Primavera Sound Festivals 2024

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.041
1.034
Mijn eerste keer op Primavera, heel veel zin in! Ik zie dat ze twee main stages naast elkaar hebben en ik ben wel benieuwd hoe dat gaat werken. Gaat het mogelijk zijn om bij Amyl and the Sniffers vooraan te staan in de moshpit en dan ook nog door te schuiven naar een goed plekje voor Vampire Weekend? Of is het echt kiezen tussen een van beide?
Goch, moeilijk om u daar een antwoord op te geven. Je gaat er wat geluk mee moeten hebben. Beste is toch kiezen, tenzij het echt niet druk is.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Alles loopt na optredens wel wat leeg tot op zekere hoogte, zeker vroeg in de avond.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.041
1.034
Wie dat heeft uitgevonden om de steve albini rechtover plenitude te zetten, mogen ze ook buitengooien. Terrein is dus daar verkleind, wat net een leuk hoekje was. Nu heb je op de albini dus ook giga soundbleed van de boiler.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.041
1.034
En overal rijen aan de bar, ik begin 2022 vibes te krijgen... Hopelijk niet zo erg als toen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Heb Albini/Plenitude-area amper druk geweten vandaag tbh. Rijen ook maar weinig, hangt gewoon af waar je bent, denk ik. Helpt toch wel vaak om wat verder te lopen waar je gewoonlijks een lege bar treft.

Edit: maar idd weird dat ze dat podium verschoven hebben van de rechterkant van de trappen naar daar. Misschien leverde het te weinig volk op bij shows daar? Wat weggestopt?
 
Laatst bewerkt:

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Hoor wel overal heel positieve geluiden precies. Zowel van het festival zelf als van veel shows. Iemand bij Pulp geweest?
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.041
1.034
Heb Albini/Plenitude-area amper druk geweten vandaag tbh. Rijen ook maar weinig, hangt gewoon af waar je bent, denk ik. Helpt toch wel vaak om wat verder te lopen waar je gewoonlijks een lege bar treft.

Edit: maar idd weird dat ze dat podium verschoven hebben van de rechterkant van de trappen naar daar. Misschien leverde het te weinig volk op bij shows daar? Wat weggestopt?

Ik moet zeggen, het verbeterde gelijk de rijen, dus eind goed al goed. Maar plenitude/steve albini/wachtende meute voor boiler room is toch een zeer zwakke plek van het festival nu toch. Die soundbleed is gigantisch.
Ook de cupra (als je zit) is toch ook qua soundbleed stevig met de pull/bear en dat andere podium.

Maar positieve: het trio vampire weekend-pulp-justice in mijn 16 jaar als festivalganger zelden beter geweten zoveel goeds op zulke korte tijd. Was echt een zeer goede festivaldag met daarvoor nog voxtrot-arab strap en mannequin pussy. Ook Blonde Redhead wist mij te overtuigen (jammer dat we vroeger wegmoesten voor VW).
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.489
3.648
Leukste zijn toch de optredens die niet op de main stage staan? Die headliners zijn voor mij het minste van mijn zorgen😀
Dacht dat jij daar niet kwam. :ROFLMAO:

Kriebelt toch wel weer als ik over Primavera Sound hoor en lees. Misschien volgend jaar toch weer eens terugkeren, absurde line-up toch altijd.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.041
1.034
Dacht dat jij daar niet kwam. :ROFLMAO:

Kriebelt toch wel weer als ik over Primavera Sound hoor en lees. Misschien volgend jaar toch weer eens terugkeren, absurde line-up toch altijd.
Ik bedoelde daar eerder dat het mij niet uit maakt wie er headliner is, de undercard is toch altijd goed om alternatieven te hebben bij de headliners😅
Mijn parcours zou lichtjes anders geweest zijn persoonlijk, maar de vriendin heeft ook wat te zeggen🤣
Wel benieuwd naar Lasagna Del Rey (gisteren moeten lachen met een t-shirt) en de gekte op het terrein. Het zal nu toch wel vanop afstand meepikken zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
135
142
Pulp❤️❤️ Jarvis Cocker, 60 jaar inmiddels, heeft nog altijd hetzelfde charisma en de energie als in de jaren ‘90. Wat een performer (doet me qua emotie en passie denken aan hoe een Nick Cave publiek om zijn vinger kan winden.

Tsja, en dan zo’n enorme bak hits die je kan rondstrooien en ook nog eens eindigen met Razzmatazz! Het gaat mij benieuwen of er nog een artiest gaat zijn die dit kan toppen.

Verder waren AG Cook, Vampire Weekend, Blonde Redhead en Angèle, Victor, Gloria & Javier ook zeer de moeite waard.
 
  • Leuk
Waarderingen: Martijn en zero

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Ik moet zeggen, het verbeterde gelijk de rijen, dus eind goed al goed. Maar plenitude/steve albini/wachtende meute voor boiler room is toch een zeer zwakke plek van het festival nu toch. Die soundbleed is gigantisch.
Klopt. Dat ze in al die jaren nog niets hebben gedaan hebben aan het feit dat er zich sowieso op dat punt een wachtrij zal vormen en dat niet beter, veiliger afsluit voor mensen die gewoon door willen, is weird. Maar toch, kheb die area maar weinig druk geweten gisteren. Beetje onhandig die rij, maar toch. Soundbleed vond ik aan Albini wel meevallen, al heb ik er ook echt wel voornamelijk luide dingen gezien (Duster, Wiegedood en HTRK sow). Plenitude blijft idd een pijnpunt, soundbleed is verschrikkelijk.
 

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
189
273
Goch, moeilijk om u daar een antwoord op te geven. Je gaat er wat geluk mee moeten hebben. Beste is toch kiezen, tenzij het echt niet druk is.
Alles loopt na optredens wel wat leeg tot op zekere hoogte, zeker vroeg in de avond.
Dit ging vrij makkelijk uiteindelijk inderdaad. Gezorgd dat ik bij Amyl and the Sniffers aan de linkerkant uitkwam en kon daarna vrij makkelijk naar links doorlopen om goed te staan voor Vampire Weekend
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Forùm gaat heel erg leeg zijn na Lana. Meer plaats voor bij Arca. 😈😈😈
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken