Dag 3 en 4, waanzinnige shows gezien van Soulwax en Massive Attack. Bij die eerste en mooie plek vooraan. Het eerste gedeelte helemaal erin gezogen en lekker gedanst. Tweede gedeelte vol met onbekenden dagen wat uiteindelijk in een grote pit uitliep. Heerlijk. Massive Attack was muzikaal heel sterk, echt super. Dan met de visuals erbij wordt het een soort film. Veel was in het Frans, dus krijg niet alles precies mee maar snap de boodschap en rode draad wel natuurlijk. Ondanks dat ik er zelf hier en daar anders over kijk versterkte de muziek en het visuele elkaar mooi. Machtige show.
Ook nog speciale vermeldingen voor
Sampha, mooie show, ditto muziek.
Fred Again.. kwam ik na Soulwax echt totaal niet in maar het publiek at uit zijn hand.
Nation of language, muzikaal heel sterk, komen sympathiek over. Ze missen nog het wat body als band zijnde, maar dat gaat goed komen. De technische problemen door de regen maakte ze nog sympathieker.
Kae Tempest, sterk maar ik trek deze muziek niet te lang. Wel een heel indrukwekkend eerste halfuur.
Op naar de laatste en mooiste dag. LCD Soundsystem, pj Harvey, Roisin Murphy, Saho de Zagazan, Yves tumor (en dan nog bedenken dat hier the Smile bij stond)