Werchter Boutique 2025

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
738
917
Nuance. Springsteen stond er aan dat geld alleen (kreeg uiteindelijk nog 2 voorprogramma's).
Boutique is een volwaardige festivaldag waar je (vaak) nog grote acts bijkrijgt.
Zoals in het verleden:
2023: Ellie Goulding, One Republic Goldband
2022: Gorillaz, Years&Years, Khruangbin
2019: Snow Patrol.
Voor dat geld doe je ook een dagje Werchter, al krijg je daar 3 extra podia (wat me men hart wel doet vasthouden voor die prijzen).
Seasick Steve en Black Box Revelation waren prima keurige voorprogramma 's + 3 uur The Boss. Vind ik heel wat anders dan 1,5 misschien 2 uur Imagine Dragons.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.048
343
Nuance. Springsteen stond er aan dat geld alleen (kreeg uiteindelijk nog 2 voorprogramma's).
Boutique is een volwaardige festivaldag waar je (vaak) nog grote acts bijkrijgt.
Zoals in het verleden:
2023: Ellie Goulding, One Republic Goldband
2022: Gorillaz, Years&Years, Khruangbin
2019: Snow Patrol.
Voor dat geld doe je ook een dagje Werchter, al krijg je daar 3 extra podia (wat me men hart wel doet vasthouden voor die prijzen).
De hoofdact dat jaar niet vermelden, foei!
tumblr_inline_nnmutoBVar1rd3ktm_250.gifv
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.638
2.244
Seasick Steve en Black Box Revelation waren prima keurige voorprogramma 's + 3 uur The Boss. Vind ik heel wat anders dan 1,5 misschien 2 uur Imagine Dragons.
Een voorprogramma dat in de kleinste zalen in België staat of een kind van het huis is niks vergeleken met de namen die ik opsomde he.
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
285
358
130 euro voor Imagine Dragons op een los Werchter event en dan ook nog een stadion in NL. Deze band is echt groot geworden óf het is een serieuze overschatting van hun populariteit. Vind er zelf echt niks aan live dus mooi dat ik het zo kan ontlopen.

Net uit nieuwsgierigheid het e.e.a. aan data opgezocht en ze staan bijvoorbeeld 11(!) keer in de top 2000 van afgelopen jaar en de 10 zichtbare nummers op Spotify hebben allen meer dan een miljard streams (en op #29 meest beluisterde artiest globaal) . Ik heb er ook niks mee, maar het lijkt zo toch wel gerechtvaardigd om ze in locaties als de ArenA te zetten.

Leuk voor de fans en wij ontlopen ze in ieder geval op RW, iedereen wint.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.107
581
Ik hoor vaak de jongere bezoekers van Rock Werchter zeggen dat ze nog met examens en zo zitten. Door Werchter Boutique later te programmeren, zal je dat probleem minder hebben. Dus waarschijnlijk zal dit bij de doelgroep echt wel goed verkopen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.415
6.125
Ik hoor vaak de jongere bezoekers van Rock Werchter zeggen dat ze nog met examens en zo zitten. Door Werchter Boutique later te programmeren, zal je dat probleem minder hebben. Dus waarschijnlijk zal dit bij de doelgroep echt wel goed verkopen.
En dan zijn ze weg op kamp of verlof of…

Ik denk vooral, Pink verkocht ook goed ondanks lastigere datum. En gaat ongeveer zelfde publiek lokken. Komt wel goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chiel

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
605
345
En dan zijn ze weg op kamp of verlof of…

Ik denk vooral, Pink verkocht ook goed ondanks lastigere datum. En gaat ongeveer zelfde publiek lokken. Komt wel goed.
Denk dat Pink toch vooral een ouder publiek heeft dan ID, er is natuurlijk altijd een overlap, maar lijkt me toch niet helemaal hetzelfde doelpubliek.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.638
2.244
Denk dat Pink toch vooral een ouder publiek heeft dan ID, er is natuurlijk altijd een overlap, maar lijkt me toch niet helemaal hetzelfde doelpubliek.
Gisteren een 50 jarige collega zien rondhuppelen als een jong veulen na die aankondiging. Het kan dus.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.415
6.125
Meer dan 10000 geïnteresseerden op Facebook voor Boutique. Dat gaat dus wel goed verkopen, vermits dit altijd maar een fractie is.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
945
936
Declan McKenna als support ID in Amsterdam. Zal dan ook op Boutique staan neem ik aan
 
  • Leuk
Waarderingen: Thieske

mn7

Nieuw lid
14 jun 2023
4
6
Mijn band is het ook niet echt, maar mijn zoontje van 9 vindt hen leuk.
Dus, duur verjaardagscadeautje en hopen op een leuk 'voorprogramma'.
 
  • Leuk
Waarderingen: DirkG en wenteldave

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.638
2.244
Beste organisatie van de Werchterse festivals,

Bastille gaat een nieuw album uitbraken in oktober en zal ons land verblijden in november.
Zou het niet prachtig zijn om hen de eer en het genoegen te geven om Imagine Dragons te vervoegen?

Alvast bedankt,
Jefferke.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken