Sport algemeen

Klopt, maar wanneer gaan ze die rotte appels is uit het nest uitkuisen? De actie voor de match was typisch antwerps en grappig, maar achteraf...
was nergens voor nodig.
onze vorwaardelijke boete gaat wel in werking gaan nu
2x uit zonder fans
en sfeervak thuis match toe.

die idioten gaan er voor zorgen dat de derby's altijd zonder uitfans gaat gebeuren gok ik nu.
hier is altijd de gewone fan de dupe van. ik woon nu op 150 meter van beerschot en kan door dat gedrag bv niet zo maar gewoon gaan kijken achter mijn hoek

Maar dit doen ze dus omdat ze boos zijn dat er stadionverboden zijn uitgedeeld? Logisch, want hierdoor krijg je er ook een. Ik snap af en toe niet wat er in die hersenen omgaat, maar ik zou het echt graag willen snappen.
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee waarom ze het precies deden bij Heracles.
Ik weet wel dat mijn club het voor elkaar heeft gekregen om weer een wedstrijd zonder een gedeelte van het publiek te moeten spelen de eerstvolgende thuiswedstrijd, wegens fakkels op de tribunes tijdens een openingssfeeractie.

Ik heb werkelijk waar geen flauw idee waarom ze het precies deden bij Heracles.
Ik weet wel dat mijn club het voor elkaar heeft gekregen om weer een wedstrijd zonder een gedeelte van het publiek te moeten spelen de eerstvolgende thuiswedstrijd, wegens fakkels op de tribunes tijdens een openingssfeeractie.
Het is ook lastig om hiervoor straffen uit te delen. Je straft altijd te veel mensen of te veel mensen komen goed weg. Twente kreeg ook de straf tegen Union, ik ben het er 100% mee eens dat racisme super streng moet worden aangepakt maar het voelt ook onrechtvaardig om niet naar een wedstrijd te mogen terwijl je niks gedaan hebt.

Het is ook lastig om hiervoor straffen uit te delen. Je straft altijd te veel mensen of te veel mensen komen goed weg. Twente kreeg ook de straf tegen Union, ik ben het er 100% mee eens dat racisme super streng moet worden aangepakt maar het voelt ook onrechtvaardig om niet naar een wedstrijd te mogen terwijl je niks gedaan hebt.
Dat klopt, zelf nog nooit een fakkel afgestoken en toch al meerdere wedstrijden niet naar het stadion gekund, omdat mijn vak verplicht dicht is, voelt heel onrechtvaardig, maarja ze hopen hier denk ik mee af te dwingen dat we de mensen die het doen gaan aanspreken.
Het liefst zie ik gewoon dat de mensen die dit soort dingen doen (en dan vooral degene die dingen op het veld gooien) individueel gestraft worden, maar op de één of andere manier lukt dat blijkbaar toch niet, ondanks de gigantisch hoeveelheden aan camera's die er in het stadion hangen.

Users who are viewing this thread