Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ticket kunnen scoren voor The National in Razzmatazz! Nog nooit gezien dus kan me geen betere gelegenheid voorstellen voor mijn eerste keer in zo'n relatief kleine zaal.
Pff, wat een kluwe zeg, creditcard deed het op een of andere manier niet (ondanks bevestiging van mijn bank). Maar gelukkig toch een ticket kunnen scoren voor de avond met The Chameleons, wat wil ik die graag zien, en ook voor de openingsavond. Leuk nog twee extra Primavera avonden erbij!
Ga naar www.holabarcelona.com, selecteer het aantal dagen (wijzelf gaan een week en hebben 5 en 2 dagen genomen, gaat perfect, gewoon uw ticketje niet kwijt geraken) en voer bij de promocode HOLAPS23 .
Iemand tips voor taxigebruik in Barcelona? Niet noodzakelijk tijdens Primavera, maar eerder voor de dagen ervoor…?
Ik neig zelf naar apps als Bolt en Uber.
2u en een lekker slot. Mooie setting voor The National. Ik begrijp er wel steeds minder van. Ik dacht dat zij een eis hadden van 2,5u minimaal? (@jimmywe ?) Nu staan ze hier en op DTRH voor 2u en op Hurricane kan ik maar anderhalf uur van ze genieten zelfs.
Anderhalfuur Vampire Weekend, meteen gevolgd door anderhalfuur Pulp en dan afsluiten met 5 kwartier Justice. Wat een fantastische 5 uur! Mazzelaars.
2u en een lekker slot. Mooie setting voor The National. Ik begrijp er wel steeds minder van. Ik dacht dat zij een eis hadden van 2,5u minimaal? (@jimmywe ?) Nu staan ze hier en op DTRH voor 2u en op Hurricane kan ik maar anderhalf uur van ze genieten zelfs.
Vind 2u alsnog erg mooi. Denk ook gewoon de langste headlinerset van het weekend. Anderhalf uur is iets spijtiger inderdaad, moeten ze niet willen op dit punt in hun carrière.
Na 3u 's nachts leg ik niets vast en wordt het kijken hoe de energie zit. Weinig slechte keuzes met o.a. AG Cook, Ojoo, Arca, Lanark Artefax, Teki Latex etc dus dat komt vast wel goed.
Verder heel tevreden dat ik komende week Faye Webster en Yeule al in een zaal ga zien, bespaart toch ook weer een paar clashes. Dat geldt ook voor die zondag Ciutat namen waardoor zaterdag een pak relaxter plannen is.
Na 3u 's nachts leg ik niets vast en wordt het kijken hoe de energie zit. Weinig slechte keuzes met o.a. AG Cook, Ojoo, Arca, Lanark Artefax, Teki Latex etc dus dat komt vast wel goed.
Verder heel tevreden dat ik komende week Faye Webster en Yeule al in een zaal ga zien, bespaart toch ook weer een paar clashes. Dat geldt ook voor die zondag Ciutat namen waardoor zaterdag een pak relaxter plannen is.
Eerste keer primavera? Vergeet maar dat je van vampire weekend naar beth gibbons geraakt. Hoofdpodia ligt op zeker een kwartier stappen van de andere podia.
+ Bij de grote acts kan het daar zeer druk zijn, met als gevolg nog wat langer over stappen.
Eerste keer primavera? Vergeet maar dat je van vampire weekend naar beth gibbons geraakt. Hoofdpodia ligt op zeker een kwartier stappen van de andere podia.
+ Bij de grote acts kan het daar zeer druk zijn, met als gevolg nog wat langer over stappen.
Eerste keer inderdaad! Dit maar snel in elkaar geflanst zonder echt naar de podia en afstanden te kijken dus ik ga dit komende week nog wat verfijnen. Dat blokje in het schema is wel een drama, besef inderdaad dat het eerder OF zal worden ipv alles een stukje.