Het Ticketswap topic: vragen, opmerkingen en ervaringen

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Al weken niet meer mogelijk om tickets te kopen op Ticketswap.
De blauwe koop-knop onderaan staat te schudden en te beven, maar op klikken lukt niet.

App al opnieuw geïnstalleerd, maar haalt niks uit.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Ja, ze kunnen gewoon alle @ticketswap.com email-accounts blokkeren van doorsturen bv. Denk ook niet dat ze zelf de verwachting hebben dat het een lang leven beschoren is, maar wel weer even aandacht voor hun case.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik snap niet dat ze zo aan het trekken zijn aan een dood paard. Ticketswap heeft goed gebeurt zonder ooit 0 verantwoording en risico gehad te hebben. Nu proberen ze heel krampachtig ticketmaster in slecht daglicht te zetten om zelf schone schijn te spelen. Nee Ticketmaster is niet heilig, maar ticketswap ook zeker niet.

Want nemen ze ook verantwoording als mensen die via dit systeem hun kaartje kopen straks niet binnenkomen? Of gaan ze weer naar ticketmaster wijzen dan?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Want nemen ze ook verantwoording als mensen die via dit systeem hun kaartje kopen straks niet binnenkomen? Of gaan ze weer naar ticketmaster wijzen dan?
We weten allebei dat dit het laatste is, de hele strategie van Ticketswap de laatste twee jaar is doen alsof Ticketmaster alles fout doet en ze zelf de Messias zijn.

Zelf hebben ze het doorverkooppercentage nog op 20% staan en servicekosten schalen nog steeds mee als percentage. Ticketmaster heeft dat inmiddels teruggebracht naar 10% en een vaste fee van 10 euro. Naar mijn inziens een stap in de goede richting.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
525
383
Heeft iemand ervaring met Gigsberg? Ik probeer kaarten te krijgen voor Depeche Mode in Lissabon maar het gaat niet van harte. Gigsberg, stubhub en viagogo als enige aanbieders zover ik kan zien..
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Kreeg net deze mail:

Goed nieuws! Ticketmaster Mobile Only tickets zijn nu beschikbaar voor koop en verkoop op TicketSwap.

Dit betekent dat jouw favoriete evenementen en concerten zoals North Sea Jazz, Down the Rabbit Hole, Lowlands Festival en nog veel meer nu beschikbaar zijn voor koop en verkoop!
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

SanderFMC

Campingartiest
1 jul 2022
58
80
Dit systeem is er nu ruim een maand en er zijn voor DTRH bijvoorbeeld al 17 tickets verkocht op deze manier. Lijkt gewoon te werken. Het voordeel is dat het ook nog zou moeten werken als het festival al begonnen is, terwijl de officiële resale dan al is dichtgezet. Daar kunnen ze wel een slag mee slaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
187
98
Ff een andere vraag, ik heb 2 tickets te koop voor slash in de ziggo, weet iemand of ik die links van ticketmaster als kan verkopen? Of moet de qr code echt binnen zijn? Dat die tzt wel op die link komt? Weet iemand dat?
 

The Black

Campingartiest
27 feb 2015
59
47
Ff een andere vraag, ik heb 2 tickets te koop voor slash in de ziggo, weet iemand of ik die links van ticketmaster als kan verkopen? Of moet de qr code echt binnen zijn? Dat die tzt wel op die link komt? Weet iemand dat?
Wellicht heb je het iets aan:


Of

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken