Lowlands 2024

mgbss

Support act
15 feb 2019
812
503
Wij hebben dit ook een jaar gedaan (grappig genoeg met een vlag van een olifant met een eendenbek), maar die was op DTRH in twee dagen al gestolen :(
Voordeel van een grote groep is dat 75% van de tijd wel iemand in ons tentenkamp zit, maar dat is bij DTRH niet het geval, daar zie ik het ook sneller gebeuren.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.419
1.091
Voordeel van een grote groep is dat 75% van de tijd wel iemand in ons tentenkamp zit, maar dat is bij DTRH niet het geval, daar zie ik het ook sneller gebeuren.
Is dit synoniem aan DTRH? Ik verbaas me hier echt over dat je een vlag gaat stelen. Niet voor eigen gebruik, want dat valt op 😅🤷🏼‍♂️🤔
 

bjklaver

Playlistbediener
13 dec 2023
37
57
Onze pre-Lowlands festiviteiten beginnen eigenlijk al volgende week zondag op 909, waar we naartoe gaan met een relatief groot gedeelte van de Lowlandsgroep (10 personen). Dan volgt begin augustus nog de BBQ waar ook de rest van de groep aansluit (nog eens 6 personen erbij). Inmiddels hebben we allemaal de leeftijd 40+ en is er na een zekere vorm van planning op zo'n avond ook voldoende ruimte voor anecdotes van lang vervlogen Campingflights.
Gezellig, zie je daar
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en Athos

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
289
436
Op flow festival helsinki, vlak voor lowlands, werd een paar weken geleden Denzel Curry vervangen door Vince Staples, is dat niet ook iets voor lowlands. Legendarisch optreden in 2017 in een oranje belichte india.
Staat al op BKS. Komt niet vaak voor denk ik dat die artiesten delen?

Ik verwacht eerlijk gezegd geen 1 op 1 vervanger maar we gaan het zien
 

kroetskipoetski

Nieuw lid
24 mei 2024
4
14
Vince staples heeft in augustus maar 3 optredens in juni 11 in europa. Ik denk dat het management van hem niet voor maar 3 optredens naar europa gaat! Lijkt mij een gemiste kans op een goede vervanger.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
739
723
Op flow festival helsinki, vlak voor lowlands, werd een paar weken geleden Denzel Curry vervangen door Vince Staples, is dat niet ook iets voor lowlands. Legendarisch optreden in 2017 in een oranje belichte india.

Gaat niet gebeuren ivm BKS denk ik zo, maar die show op Lowlands in 2017 was idd legendarisch. Staat echt in mijn top 5 van beste LL optredens
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en piep

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
289
436
Goldband is misschien wel een beetje een zwaktebod, maar we weten niet wat voor artiesten ze hadden moeten laten lopen met een duurdere headliner.

In de breedte is het gewoon erg sterk. Na afgelopen editie waren er hier ook zorgen over de balans qua boekingen. Is iedereen daar nu bijvoorbeeld meer tevreden over?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.419
1.091
Goldband is misschien wel een beetje een zwaktebod, maar we weten niet wat voor artiesten ze hadden moeten laten lopen met een duurdere headliner.

In de breedte is het gewoon erg sterk. Na afgelopen editie waren er hier ook zorgen over de balans qua boekingen. Is iedereen daar nu bijvoorbeeld meer tevreden over?
Ben eigenlijk altijd wel tevreden, maar dit jaar gaat het blokkenschema echt een bloedbad worden. Voor mij dus meer acts die mij aanspreken. Dance heb ik niks mee, dan alleen achtergrondmuziek.
 

Don_076

Playlistbediener
6 feb 2024
21
50
Vandaag een nieuw luchtbed besteld, wat lampjes voor in de tent. De voorpret neemt toe in hevigheid.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
580
979
Goldband is misschien wel een beetje een zwaktebod, maar we weten niet wat voor artiesten ze hadden moeten laten lopen met een duurdere headliner.

In de breedte is het gewoon erg sterk. Na afgelopen editie waren er hier ook zorgen over de balans qua boekingen. Is iedereen daar nu bijvoorbeeld meer tevreden over?
Ik vind dit persoonlijk één van de beste Lowlands lineups van de edities waar ik bij ben geweest. Gevarieerd en lekker veel indiebands, dan neem ik Goldband als headliner voor lief. Genoeg anders te beleven tijdens de headliners op LL.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken