Down the Rabbit Hole 2015

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Wederom gave verrassingen zeg!
Ryan Adams, Seasick Steve en Young Fathers ga ik wel proberen te zien.

Alles wat er nog bij gaat komen zijn alleen maar bonusnamen
 

dEUS

Randprogramma
29 jan 2015
136
0
ik had eerder nog nooit van dit festival gehoord... dit valt tijdens Werchter zeker?
best een heel fijne affiche!

is er al een dagindeling gekend met de namen?
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Wessel wrote:</div>
Uhm
Ja en Ja

alsjeblieft

http://lmgtfy.com/?q=Down+the+rabbit+hole


haha, maar toch vind ik niet terug op welke dag elke groep speelt
ligt dit aan mijn slecht opzoekwerk of luiheid of moet dat nog bekend gemaakt worden?

Wordt waarschijnlijk pas met de timetable (zoals op Lowlands) bekend gemaakt. Maar maakt het veel uit? Er zijn toch geen dagtickets
 

dEUS

Randprogramma
29 jan 2015
136
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">dEUS wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Wessel wrote:</div>
Uhm
Ja en Ja

alsjeblieft

http://lmgtfy.com/?q=Down+the+rabbit+hole


haha, maar toch vind ik niet terug op welke dag elke groep speelt
ligt dit aan mijn slecht opzoekwerk of luiheid of moet dat nog bekend gemaakt worden?


Wordt waarschijnlijk pas met de timetable (zoals op Lowlands) bekend gemaakt. Maar maakt het veel uit? Er zijn toch geen dagtickets

merci voor info!
in dat geval maakt het niks uit
ik ging ervan uit dat er ook dagtickets te verkrijgen waren
volgend jaar ga ik dit toch eens eerder checken, best een leuke line-up dit jaar
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Zou eigenlijk elk jaar het weekend na Werchter moeten vallen. Vind het jammer dat ik het festival niet echt een kans kan geven omdat het tegelijk met Werchter valt.
 

Rob Nijmegen

Playlistbediener
8 feb 2015
18
0
Ik ben zwaar onder de indruk van de programmering dit jaar. Vorig jaar heb ik me prima vermaakt met o.avtheBlack Keys en Thomas Dybdahl, maar wat er nu staat is geweldig! Ryan Adams is toch weer een hele mooie naam erbij wat mij betreft.
 

Rob Nijmegen

Playlistbediener
8 feb 2015
18
0
Op de spotify playlist Van dtrh staat een nummer van Skrillex. Foutje neem ik aan, of zou deze aan het programma worden toegevoegd?
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik was serieus hoor haha, ze hebben samen een nummer en aangezien Damian op DTRH staat hebben ze dit nummer toegevoegd.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Damian Marley voert dat nummer bijna altijd op tijdens z'n solo-optredens. Dus. ;)

Ik zet er trouwens een euro op in dat we Foxygen nog gaan zien bij het laatste rijtje namen.

Verder hoop ik nog op iets uit het volgende (maar enigszins onwaarschijnlijke) lijstje namen: Todd Terje, James Blake, Run the Jewels, St. Vincent. Alsjeblieft, DTRH-organisatie! O:)
 

Rob Nijmegen

Playlistbediener
8 feb 2015
18
0
Ik zou placebo wel toegevoegd willen zien, die staan half juni in Utrecht geboekt. En calexico, vlak voor DTRH in Doornroosje. Beiden lijken me niet waarschijnlijk overigens.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Ugh, het is echt hoog tijd voor nieuwe namen. Ik weet niet meer zo goed wat ik nog moet verwachten aan namen, maar ik verwacht toch nog wel een leuk rijtje...
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Leftfield | The Cat Empire | che sudaka | Rangleklods | Janne Schra | Hunee & Thomas Martojo | Jameszoo

Meh, Jameszoo is voor mij de enige interessante naam hier. Verder:



HET VUIGE VELD
Wie op de geur van roosterend vlees en diesel afgaat, komt vanzelf op het Vuige Veld. Dit is het rock & roll-hart van Down The Rabbit Hole, waar alle tijd is voor barbecue, speciaalbier, patatten en vinyl tegen een decor van uitgewoonde stacaravans en Behold Cornucopia!, een slick fonteinbeeld voor de 21e eeuw. Hap, slik, boogie: hier nemen alleen de vuigste rebellen zonder pauze plaats achter de decks voor ballsy feestjes. Dat betekent tot diep in de nacht een flinke dosis psychedelica, punk, garage, hillbilly, surf, ska, reggae en beat. Logisch dus, dat in de rabbit-proof dansarena Rock ’n Hole alle konijntjes wiebelen. Blik op oneindig en gaan met:
SPIKE’S PICK met Spike en Mauro (The Deaf)
GOE VOR IN DEN OTTO
THE BLACKWAX
RNR HIGHSCHOOL
POSTPUNNK DELIVERY
HIPPIE HIPPIE SHAKE met The Hippie Hippie Hoorah's
PUNKJES OP DE I met Slowpoke
TOWNSHIP TRIP met Dj Tommi
GA GARAZIE met Blonde & Redhead
DICKE ROCK BLOCK
SIXTIE MIXTIE
STICKY STONER
LIMBO TRASHING
KEES BIET
HET IDYLLISCHE VELDJE
Het Idyllische Veldje is een bosparadijs vol ambacht, creativiteit en de betere dingen des levens. Met als middelpunt de nieuwe Tramontana, een tien meter hoge pleintent, die in bouw en gebruik volledig klimaatneutraal is. Dat betekent bijvoorbeeld een vloer van duurzaam larikshout en een wirwar van stormparaplu’s voor groene stroom - maximaal comfort met minimale impact op de idylle. In en rond de Tramontana doe je aan yoga, hoep je hoela en geef je ’s middags op de keukentrap van de Speaker’s Corner de spreekbeurt van je leven. Voor mensen zonder tekst zijn er de braingames van het FC Donders Instituut of de mobiele ateliers van Los Conejos Bravos, waar je je hart laat spreken met staal, keramiek, hout, textiel en liefde. ’s Avonds strijken hier de Driving Decks neer, maar tot die tijd verwennen Daily DJ’s als Nelson & Djosa en Kaliman je met wereldplaten uit alle windstreken. En da’s een prima soundtrack voor een kapbeurt of hoofdmassage bij Haren Majesteit of een verse maaltijd van het Terra Cotta Sjamanenvuur, een zelfgeoogste salade uit de tuin van Garden Mania of een restgroentesoepje van Zero Waste Cuisine. Voor deze idylle neem je uitgebreid de tijd.
DRIVING DECKS
Met de Driving Decks loopt de party ook buiten de tenten op rolletjes. De spontane superdiscobreaks rond deze DJ Mobile van Olaf Mooij steken dag en nacht en overal op het terrein de kop op, aangejaagd door ’s lands finest dj’s, zoals Juxtapose & Eaglemen, Mr Mendel & Rob Manga, Groefmeester K & Thud Hola en De Tropen. Wie zoekt, zal feest vinden.

 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Rangleklods is een goede naam, hoor! The Cat Empire verbaast me niks en de overige namen zijn... nou ja, niet het type artiesten waar ik op gehoopt had.
 

Tritri

Nieuw lid
7 mei 2015
2
0
Met de Cat Empire heb je er wel een vrolijke feestband bij. Maar dan stukken beter als Ska-P.
The Chariot en The wine song, vind ik wel echt fantastische nummers. Sowieso dat hele album.

Met leftield heb je dan weer een zwaar gewicht voor het avond/nachtprogramma? Tot hoelaat duurt DTRH eigk?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken