het een leuke keuze.
Dus ik denk dat ze alsnog genoeg volk gaan trekken. Wel minder dan voorgaande jaren, maar dat is ook de bedoeling met de richting die ze ingeslagen zijn
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken