Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je kan aan Brian merken dat ie ouder wordt.
Af en toe aan de zuurstof had ik het idee, maar Angus weet echt van geen ophouden. Wat een energie brengt die vent op het podium
Je kan aan Brian merken dat ie ouder wordt.
Af en toe aan de zuurstof had ik het idee, maar Angus weet echt van geen ophouden. Wat een energie brengt die vent op het podium
Flink podium.
Kon helaas niet dichtbijkomen of terrein op. Afgesloten met zwarte doeken en veel beveiliging.
Voor wat ik kon zien markt met wat kroegjes, terrassen, wat kermisachtige dingen.
#dessel
Als je het ticket opent (pdf op computer) zie je een QR code op je ticket die je kan scannen.
Daarin zit de routebeschrijving naar de parking.
Het zit idd goed verstopt
Als je het ticket opent (pdf op computer) zie je een QR code op je ticket die je kan scannen.
Daarin zit de routebeschrijving naar de parking.
Het zit idd goed verstopt
Als ik dit doe is Parking Rood blijkbaar in het centrum van Retie op 5 km van de festivalweide, dat kan toch niet? In het plannetje hierboven is Parking Rood veel dichter.
Als ik dit doe is Parking Rood blijkbaar in het centrum van Retie op 5 km van de festivalweide, dat kan toch niet? In het plannetje hierboven is Parking Rood veel dichter.
Ik neem aan dat ze wel weten wat ze doen en dat je vanaf daar (of misschien al eerder) borden ziet.
Anders moet je het even aan ticketmaster/livenation vragen
Ik neem aan dat ze wel weten wat ze doen en dat je vanaf daar (of misschien al eerder) borden ziet.
Anders moet je het even aan ticketmaster/livenation vragen
Dat is inderdaad het startpunt vanwaar de organisatie wilt dat je volgens hun weg naar de parking rijd.
Kwestie van niet elke straat in de gebure vast te zetten met hordes waze rijders.
Man wat een concert! Ik heb al veel concerten gezien en ook veel grote stadion concerten, dit was echt buitencategorie. Zo ongelofelijk genoten, was gewoon een grote fever dream.
Het was sterk ja, sterker dan ik had kunnen hopen. De ritmesectie als solide ruggengraat, Agnus met de melodieën en solo's, Brian met de vocals, moves en gewoonweg zijn gastvrije en sympathieke zelve. Enorm genoten op een goed plaatsje linksvooraan.