Rock Werchter 2025

Het is niet voor niets dat hij op het platenlabel is van de Imagine Dragons zanger. Normaal dat hij felle voor- en tegenstanders heeft:) jij bent blijkbaar wat hem betreft een hater wat je goed recht is. Op gebied van zijn liedjes ben ik voorlopig zeker geen fan maar heeft wel charisma voor een show en die flip met zijn micro waar hij terug op zijn voeten belandt en meteen begint te zingen OMG!
Hater zou ik het liever niet noemen. Ik heb gewoon niks met zijn zangstijl. Dat heb ik ook bij Myles Kennedy bijvoorbeeld. Wel leuk dat hij kunstjes laat zien op 't podium.

The new kid on the block, Benson Boone, treedt volgend jaar op in Nos Late (portugal) op 10 juli, Mad cool Festival (Spanje) en Lollapolaaza Paris. Hij heeft een indrukwekkende stem, crazy flips en een megahit (beautiful things nr 1 in de UK). Hoe groot is de kans dat hij op Rock Werchter verschijnt bij de volgende drop van namen? In mei waren er voor zijn uitverkocht concert in Trix naar het schijnt nog 8.000 mensen die een ticket van hem wilden.
Gaat er wel staan. Lijkt me ook netjes ondersteund door Live Nation.
Ook een vorst op zijn sokken uitverkocht.

Vraag is of ze die ook op de main gaan zetten zondag, want het rijtje Pommelien - Benson Boone - Gracie Abrams - Noah Kahan - Olivia Rodrigo is echt wel helemaal 'doelgroep' geprogrammeerd dan.

Vraag is of ze die ook op de main gaan zetten zondag, want het rijtje Pommelien - Benson Boone - Gracie Abrams - Noah Kahan - Olivia Rodrigo is echt wel helemaal 'doelgroep' geprogrammeerd dan.
Ze doen maar, die main is toch om zeep voor ons en voor zij die het wel leuk vinden is het handig.
Kunnen we meteen door lopen naar de Slope.

Ze doen maar, die main is toch om zeep voor ons en voor zij die het wel leuk vinden is het handig.
Kunnen we meteen door lopen naar de Slope.

Die dag zal ik dan ook alleen voor Rodrigo bij de main te vinden zijn dan, mits ze Goose of Rufus tegelijk programmeren

Kan ook perfect op die zaterdag natuurlijk. Plekje tussen Goldband en Raye?

Users who are viewing this thread