AC/DC

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
639
491
Iemand trouwens een idee of de mannen van AC/DC het nog een beetje volhouden?
Aangezien ze aan het begin van de tour al de setlist in hebben gekort
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.665
3.483
Iemand trouwens een idee of de mannen van AC/DC het nog een beetje volhouden?
Aangezien ze aan het begin van de tour al de setlist in hebben gekort
Je kan aan Brian merken dat ie ouder wordt.
Af en toe aan de zuurstof had ik het idee, maar Angus weet echt van geen ophouden. Wat een energie brengt die vent op het podium
 
  • Leuk
Waarderingen: Pommer

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
265
318
Je kan aan Brian merken dat ie ouder wordt.
Af en toe aan de zuurstof had ik het idee, maar Angus weet echt van geen ophouden. Wat een energie brengt die vent op het podium
Precies mijn ervaring in Hockenheim 1,5 week terug. Gelukkig nam het publiek de zang grotendeels over als Brian het niet meer bij kon benen;)

Angus ging echt nog volle bak en sprong over het podium als een twintiger.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

FirefighterLemmy

Playlistbediener
9 feb 2024
6
1
Heeft er iemand toevallig ergens een plannetje gevonden van de parkings en de "zones' die ze hanteren voor het concert in Dessel?
Hoop dat je hier iets aan hebt.


acdc24_mb-crowd-2907.jpg
22854.png
 
  • Leuk
Waarderingen: JelleCa

thomasstones

Campingartiest
15 jun 2018
66
56
Weet iemand de locaties van de parkeerplaatsen? Blauw heb ik nodig, maar kan niet vinden waar het is.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
639
491
Weet iemand de locaties van de parkeerplaatsen? Blauw heb ik nodig, maar kan niet vinden waar het is.
Als je het ticket opent (pdf op computer) zie je een QR code op je ticket die je kan scannen.
Daarin zit de routebeschrijving naar de parking.
Het zit idd goed verstopt
 

JelleCa

Campingartiest
24 okt 2016
86
48
Als je het ticket opent (pdf op computer) zie je een QR code op je ticket die je kan scannen.
Daarin zit de routebeschrijving naar de parking.
Het zit idd goed verstopt
Als ik dit doe is Parking Rood blijkbaar in het centrum van Retie op 5 km van de festivalweide, dat kan toch niet? In het plannetje hierboven is Parking Rood veel dichter.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
639
491
Als ik dit doe is Parking Rood blijkbaar in het centrum van Retie op 5 km van de festivalweide, dat kan toch niet? In het plannetje hierboven is Parking Rood veel dichter.
Ik neem aan dat ze wel weten wat ze doen en dat je vanaf daar (of misschien al eerder) borden ziet.
Anders moet je het even aan ticketmaster/livenation vragen
 

JelleCa

Campingartiest
24 okt 2016
86
48
Ik neem aan dat ze wel weten wat ze doen en dat je vanaf daar (of misschien al eerder) borden ziet.
Anders moet je het even aan ticketmaster/livenation vragen
Ah ja het zal misschien eerder een routebeschrijving naar de algemene zone zijn waarna je de borden kan volgen.
 

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
342
505
Dat is inderdaad het startpunt vanwaar de organisatie wilt dat je volgens hun weg naar de parking rijd.
Kwestie van niet elke straat in de gebure vast te zetten met hordes waze rijders.
 
  • Leuk
Waarderingen: JelleCa

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
342
505
In de buurt van mol station nog genoeg parking vrij.
Pendelbussen staan klaar en vertrekken eens vol.
 

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
108
74
Pff, we staan al meer dan een uur vast voor P blauw. Lekker geregeld weer
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.247
1.298
Het was sterk ja, sterker dan ik had kunnen hopen. De ritmesectie als solide ruggengraat, Agnus met de melodieën en solo's, Brian met de vocals, moves en gewoonweg zijn gastvrije en sympathieke zelve. Enorm genoten op een goed plaatsje linksvooraan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken