Rock Werchter 2025

Haha I know the feeling. ā€˜Kerstvakantieā€™ is iets uit een vaag verleden. 2 feestdagen thuis en thatā€™s it.
Breek je pols zoals ik in oktober en je bent zoals ik voor het eerst sinds schooltijd in de kerstvakantie thuis.

En zeggen dat ik dacht na twee weken weer te gaan werken, niet dus.

En als je pech hebt valt het ook nog zo dat 25 december op een zaterdag is, 26 december op een zondag en 1 januari op een zaterdag.
Op zich ideaal want dan heb je 2 extra verlofdagen te nemen wanneer je wil.

2de Kerst is bij ons nooit een feestdag.

Wow wow effe verduidelijken dat toen de "pop" namen wel al een serieuze carriere hadden en hun streppen hadden verdient! Paul simon was al big met Garfunkel en hebben effe al op die leeftijd een classic geschreven! Sting kwam toen uit "The Police" dat toen als punk werd beschouwt dus toch effe nuanceren met die twee "POP" acts te noemen!
Euh ja, je hebt mij gequoted, maar ik ben zeker akkoord met wat je schrijft, hoor.
Sting, Simon, Stevie Wonder, Prince, Paul McCartney, Bowie, ... enz. enz..: dat zit niet bepaald in het genre rock, maar eerder ergens onder pop/soul/funk/jazz, soft rock soms.

En ja, die waren/zijn gewoon veel groter dan de popnamen van de affiche 2025.
Maar goed, destijds hadden ze maar Ć©Ć©n podium voor Ć©Ć©n dag te vullen, dus dan konden ze sowieso voor de betere grote namen gaan.

• Leuk
Waarderingen: yannickd

Users who are viewing this thread