Werchter Boutique 2025

Ben meer gecharmeerd van Hozier en Benson Boone dan van deze twee.

Wel al heel blij dat het niet Mark Ambor is 😂😂.
Hozier tourt pas midden Augustus, Benson wad wel een optie (denk ik) en had wel een betere sub geweest voor ID ipv Jorja Smith

Jammer van Jorja Smith dat ze daar wat verloren staat.
Ooeff... Op Jorja Smith na niet echt mijn ding.
Bij mij juist omgekeerd

Ja, dit dus. Ik denk dat het doelpubliek van deze Boutique dezelfde mening heeft als @Yerko_music en Jorja Smith daar echt niet past.
Had ze liever op Gent Jazz zien opduiken.

Trouwens, Emma Bale misschien ook wel: veel betere weg dat die nu is ingeslagen.
Geen huppeldepup meer, maar echt een Vlaamse Françoise Hardy aan het worden. Goede songs die ze recent heeft gedropt.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: ChrisV en Yerko_music
Trouwens, Emma Bale misschien ook wel: veel betere weg dat die nu is ingeslagen.
Geen huppeldepup meer, maar echt een Vlaamse Françoise Hardy aan het worden. Goede songs die ze recent heeft gedropt.
Haar laatste album '333' is heel sterk vind ik

• Leuk
Waarderingen: slyke
Quasi sold out. Ticket warning uitgestuurd. Dat betekent dat er maximaal nog een 1000tal ticketjes beschikbaar zijn.
Ook weer goed gedaan daar.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Ongelooflijk! Tja het legt natuurlijk veel uit waarom de line-ups van de festivals er hedendaags uitzien.

Imagine Dragons is gewoon de volgende Coldplay. Een popband die om 1 of andere reden onder rock gezet wordt en niemand zogezegd fan van is en toch verkopen ze alles uit

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Imagine Dragons is gewoon dé band voor mensen die amper muziek luisteren. Ik ken best veel mensen die buiten de occasionele radiomomenten zelden tot nooit actief naar muziek luisteren, ook nooit festivals gaan ... maar voor Imagine Dragons een uitzondering maken en voor het eerst naar Werchter trekken. Coldplay is inderdaad een mooie vergelijking, dat is ook zo'n groep geworden.

Ik overweeg effectief ook om mee te gaan met die vrienden. Zo'n dagje is altijd leuk, en Bazart, Declan McKenna ... zijn ideale artiesten om 's namiddags mee te pikken. Ik wacht het weer af en scoor misschien nog een last minute ticketje op Ticketswap.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread

• BG
  • Frantic
  • JP5
  • scheep