Primavera Sound Festivals 2024

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
774
720
Hoogstwaarschijnlijk heb ik twee kaarten te koop voor primavera! Ze waren early bird, 209 euro en gaan gewoon voor dezelfde prijs verkocht worden. PM voor interesse.
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
298
171
Die zouden daar nooit staan, want die artiesten vragen te hoge spots voor RW.

Vampire Weekend stond op Werchter in 2008, 2010 en 2013. In 2013 stonden ze 4e laatste op de main. Zijn ze sindsdien dan nog veel groter geworden? Of gewoon zeldzamer? Mij lijkt Vampire Weekend op Werchter eigenlijk wel een mogelijkheid, maar ik kan me vergissen natuurlijk.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Vampire Weekend stond op Werchter in 2008, 2010 en 2013. In 2013 stonden ze 4e laatste op de main. Zijn ze sindsdien dan nog veel groter geworden? Of gewoon zeldzamer? Mij lijkt Vampire Weekend op Werchter eigenlijk wel een mogelijkheid, maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Precies. Volgens mij zullen ze niet veel hoger staan. Hoogstens rond 19:00
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.904
6.127
Vampire Weekend stond op Werchter in 2008, 2010 en 2013. In 2013 stonden ze 4e laatste op de main. Zijn ze sindsdien dan nog veel groter geworden? Of gewoon zeldzamer? Mij lijkt Vampire Weekend op Werchter eigenlijk wel een mogelijkheid, maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Lijkt me zo'n band als HAIM; sterk gegroeid in de VS. In Europa/UK hier en daar eens een festival headlinen, maar voor de echte majors schieten ze te kort en zijn ze de laatste jaren te weinig naar hier gekomen om hun populariteit op te krikken.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.988
2.027
Sza op Werchter :D. Zou wel grappig zijn. Zou überhaupt 20 procent van de Werchtergangers die kennen?
Ik heb het opgezocht toen ik die naam zag passeren op deze site enkele weken geleden.

Klonk in mijn oren als niets speciaals of niets waar ik naar zou uitkijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.166
5.498
Ik heb het opgezocht toen ik die naam zag passeren op deze site enkele weken geleden.

Klonk in mijn oren als niets speciaals of niets waar ik naar zou uitkijken.
Ja dat is bij ons iets voor Les Ardentes, itt bvb Nederland is die hier amper bekend
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.541
2.015
Lijkt me zo'n band als HAIM; sterk gegroeid in de VS. In Europa/UK hier en daar eens een festival headlinen, maar voor de echte majors schieten ze te kort en zijn ze de laatste jaren te weinig naar hier gekomen om hun populariteit op te krikken.
Haim is iets voor midden op de dag. Vampire weekend zie ik wel subben op Werchter of Barn head.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.963
8.614
Amai, overschatting is ook een kunst. 😅 maar als we NBT als derdelaatst main inschatten is dat te hoog.
Mogen van mij lager staan hoor. Maar voor pakweg een Vampire Weekend is dat toch een prima spot? Speelde 10 jaar geleden een plekje voor de sub (The National). SZA is gewoon een grote naam. Zeg ook niet. dat ze geboekt gaat worden maar if so dan is het op die plek.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.166
5.498
Mogen van mij lager staan hoor. Maar voor pakweg een Vampire Weekend is dat toch een prima spot? Speelde 10 jaar geleden een plekje voor de sub (The National). SZA is gewoon een grote naam. Zeg ook niet. dat ze geboekt gaat worden maar if so dan is het op die plek.
Vampire Weekend komt het meest in de buurt maar de spots voor de 2 anderen zijn hier niet haalbaar
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
304
234
Ik heb FKA twigs enkele jaren geleden in Carré gezien, en die kan qua act echt de Barn afsluiten. Spectaculair was dat toen.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
949
987
Mij best. Maar ik lees hier en daar dat Vampire Weekend, FKA twigs, Clipse en Jai Paul EU festival exclusives zouden zijn. Zou het?
Prima voor mij. Zo lang Lana Del Rey maar geen EU exclusive blijkt te zijn.
En laat die Lana aankondigingen van andere festivals nu maar beginnen. :p
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken