Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het is duidelijk dat de tickets vrijgegeven zijn, damn. Mijn telefoon wordt helemaal gek van Ticketswap momenteel. Wordt echt veel te koop gezet tegen belachelijke prijzen.
Vraagje...waarom zouden mensen zo massaal tickets dumpen... als ze via mojo ook (weer) te koop zijn. Of dumpt mojo ze onder hun naam op 'Ticketswap' Je wordt overspoeld door die berichten.
Volgens mij is 20% bovenop de verkoopprijs het limiet.
En daar komt dan nog eens ticketswap hun eigen kosten bovenop geloof ik, dus dan zit je wel aan een aardig bedrag ja
Alleszins een lange setlist, wel zeer gelijkend op die van Power Trip. Had niet verwacht dat ze nog zo lang zouden spelen. Nog even afwachten of dit klopt natuurlijk.
Get the AC/DC Setlist of the concert at Veltins-Arena, Gelsenkirchen, Germany on May 17, 2024 from the Power Up Tour and other AC/DC Setlists for free on setlist.fm!
Get the AC/DC Setlist of the concert at Veltins-Arena, Gelsenkirchen, Germany on May 17, 2024 from the Power Up Tour and other AC/DC Setlists for free on setlist.fm!