Primavera Sound Festivals 2024

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
639
491
Ik dacht The National te gaan kijken op de livestream, zijn er twee dames over koetjes en kalfjes aan het praten, terwijl The National tional gewoon op de achtergrond te horen is...
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

Davidd

Support act
7 jul 2021
940
1.702
Haha ik had precies hetzelfde. Bleef maar heen en weer zappen tussen Channel 1 en 2. Die vrouwen hadden ze wel achterwegen kunnen laten.
 
  • Leuk
Waarderingen: gerrie

Martijn76

Playlistbediener
2 feb 2023
15
29
Jai Paul!!!! Lana!!! Chelsea Wolfe!!! Arca!! Lanark Artefax!! Brutus!!! Eye!! Zo veel hoogtepunten weer, wat een festival. Er is geen enkel ander festival als PS.. Wat een dag. En dan vermeld ik nog niet de dingen die 'gewoon goed' waren zoals Mount Kimbie of Faye Webster en Charlamagne Palestine.

Lana was niet best vond ik, verder top festival weer!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Misschien moeten ze haar eens duidelijk maken dat ze op tijd komt, in plaats van 25 minuten te laat komen😅
20, maarja inderdaad. Vond ik ook een beetje weird dat ze ging lopen memmen over de curfew. Begin dan eerder. Publiek rond me was goed, maar stond je elders was het waarschijnlijk kut.. That's Mordor..

Goeie show hoor verder wel die in stijgende lijn ging. Ze steunde wel heel erg op ouder werk, wat ik wel jammer vond ofzo maar een beetje te verwachten op een festival? Had graag wat meer NFR! gehad, maar alas.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.041
1.034
20, maarja inderdaad. Vond ik ook een beetje weird dat ze ging lopen memmen over de curfew. Begin dan eerder. Publiek rond me was goed, maar stond je elders was het waarschijnlijk kut.. That's Mordor..

Goeie show hoor verder wel die in stijgende lijn ging. Ze steunde wel heel erg op ouder werk, wat ik wel jammer vond ofzo maar een beetje te verwachten op een festival? Had graag wat meer NFR! gehad, maar alas.
Het waren er weldegelijk 25, soit. Maakt niet uit.
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
135
142
20, maarja inderdaad. Vond ik ook een beetje weird dat ze ging lopen memmen over de curfew. Begin dan eerder. Publiek rond me was goed, maar stond je elders was het waarschijnlijk kut.. That's Mordor..

Goeie show hoor verder wel die in stijgende lijn ging. Ze steunde wel heel erg op ouder werk, wat ik wel jammer vond ofzo maar een beetje te verwachten op een festival? Had graag wat meer NFR! gehad, maar alas.
Precies ook mijn gevoel! Gelukkig wel Bartender als mooie verrassing en ook een aantal topnummers van haar laatste (al was A&W natuurlijk niet volledig).

Wat is een curfew überhaupt eigenlijk?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Wat is een curfew überhaupt eigenlijk?
Het uur waarop een artiest moet stoppen, vooral in de VS vaak een ding bij festivals waar er vrij strikte einduren zijn en organisaties beruchte zijn om soms letterlijl de stekker er uit te trekken.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.389
3.411
Het gemiddelde niveau is hier zo bizar hoog, echt ongelooflijk! Gisteren op papier een mindere dag maar uiteindelijk toch een hoop geweldige shows gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: DanielNedelko

Gebruikers die dit onderwerp bekijken