Primavera Sound Festivals 2024

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.291
3.289

DSCF5449-1024x684.jpg

Primavera Sound Barcelona 2024​

Datum: 30 mei - 1 juni 2024
Venue: Parc del Fòrum
Plaats: Barcelona
Land: Spanje
Organisator: Primavera Sound
Directeur: Alberto Guijarro
Capaciteit: 95000
Eerste editie: 2001

Primavera Sound Porto 2024​

Datum: 7-9 juni 2024
Venue: Parque Da Cidade
Plaats: Porto
Land: Portugal
Organisator: Primavera Sound
Eerste editie: 2012
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.910
6.647
Zit het te overwegen voor volgend jaar. Ik zag nu wel steeds dat er tegen de tijd dat het festival start en vlak daarvoor vrij goedkoop resale tickets te koop zijn. Klopt dat gevoel een beetje?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.291
3.289
Voorbije jaren niet uitverkocht dus inderdaad wel deals te doen.
Ik overweeg het ook maar presale zit er voor mij niet in. Of ik ga, zal afhangen van succes in de Glasto sale.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Zit het te overwegen voor volgend jaar. Ik zag nu wel steeds dat er tegen de tijd dat het festival start en vlak daarvoor vrij goedkoop resale tickets te koop zijn. Klopt dat gevoel een beetje?
Klopt inderdaad wel. Hoewel ik 199 al zeer goedkoop vind voor wat je er voor in de plaats krijgt. Ga zelf wel weer voor early Bird aangezien het verschil met de gewone ticketprijzen vorig jaar wel enorm groot was eigenlijk. En staat ook toe om de hotels e.d. te plannen in Barcelona wat wel belangrijk is om de prijs verder te drukken.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.422
2.544
Is er eigenlijk al bevestigd of er weer een Primavera Sound Madrid komt?
Voor BKS ook erg belangrijk, want het maakt nogal uit als er in hetzelfde weekend alleen een PS in Porto is, of ook een in Madrid.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
935
879
Is er eigenlijk al bevestigd of er weer een Primavera Sound Madrid komt?
Voor BKS ook erg belangrijk, want het maakt nogal uit als er in hetzelfde weekend alleen een PS in Porto is, of ook een in Madrid.
Neje, is nog niet zeker. Was dit jaar redelijk tegenvallend.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
935
879
Ik koop sowieso weer mijn early bird. Voor 210 (inclusief kosten) kan je niet sukkelen. En zij die willen gaan, best nu al hotel/airbnb regelen, want het gaat snel! + De kans zit er weer in dat in hetzelfde weekend F1 Barcelona is.
 
12 nov 2016
673
398
Zit het te overwegen voor volgend jaar. Ik zag nu wel steeds dat er tegen de tijd dat het festival start en vlak daarvoor vrij goedkoop resale tickets te koop zijn. Klopt dat gevoel een beetje?
Dat klopt, een maat van mij betaalde een paar dagen van tevoren maar €110 voor een ticket.

De glijmiddelman is er volgend jaar ook weer bij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
484
371
Neje, is nog niet zeker. Was dit jaar redelijk tegenvallend.
Kans is groot van wel, maar op een andere plek en kleinere schaal. Aldus de geruchten.

Ik doe Porto eens volgend jaar. Early bird van 130 (!!!) euro en de meeste interessante kleinere namen naar wie ik meestal ga doen toch grotendeels Porto aan.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.934
3.975
Primavera en Glasto bucketlistfestivals.
Jammer dat niet 1 toevallig het weekend van 14 juni is, is er uberhaupt een festival dat weekend!?
Heb dan margedagen op het werk en heb dan nooit wat te doen eigenlijk dus kan dan gemakkelijker vrij krijgen als nu het geval was
 
12 nov 2016
673
398
Primavera en Glasto bucketlistfestivals.
Jammer dat niet 1 toevallig het weekend van 14 juni is, is er uberhaupt een festival dat weekend!?
Heb dan margedagen op het werk en heb dan nooit wat te doen eigenlijk dus kan dan gemakkelijker vrij krijgen als nu het geval was
Nou, veel plezier op Pinkpop of Hurricane/Southside 😬
 

pongolesi

Randprogramma
17 dec 2013
162
83
Ik heb na Barcelona 2016 en 2018 en Porto 2022 nu weer kaarten voor Porto. Appartementje op loop afstand en er komt vast genoeg leuks. Hoop op The National, Lana del Rey of The Smile
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
935
879
Iemand die dit jaar geweest is en zijn accesticket code zou willen delen met mij?

Situatie: mijn vriendin en ik gaan met nog twee vrienden. Ik had dus twee tickets gekocht. Dan gebruikte ik de code van mijn vriendin, maar dice wilt mij nu geen twee tickets meer geven. En mijn vriendin kan ze nu ook nie meer gebruiken, wegens geclaimd door mij.🙈

Dus iemand die zou kunnen helpen plz?🤗
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
594
463
Vraagje; hoe slim is het om nu al tickets te halen in de presale voor Barcelona? Ik weet al vrijwel zeker dat ik dan wil gaan maar vind het ook riskant om zo ver vantevoren al tickets te kopen. Iemand die valse naar Primavera Barcelona is geweest en zicht heeftop hoeveel duurder de tickets gaan worden wanneer de line up bekend is, hoe snel het doorgaans uitverkoopt en of je tickets makkelijk door kan verkopen of niet?
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.737
970
Vraagje; hoe slim is het om nu al tickets te halen in de presale voor Barcelona? Ik weet al vrijwel zeker dat ik dan wil gaan maar vind het ook riskant om zo ver vantevoren al tickets te kopen. Iemand die valse naar Primavera Barcelona is geweest en zicht heeftop hoeveel duurder de tickets gaan worden wanneer de line up bekend is, hoe snel het doorgaans uitverkoopt en of je tickets makkelijk door kan verkopen of niet?
Scheelt wel wat, hoor. De normale, niet early-bird, full day pass was dit jaar 325 EUR.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.910
6.647
Maar volgens mij zijn er, van wat ik las, ook altijd wel makkelijk goedkope resaletickets te kopen later.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken