FortaRock 2018 – Nieuws en geruchten

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.443
669
Ik zie The Charm The Fury wel komen.
Ik ben zaterdag naar het optreden in Sittard geweest en heb nog een tijdje met de band gepraat (voordeel van een aantal leden kennen) en er werd gezegd dat ze bezig zijn met het nieuwe album en de zomer een aantal festivals al gepland hebben.
 

Koen1617899558

Playlistbediener
26 sep 2016
33
0

Zavandor

Playlistbediener
24 okt 2016
9
0
Marilyn Manson de woensdag voor Fortarock in Haarlem... gemiste kans voor Fortarock vrijdag?
Of paste het niet qua logistiek met RaR en RiP zat + zon?
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
week na FortaRock in Zwitserland, eerste namen aangekondigd voor Greenfield.
Misschien zit er iets tussen in de onderste namen?



https://www.greenfieldfestival.ch/de/die-erste-bandwelle-schl%C3%A4gt-auf

Arch Enemy lijkt mij een grote kanshebber.
Asking Alexandria zou kunnen maar dan gok ik eerder op Bullet For My Valentine.
Korpiklaani niet gezien het feit dat het 'genre' reeds is vertegenwoordigd door Alestorm.
Stick To Your Guns staat op Jera On Air dus die gaan ook niet op FR verschijnen.

van het Greenfield lijstje hoop ik zelf op Bury Tomorrow.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Stone Sour staat op 2 juli in Utrecht met een exclusieve show. Had ze op PP verwacht met een kleine kans als subheadliner op FR.
Beiden niet dus.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
GHOST is headliner op Dynamo. Die zullen dus niet op FR staan daar men nooit 'dubbel' programmeert.
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
"Zo vlak voor de feestdagen hebben we nog een paar hele mooie bevestigingen voor FortaRock 2018: Opeth, Baroness en Death Alley!"
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.399
5.127
Ja fijne namen, gezien ik naar Graspop ga is het wel fijn om hier wat namen mee te pakken die niet in Dessel staan. Dus vandaar dat ik erg blij ben met deze 3 namen, en vooral Opeth.
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Hmm waar ik eigenlijk dit jaar een keer Fortarock wilde pakken waren het de namen die me tot nu toe tegen hebben gehouden. Met Opeth er nu bij verandert dat wel behoorlijk. Hele mooie naam.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.242
10.701
Opeth en Baroness zijn erg mooie toevoegingen! Wordt langzamerhand wel een mooi affiche.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Opeth en Baroness zijn erg mooie toevoegingen! Wordt langzamerhand wel een mooi affiche.

Klopt vooral met Baroness ben ik blij maar ik hoop wel op nog een mooie naam uit de metal core.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken