Graspop Metal Meeting 2025

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.689
3.522
Hahaha wie is hier nu de trol. Prima band hoor. Maar lang niet in het rijtje Rammstein, Iron Maiden en Metallica
Ook niet in het rijtje Slipknot, Volbeat, Sabaton.
Echt wel!!! Een toekomstige grote headliner met hoofdletters. Maar dat jij ze niet leuk vind weten we ook hoor Piet😜
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

chimaera

Playlistbediener
1 mrt 2023
49
123
Rob Zombie is wel gaaf, maar dan wil ik wel een behoorlijke show. Niet zoals de laatste jaren met een paar banners en klaar.

Dit jaar gok ik op:

Iron Maiden met wat Britse namen (Tony lommi, Saxon, Ravenage)

Slipknot met een pakketje USA namen (Rob Zombie, Pantera, Lamb of God, Disturbed o.i.d.)
Adema is ook bezig met nieuw werk. Dat zou ik wel gaaf vinden als "gewone naam".

Volbeat en Sabaton op een dag. Dat wordt knallen!!! (Stoppen we Vader en Venom wel als Marquee afsluiters)

Till Lindeman als North Headliner ?(Rammstein heeft een pauze). Misschien met wat soortgelijke bands Marilyn Manson, Combichrist, Turbonegro o.i.d.

King Diamond als north headliner of Marquee afsluiter. Hij komt met een nieuw album.
Dit zal vast niet realistisch zijn, maar damn dit zou zo cool zijn
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.755
8.696
Ze touren, afwisselend met Avatar, The Raven Age en Halestorm.
Ze mogen allemaal komen wat mij betreft.
Afwisselend klopt niet helemaal, Halestorm is de support tijdens het eerste deel van de tour, waar Graspop onder zou vallen als ze er staan.

The Raven Age doet alleen de Britse shows en Avatar doet alleen het laatste deel van de tour. Al zou het natuurlijk kunnen dat die 2 bands zelf ook festivals gaan doen in juni en dat ze er staan los van hun tour met maiden.
Hahaha wie is hier nu de trol. Prima band hoor. Maar lang niet in het rijtje Rammstein, Iron Maiden en Metallica
Ook niet in het rijtje Slipknot, Volbeat, Sabaton.
Was niet heel serieus bedoeld, gewoon een grapje omdat je al vaker je mening hebt gegeven over gojira. Ben zelf niet zo'n grote maiden of gojira fan (al heb ik alsnog wel een voorkeur voor de laatste)

Je haalt de factoren 'beste' en 'grootste' bands wel een beetje door elkaar heb ik het idee overigens. Als je het over grootste metalbands hebt dan ben ik het volledig met je eens ja.
 
  • On fire
Waarderingen: Piebe71

sven.cr

Randprogramma
22 jan 2023
165
256
Dan maar Parkway Drive als totale festivalafsluiter? Met alle Pyro en shit erbij.
Of is die band ook te klein?🤔
om heel eerlijk te zijn vind ik dat er van de zaterdag 2023 al minstens 5 bands waren die ik liever als headliner zag dan Parkway Drive.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.689
3.522
om heel eerlijk te zijn vind ik dat er van de zaterdag 2023 al minstens 5 bands waren die ik liever als headliner zag dan Parkway Drive.
Kwestie van smaak denk ik? Ik ben totaal geen liefhebber van metalcore, maar PWD heeft mij zo geweldig ondersteboven geblazen!!!! Dus vandaar🤗
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken