Sport algemeen

Ondanks dat ik die ontknoping bij het 3x3 basketbal echt prachtig vond en heb staan juichen, voelt het nog steeds een beetje als een b-sport.

Daarom vind ik de prestatie van Hassan wel het meest memorabel, ook met dat legendarische commentaar erbij: HASSAN, WAT DOE JE!? Krijg er gewoon weer kippenvel van.

En Harrie's Hattrick mag ook nog wel benoemd worden.

Ondanks dat ik die ontknoping bij het 3x3 basketbal echt prachtig vond en heb staan juichen, voelt het nog steeds een beetje als een b-sport.

Daarom vind ik de prestatie van Hassan wel het meest memorabel, ook met dat legendarische commentaar erbij: HASSAN, WAT DOE JE!? Krijg er gewoon weer kippenvel van.

En Harrie's Hattrick mag ook nog wel benoemd worden.
Ik zat toevallig een lijstje van de NOS over de Nederlandse sportmomenten en daarin stond ook de stadionspeaker van Roda. Mag uiteraard niet ontbreken, krankzinnigste sportmoment van 2024 voor mij.

Eigen prestatie bij een debuut bij een stijldans wedstrijd in de pre-amateur klasse met een 6e (ballroom) en 3e (latin) plek, was ook wel een hoogtepunt natuurlijk. (Ookal deden er respectievelijk maar 6 en 3 paren mee…)
Prestatie is prestatie. Ik ben kampioen geworden in de kelderklasse voetbal en dat is ook wel een persoonlijk hoogtepunt ongeacht niveau

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Koekdoos
Remco op Montmartre was waanzinnig, maar toch ga ik voor Abdi(en al die marathonlopers) op de Belgian Hill. Dat was krankzinnig. Zelfs begeleiders op de fiets die omhoog geduwd moesten worden. Dat was zoveel keer spectaculairder dan op tv. Ik krijg er nog kippenvel van.

En natuurlijk Real Madrid die weer kampioen speelt en champions league pakt is altijd een hoogtepunt voor mij.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread