Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Biffy bedoelde ik als voorlaatste & Turnstile erna.
Hebben al late namiddag main gespeeld dus zo ongeloofwaardig lijkt me dat niet.
Maar al langer duidelijk dat Biffy geen fantastische band heeft met Livenation Belgie
Zijn jullie weer klaar voor de Festileaks Tijdloze Top 100, de belangrijkste muzieklijst van het jaar? Het is onze ZESDE editie van deze lijst en daar wil je dus absoluut aan bijdragen. Omdat onder de forumleden een boel muziek liefhebbers zijn krijgen we elk jaar een fantastisch mooie lijst bij elkaar. Zie het als een muzieklijst om je doorheen de winter te helpen. Het gaat om een muzieklijst allertijden dus niet enkel nieuwe muziek.
Enige criteria is volgens mij dat een nummer ouder moet zijn dan 3 jaar? En dan al Werchter mogen headlinen en dit zonder legacy in haar rugzak. Het moet wel een talent zijn dan.
Enige criteria is volgens mij dat een nummer ouder moet zijn dan 3 jaar? En dan al Werchter mogen headlinen en dit zonder legacy in haar rugzak. Het moet wel een talent zijn dan.