Graspop Metal Meeting 2025

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
479
452
Ik vind persoonlijk Foo Fighters of Queens of the Stone Age helemaal niks voor Graspop.
Zijn leuke rockbandjes, maar in mijn beleving geen echte hardrock, laat staan metal.

Green Day zou ik nog net kunnen aanvaarden omdat er op Graspop ook regelmatig wel wat punk te vinden is.
Nu is het punkgehalte van Green Day dezer dagen absoluut niet meer wat het geweest is, maar daar is nog een link naar GMM te vinden.
Ik vind toch dat je zeker de Queens wel een beetje te kakken zet hier. Ik denk dat het steviger kan zijn dan andere bands die er staan.

In jouw vergelijking met Green Day vind ik het juist andersom. Greenday vind ik vergeleken met QOTSA juist een garagebandje wat er niet uit knalt. Punk, ja. Stevig; nee.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.686
6.859
Ik vind toch dat je zeker de Queens wel een beetje te kakken zet hier. Ik denk dat het steviger kan zijn dan andere bands die er staan.

In jouw vergelijking met Green Day vind ik het juist andersom. Greenday vind ik vergeleken met QOTSA juist een garagebandje wat er niet uit knalt. Punk, ja. Stevig; nee.
QOTSA is een grensgeval, rest ook duidelijke nee voor mij
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken