Primavera Sound Festivals 2024

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.636
7.616
Dice.

Al is dat wellicht voor volgend jaar weer anders. Ik las dat vorig jaar en dit jaar er best wat resale tickets waren.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Laat ons vooral hopen dat Thé Killers niet doorkomt vanop de Sao Paulo line-up. Die naam past nog minder bij Primavera dan Calvin Harris 😅
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.883
1.095
Ook benieuwd waar een Primavera zoal mee gaan komen. Want geen van de namen die hier genoemd worden zouden daar passen en zou qua geruchten niet zo snel hun headliners kunnen noemen. Of het moet The National zijn, maar net van hen verwacht ik eigenlijk dat ze Prima eens gaan overslaan een nog eens Mad Cool (of BBK) gaan doen. Primavera is echt nog te recent.
Ik zet het even hier.
Gevoelsmatig gok ik eerder op The Cure, PJ Harvey, Lana Del Rey, Avril Lavigne, Smashing Pumpkins, ... voor Primavera Sound 24.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
Ik zet het even hier.
Gevoelsmatig gok ik eerder op The Cure, PJ Harvey, Lana Del Rey, Avril Lavigne, Smashing Pumpkins, ... voor Primavera Sound 24.
Die 3 eerste: top! Die 2 laatste: raar!
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.883
1.095
Die 2 laatste: raar!
Avril vind ik persoonlijk ook wel raar, maar zou best kunnen (ik vergelijk het wat met Måneskin die er ook gewoon stonden, als act die een wat commerciële sound heeft).
Smashing Pumpkins zie ik echt wel gebeuren.

Al hoop ik ook wel dat ze met een vrij exclusieve naam (of namen) afkomen, zoals Depeche Mode vorige keer die er één van de weinige (de enige?) festivalset speelde.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
Avril vind ik persoonlijk ook wel raar, maar zou best kunnen (ik vergelijk het wat met Måneskin die er ook gewoon stonden, als act die een wat commerciële sound heeft).
Smashing Pumpkins zie ik echt wel gebeuren.

Al hoop ik ook wel dat ze met een vrij exclusieve naam (of namen) afkomen, zoals Depeche Mode vorige keer die er één van de weinige (de enige?) festivalset speelde.
Maneskin "een wat commerciële" sound? Commerciëler, meer binnen de lijntjes, braaf en en afgevijld kan je als band haast niet klinken. Maar ja, ik vond die band een nog vreemdere toevoegingen dan Calvin Harris.

Maar ik hoop wel met je mee. Zit in het RW topic te hopen op Pulp, maar dat zou hier ook wel een erg mooie zijn. Ben er ook bijna zeker van dat ze enkele redelijk exclusieve namen gaan hebben, als het geen headliners zijn dan zeker tussen die middelste lijntjes.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.292
6.798
Volgens Stu (King Gizz) op Reddit komende zomer geen Spaanse show.. Jammer.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.418
3.472
Natalia Lafourcade is fout gespeld, dusja...
Mooie poging wel, zou een vette lineup zijn!
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.500
3.693
Lijkt me iets te hard voor Primavera. Al zou ik het toejuichen.
Als headliner misschien wel ja, maar er staan genoeg harde bands altijd. En als je jezelf als hét alternatieve festival wil positioneren en je laat TOOL dan liggen in die periode, kun je beter stoppen als festival.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
486
371
Als headliner misschien wel ja, maar er staan genoeg harde bands altijd. En als je jezelf als hét alternatieve festival wil positioneren en je laat TOOL dan liggen in die periode, kun je beter stoppen als festival.
Ik zie het gewoon niet op Primavera. Volgend jaar wordt m’n 4e jaar en de headliners gaan nu toch wel een andere kant op denk ik.

En let op: ik ben grote fan van TOOL, dus het mag altijd.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.068
1.070
Ik zie het gewoon niet op Primavera. Volgend jaar wordt m’n 4e jaar en de headliners gaan nu toch wel een andere kant op denk ik.

En let op: ik ben grote fan van TOOL, dus het mag altijd.
Volgend jaar mijn derde jaar. Ik zie het wel nog gebeuren. Beetje Depeche Mode van afgelopen jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken