Werchter Boutique 2025

Ik vermoed dat die datum binnenkort gewoon naar voren wordt gehaald. Op mijn Combi parkingticket en mijn Combi Hive ticket voor Werchter staat nu bijvoorbeeld ook nog dat ze pas beschikbaar komen op de laatste van de 4 Werchter dagen...

Ik vermoed dat die datum binnenkort gewoon naar voren wordt gehaald. Op mijn Combi parkingticket en mijn Combi Hive ticket voor Werchter staat nu bijvoorbeeld ook nog dat ze pas beschikbaar komen op de laatste van de 4 Werchter dagen...
Ok, dankje! Weet er iemand trouwens of er kartonnen bordjes worden toegelaten?

Op Rock Werchter worden altijd van die bordjes uitgedeeld door Humo/de Morgen.

Iemand enig idee hoe de parkeerchaos daar is?
Ben er alleen een keer voor één dag geweest toen Guns n Roses er stond (kadootje voor mijn zus) en toen waren we pas rond 2.30u van de parkeerplaats af.
Maar dat ws 2017. Is dat ondertussen beter?

Iemand enig idee hoe de parkeerchaos daar is?
Ben er alleen een keer voor één dag geweest toen Guns n Roses er stond (kadootje voor mijn zus) en toen waren we pas rond 2.30u van de parkeerplaats af.
Maar dat ws 2017. Is dat ondertussen beter?
Nope

• Leuk
Waarderingen: mn7
Dus we kunnen beter een parking zo ver mogelijk van het terrein kiezen, daar naartoe met de pendelbus en hopen dat je MINDER vast komt te staan?
Wij staan altijd op parking groen 2. Wel wat verder stappen, maar laatste keer na het concert in de auto gestapt en zonder aanschuiven weggereden richting Aarschot. Is de enige parking in die straat, dus geen last van het verkeer van de andere parkings.

Wij staan altijd op parking groen 2. Wel wat verder stappen, maar laatste keer na het concert in de auto gestapt en zonder aanschuiven weggereden richting Aarschot. Is de enige parking in die straat, dus geen last van het verkeer van de andere parkings.
Thanks voor de info.

Is dat een beetje aan te wandelen met een jochie van 10 erbij?
(Hij is te zwaar om te dragen 🤣)

Het blijft het grote nadeel van het gehucht Werchter met maar 2 invalswegen natuurlijk.

Thanks voor de info.

Is dat een beetje aan te wandelen met een jochie van 10 erbij?
(Hij is te zwaar om te dragen 🤣)
groen is meestal de net iets betere keuze
2 en 5

wandelen heen?
voor 5 is dat pakt heen 30 minuten (ongeveer 2Km)
terug 45 minuten als je met de massa vertrekt (inschatting op basis van RW 4 dagen)

2 zal ook zo iets zijn gok ik (zelfde afstand)

Stond bij 'gewoon' Werchter een keer op Groen 8, vanuit daar ging een shuttle bus, was ook wel makkelijk.
Maar die optie zie ik nu nergens. Al kan ik me bijna niet voorstellen dat er naar groen 6 en 7 geen bussen rijden, want dat is toch wel een kilometertje of 4 lopen zo te zien.

Stond bij 'gewoon' Werchter een keer op Groen 8, vanuit daar ging een shuttle bus, was ook wel makkelijk.
Maar die optie zie ik nu nergens. Al kan ik me bijna niet voorstellen dat er naar groen 6 en 7 geen bussen rijden, want dat is toch wel een kilometertje of 4 lopen zo te zien.
Met de eendaagse events zijn er enkel bussen van/naar Leuven station normaliter.

• Leuk
Waarderingen: mn7
Wanneer je het aan Werchter zelf vraagt krijg je geen fatsoenlijk antwoord van de AI-medewerker. Super chill.

Hou bij dagevents in Werchter rekening met hoge wachttijden als je in de grote massa mee vertrekt na het concert. Iedereen vertrekt namelijk op hetzelfde moment (is een verschil met 4daagse RW waar de uittocht elke dag meer gespreid is). Dat is bij Boutique, Classic en andere dagevents altijd een kritiek punt met hoge wachttijden.
Ze werken me verschillende parkings op een zeer beperkt aantal invalswegen waarbij er op de invalwegen zelf een constante stroom van auto's, fietsers en voetgangers is. Je kan maar mondjesmaat van de parkings rijden. Dit is moeilijk op de lossen, maar de laatste jaren tracht men aan elke parking de weg steeds even te blokken om wagens van de parking te laten. Dit helpt een beetje maar het zal altijd druk blijven.

Users who are viewing this thread