Sport algemeen

Niks ten nadele van Barney's legacy hoor, maar ik vind zijn gedrag daaromheen vaak wel enorm amusant en tenenkrommend tegelijk.
Past ergens ook wel in het geheel van de "sport".

• Leuk
Waarderingen: wenteldave en Pommer
De wereldkampioen van vorig jaar zag er ook niet uit alsof hij ontbijt, luncht en dineert met bamischijven.

Verder ben ik wel meer van het kamp dat toch moeite heeft dit een sport te noemen (en ik heb het in mijn studententijd nog best veel gedaan).

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
De wereldkampioen van vorig jaar zag er ook niet uit alsof hij ontbijt, luncht en dineert met bamischijven.

Verder ben ik wel meer van het kamp dat toch moeite heeft dit een sport te noemen (en ik heb het in mijn studententijd nog best veel gedaan).

Vind het ook niet echt een sport, maar zal met m’n schaken maar niet te hard roepen :LOL:

Haha, maar het neemt niet weg dat ik bijzonder knap vind als iemand er heel goed in is. Geldt dan net zo goed voor schaken, dammen of snooker bijvoorbeeld.

Sterker nog, ik vind ook wel wat van formule1 als sport, waarbij een externe factor als de auto toch enorm cruciaal is (maar misschien moet ik die deur eigenlijk gesloten laten ;)).

Haha, maar het neemt niet weg dat ik bijzonder knap vind als iemand er heel goed in is. Geldt dan net zo goed voor schaken, dammen of snooker bijvoorbeeld.

Sterker nog, ik vind ook wel wat van formule1 als sport, waarbij een externe factor als de auto toch enorm cruciaal is (maar misschien moet ik die deur eigenlijk gesloten laten ;)).
Weet waar je aan begint inderdaad. Ik wil je best met de neus op de feiten drukken aangezien er op deze aarde geen voetballer rondloopt die zo fit is als een F1-coureur, en nee dat is niet overdreven ik weet zeker dat Verstappen fitter is als Ronaldo in zijn prime

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Weet waar je aan begint inderdaad. Ik wil je best met de neus op de feiten drukken aangezien er op deze aarde geen voetballer rondloopt die zo fit is als een F1-coureur, en nee dat is niet overdreven ik weet zeker dat Verstappen fitter is als Ronaldo in zijn prime
Los van dat ik het betwijfel was Ronaldo niet de beste vanwege de voetbalschoenen die hij droeg 😉.

Wat ik eigenlijk bedoel is, laten we kerstgedachte in ere houden en lekker het voetbalweekend voorbespreken.

Los van dat ik het betwijfel was Ronaldo niet de beste vanwege de voetbalschoenen die hij droeg 😉.

Wat ik eigenlijk bedoel is, laten we kerstgedachte in ere houden en lekker het voetbalweekend voorbespreken.

De vakkennis van Verstappen over de auto is verder niet te onderschatten. Maar schaken is wel gewoon een sport, dat je dat onthoud :p

• Leuk
Waarderingen: Oasiss

We kunnen ook beginnen over paardrijden, is dat een sport? Nee je hebt gelijk.... Wat verwachten we van de toppers AZ-Twente en PSV-Feyenoord. Denk dat het in Alkmaar een saaie 1-1 wordt en PSV met 3-0 Feyenoord wegspeelt.

Denk dat we het over paardrijden wel eens kunnen worden 😉.

Ik vind Twente eigenlijk wel een leukere ploeg hebben dan AZ, ik zie ze daar nog wel 3 punten pakken. PSV zal wel getergd zijn (ze spelen thuis he?) en ik verwacht ook wel een simpele zege.

Ajax een nipte overwinning bij Sparta?

Users who are viewing this thread