Primavera Sound Festivals 2024

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.459
699
Lijkt mij echt té realistisch voor AI, zeker omdat echt alle details zoals The Twilight Sad op de undercard van de The Cure-dag staat.
Maar tegelijk zie ik heel wat vreemde plaatsingen op de affiche: Aphex Twin en Chemical Brothers op de tweede lijn, Fontaines DC en Fever Ray ook best laag in vergelijking met de namen erboven.

Ik zie overigens ook Cansei De Ser Sexy staan, maar hun "echte" naam zoals die op posters verschijnt is CSS. Al is het ook zeer specifiek om een band op de affiche te plaatsen die al 10 jaar in hiatus zit...
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.847
3.197
Maar tegelijk zie ik heel wat vreemde plaatsingen op de affiche: Aphex Twin en Chemical Brothers op de tweede lijn, Fontaines DC en Fever Ray ook best laag in vergelijking met de namen erboven.

Ik zie overigens ook Cansei De Ser Sexy staan, maar hun "echte" naam zoals die op posters verschijnt is CSS. Al is het ook zeer specifiek om een band op de affiche te plaatsen die al 10 jaar in hiatus zit...
Als ik chatGPT vraag voor een line-up krijg ik deze schijt:

Day 1:

Main Stage:

  1. Arctic Monkeys (Headliner)
  2. Tame Impala
  3. Florence + The Machine
Indie Oasis Stage: 4. Vampire Weekend

  1. The 1975
Emerging Artists Garden: 6. Whispering Pines

  1. Neon Echoes
Day 2:

Main Stage:

  1. Beyoncé (Headliner)
  2. Lana Del Rey
  3. Kendrick Lamar
Electronic Beats Arena: 4. Disclosure

  1. Flume
Local Vibes Pavilion: 6. La Maravillosa

  1. DJ Sol
Emerging Artists Garden: 8. Synth Sorcerer

Day 3:


Main Stage:

  1. Daft Punk (Reunion Set - Headliner)
  2. Florence + The Machine
Indie Oasis Stage: 3. Mitski

  1. Foals
Electronic Beats Arena: 5. Justice

Local Vibes Pavilion: 6. Los Flamencos Locos

  1. Barcelona Rhymes
Emerging Artists Garden: 8. Echo Bloom
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.773
9.722
The Cure
Aphex Twin
The National
FKA Twigs
PJ Harvey
SZA
Mitski

Stop de klok!
Als de klok al stopt bij 6 naampjes dan is het een triestig postertje. ;) Maar serieus: belachelijk veel zin hierin. Voelt meestal aan als de lineup(drop) van het jaar.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.368
3.393
Na het Glasto fiasco vanmorgen, wordt het hier 99% zeker mijn eerste keer Primavera!
Heel benieuwd wat we dinsdag gaan krijgen. Hopelijk komt FKA Twigs haar show inhalen en krijgen we ook weer wat leuke popnamen. Vorig jaar Perfume niet kunnen zien, doet nog steeds pijn.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.847
3.197
Na het Glasto fiasco vanmorgen, wordt het hier 99% zeker mijn eerste keer Primavera!
Heel benieuwd wat we dinsdag gaan krijgen. Hopelijk komt FKA Twigs haar show inhalen en krijgen we ook weer wat leuke popnamen. Vorig jaar Perfume niet kunnen zien, doet nog steeds pijn.
Primavera is bij mij ook een vergrootte kans geworden, ik ben benieuwd
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.156
6.625
Hoop vooral weer op goeie pareltjes, Mordor valt per definitie te mijden tenzij voor uitzonderlijke dingen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.295
7.257
Misschien aparte vraag. Hoe is het met zitplaatsjes geregeld op Primavera? Zijn daar ook wat bankjes om rustig te kunnen zitten en bij te komen?
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.020
1.014
Misschien aparte vraag. Hoe is het met zitplaatsjes geregeld op Primavera? Zijn daar ook wat bankjes om rustig te kunnen zitten en bij te komen?
Overal heb je bankjes infeite, behalve op de giga weide aan de mainstage, daar hebben ze kunstgras liggen waar je kan zitten.

Wat is uw ervaring in festivals? Primavera is redelijk groot met verschillende stages (bv cupra, wat een soort van halfopen amfitheater is), je hebt het auditorium, dat is hun indoor zaalconcert, waar je in zeer relaxte zetels kan zitten.

Je hebt ook nog de eetruimte waar genoeg banken staan.

Primavera is genieten jong, rustig aan het water, pintje in de hand en de zon op het gezicht.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.295
7.257
Goed om te horen! Ik zit serieus Primavera te overwegen maar lange periodes staan of lopen wordt zonder daarna even goed kunnen zitten steeds lastiger. Dit maakt het dan goed mogelijk. Thanks voor de reply!
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.020
1.014
Goed om te horen! Ik zit serieus Primavera te overwegen maar lange periodes staan of lopen wordt zonder daarna even goed kunnen zitten steeds lastiger. Dit maakt het dan goed mogelijk. Thanks voor de reply!
Echt niet twijfelen. Wel gewoon weten. De mainstage ligt op toch zeker kwartierke stappen van het epicentrum van primavera. Infeite als je op het festivalterrein komt, heb je bij binnenkomst de meeste stages rond u. Voor de twee mainstages moet je eigenlijk langs het water/kade stappen tot je er geraakt. Wat wel leuk is, langs het water heb je van een aantal sponsors pontons liggen, waar ook optredens doorgaan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.773
9.722
Goed om te horen! Ik zit serieus Primavera te overwegen maar lange periodes staan of lopen wordt zonder daarna even goed kunnen zitten steeds lastiger. Dit maakt het dan goed mogelijk. Thanks voor de reply!
Ja, dat is zeker mogelijk. Ik weet niet of je ooit op RW geweest bent, maar die main stage area in bijna even lang en een stukje breder, dat kunstgras daar is perfect om op te zitten/in te liggen. Over de rest van het terrein heb je best veel zit/chillhoekjes. Aan de zee(kant) zitten is een dikke aanrader om even op adem te komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken