Sport algemeen

Kijk vooral niet te vroeg want gisteren kreeg ik opeens de familie Bauer in kerstsfeer te zien.
Was wel verwarrend ook dat die ineens een uur later startte.
Ik zat, half vloekend, in de auto omdat ik het uur uit het oog verloren was en dus het eerste uur zou gemist hebben tegen dat ik thuis was, en daarmee mogelijk zowat de hele eerste match, om dan thuis de tv op te zetten en 0-0 in sets en 0-0 in legs te zien staan.

• Leuk
Waarderingen: Joe

Wij kunnen hem gewoon op nationale tv bekijken, geen idee of dit werkt uit het buitenland.

Kijk vooral niet te vroeg want gisteren kreeg ik opeens de familie Bauer in kerstsfeer te zien.
Bedankt voor deze tip, ik kan het via mn vtmgo account (had ik al voor 'de mol') kijken vanuit Nederland, ook zonder vpn

Dat viaplay is echt belachelijk duur trouwens, 18 euro per maand..

• Leuk
  • Confetti
Waarderingen: Joris en Joe
Bedankt voor deze tip, ik kan het via mn vtmgo account (had ik al voor 'de mol') kijken vanuit Nederland, ook zonder vpn

Dat viaplay is echt belachelijk duur trouwens, 18 euro per maand..
Ik kon alleen niet de app downloaden op Android TV, maar laptopje aangesloten en gaan met die banaan

Drunk Poker Face GIF by partypokerLIVE

Die grote mond van hem viel deze keer wel mee. Zowel vantevoren als na de wedstrijd. Hij wist zelf ook wel dat je niet thuis had. Littler gooide niet op zijn best, maar was dit ook absoluut niet nodig.
Maar man! Als je zo vaak de dubbel 10 gooit. Grote Klasse!!

Die grote mond van hem viel deze keer wel mee. Zowel vantevoren als na de wedstrijd. Hij wist zelf ook wel dat je niet thuis had. Littler gooide niet op zijn best, maar was dit ook absoluut niet nodig.
Maar man! Als je zo vaak de dubbel 10 gooit. Grote Klasse!!
Is zijn favoriete dubbel.

Een ander speelt naar D16, hij naar D10.

Users who are viewing this thread