Werchter Boutique 2025

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.461
4.784
Iemand een idee hoe de golden circle eigenlijk werkt? Blijkbaar staat er specifiek vermeld dat dit enkel voor tijdens de show van ID is? Kan je dan doorheen de dag er wel in en wordt iedereen uit de circle zonder ticket gegooid , of worden er maar heel beperkt aantal tickets golden circle verkocht en kan je er sowieso nog bij? Ik zou denken het 2e

Ik heb nog nooit een golden circle ticket gekocht voor een Werchter event, vandaar de vraag
Dat 2e lijkt me niet.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.743
8.664
Zijn de shuttlebussen tussen Leuven station en Werchter er ook tijdens Boutique? Of is dat alleen bij RW
 

JP5

Gouden Tip
30 mei 2023
265
231
Heeft ID Bastille wel nodig? Lijkt me dat die vandaag gaan afklokken op een 30000 tickets, met andere woorden, dat gaat gewoon uitverkopen.
Gaat hard idd. Ik zie nu alweer Platinum zitplaatsen (vak 120) van EUR 340+ in de verkoop.

Iemand enig wanneer dat krankzinnige (maar niet onlogische) fenomeen in werking treedt? Is dat vanaf het moment dat er in een vak nog maar een x aantal plekken over zijn? Of start dat zelfs al eerder in geval van overgebleven losstaande stoelen?
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.887
4.029
Iemand een idee hoe de golden circle eigenlijk werkt? Blijkbaar staat er specifiek vermeld dat dit enkel voor tijdens de show van ID is? Kan je dan doorheen de dag er wel in en wordt iedereen uit de circle zonder ticket gegooid , of worden er maar heel beperkt aantal tickets golden circle verkocht en kan je er sowieso nog bij? Ik zou denken het 2e

Ik heb nog nooit een golden circle ticket gekocht voor een Werchter event, vandaar de vraag
Volgens mij is het doorheen de dag gewoon zoals tijdens Rock Werchter, zolang er plaats is mag je erin, eens vol, pech. Of je nu een circle ticket hebt of niet. Na de sub van Image dragons wordt die dan vermoedelijk gewoon leeg gehaald, waarna er enkel volk in mag met een golden circle ticket. Geen idee of je erin zal mogen blijven als je er reeds in stond bij de sub als je een golden circle ticket hebt.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.868
3.218
Volgens mij is het doorheen de dag gewoon zoals tijdens Rock Werchter, zolang er plaats is mag je erin, eens vol, pech. Of je nu een circle ticket hebt of niet. Na de sub van Image dragons wordt die dan vermoedelijk gewoon leeg gehaald, waarna er enkel volk in mag met een golden circle ticket. Geen idee of je erin zal mogen blijven als je er reeds in stond bij de sub als je een golden circle ticket hebt.
Vanuit een crowdmanagement perspectief is het makkelijker om het gewoon leeg te trekken, dus ik denk dat je er ook met een bandje uit en weer in moet
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.371
3.393
2 jaar geleden nog in een ramvol Vorst Nationaal gespeeld. Veel artiesten doen tegenwoordig een beperkt rondje in clubs/kleine zalen om daarna weer groots uit te pakken.
Ik dacht dat die laatste passage in Vorst Nationaal totaal niet uitverkocht was? Denk dat ze dat in 2024 ook totaal niet meer zou lukken. Laatste optreden in België was ook op Suikerrock, dus lijkt me niet dat die nog heel hoge eisen kunnen stellen op het main festival. Kan je ze beter op Boutique zetten voor een publiek dat sterk aansluit bij hun fanbase.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.789
9.738
Ik dacht dat die laatste passage in Vorst Nationaal totaal niet uitverkocht was? Denk dat ze dat in 2024 ook totaal niet meer zou lukken. Laatste optreden in België was ook op Suikerrock, dus lijkt me niet dat die nog heel hoge eisen kunnen stellen op het main festival. Kan je ze beter op Boutique zetten voor een publiek dat sterk aansluit bij hun fanbase.
Ze staan nu ook gewoon in het Koninklijk Circus. Band is toch behoorlijk afgegleden heb ik de indruk.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.107
581
Wellicht dat 2025 eindelijk het eerste jaar wordt om Pinkpop eens te verruilen voor Rock Werchter ( vooral vanwege logistieke en plannings issues) .

Wie zien jullie op Rock Werchter verschijnen in 2025?🙈

Zou zeker kunnen - zie ook Elbow - maar erg groot is deze band toch al eventjes niet meer he?
Elbow is toch gewoon nog een barnheadliner?
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.819
1.040
Geen idee of je erin zal mogen blijven als je er reeds in stond bij de sub als je een golden circle ticket hebt.
Bij de Boutiques / Classics die ik gedaan heb, mocht je blijven staan. Security komt in de cirkel bandjes controleren.
Iemand die zonder bandje blijft staan, wordt vriendelijk verzocht om naar buiten te gaan.
Werkt de vriendelijk aanpak niet, dan gebeurt het hardhandig (heb ik zelf zien gebeuren bij een dame die bleef weigeren om naar buiten te gaan).
Sluitend is het systeem niet en er zullen hoogstwaarschijnlijk sommigen zonder bandje door de mazen van het net glippen.

Nu ja, zo was het in elk geval de vorige keren.
Misschien dat ze nu anders zullen doen, want ID zal wel een jonger publiek aantrekken dan bijvoorbeeld een Fleetwood Mac of een Bon Jovi die ik daar zag toen met dit GC-principe.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.819
1.040
Trouwens, vermits ze nu vastbesloten Imagine Dragons lossen op een losstaand event, moet het ook wel betekenen dat ze duidelijke headliners voor Rock Werchter hebben?
Anders zouden de Boutiques en Classics misschien terug sneuvelen - laat staan dat ze voor RW moeten uitwijken naar een plan B zoals Lenny Kravitz.

Dus ergens klinkt dat wel veelbelovend ook voor Rock Werchter...?
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.352
2.689
Trouwens, vermits ze nu vastbesloten Imagine Dragons lossen op een losstaand event, moet het ook wel betekenen dat ze duidelijke headliners voor Rock Werchter hebben?
Anders zouden de Boutiques en Classics misschien terug sneuvelen - laat staan dat ze voor RW moeten uitwijken naar een plan B zoals Lenny Kravitz.

Dus ergens klinkt dat wel veelbelovend ook voor Rock Werchter...?
Beatles las ik in het RW topic.
 
  • Haha
Waarderingen: Paddy

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
294
144
Moeten we ons al beginnen haasten voor een ticket, of zal Boutique de komende maanden nog niet uitverkopen?
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
461
443
Elbow is toch gewoon nog een barnheadliner?
Ik deeeeenk dat ze er om goodwill nog wel als barnhead staan als ze geboekt worden. Maar ik zou het niet meer toejuichen. De vorige keer kon het me niet raken. De nieuwere muziek doet me ook weinig. Helaasss. Maar dat is mijn mening. Ik zie ze dus wel die positie nog krijgen, niet eisen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken