AC/DC 21 mei 2024 Gelsenkirchen
ik was zelf nog niet in de Veltins-ArenA geweest, of uberhaupt een concert in Duitsland.
locatie is uitstekend, fijn veel parkeerplek rond het stadion.
qua eten en drinken ook wel prima, al mochten er imo meer toiletruimte bij voor de staanplaatsen.
we hadden netjes betaald voor het parkeren, viel 8 euro ook wel mee. Al kon je achteraf gewoon de parking afrijden.
Weg komen was wel een punt, omdat we vroeg waren stonden we dicht tegen het stadion aan.
Daardoor kwam onze rij auto's pas op gang na een uur op de parkeerplaats stil staan.
Flinke bui met naar buiten lopen, gelukkig had ik een poncho mee...
Bekijk bijlage 8970
Prima plekken in het middengebied van de staanplaatsen, niet ver acher de Golden Circle.
Brian had een valse start qua geluid, draaide de eerste nummers wat aan z'n geluid in z'n achterzak.
Maar, Brian kwam het hele concert niet vaak boven de gitaar van Angus uit...
Bekijk bijlage 8974
Angus, mega topvorm. Nog altijd springen en gaan over dat podium...
Hele lekkere lange solo van Angus aansluitend achter "Let there be Rock"
Heerlijk concert wel, nostalgie en stevig rocken. Genoten.
Hees geschreeuwd en mee gebruld zo af en toe!
Mijn favoriet You Shook Me All Night Long uiteraard op z'n hardst mee geschreeuwd!
Absoluut een topavond gehad... Beloofd veel goeds voor wie AC/DC nog gaat zien.
Enige verschil in de setlist tweede avond was dat Rock m Roll Train als 14e werd gespeeld en de eerste avond als 11e nummer.
---->
SETLIST AC/DC 21 MEI 2024
Bekijk bijlage 8973
Op het uur dat we deden over de parkeerplaats af komen na, die overigens de pret niet mocht drukken, uitstekend vermaakt.
Daarbij, is Veltins Arena een mooie locatie voor mij om vaker naar toe te kunnen gaan voor concerten, zal ik zeker een oogje op blijven houden...