Lowlands 2024

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.503
5.347
Hier heeft de helft afgehaakt, maar nu begint het weer te kriebelen en zijn ze op zoek naar tickets. Het zijn vooral de prijzen die tegenstaan.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: daily

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.416
1.908
Hier heeft de helft afgehaakt, maar nu begint het weer te kriebelen en zijn ze op zoek naar tickets. Het zijn vooral de prijzen die tegenstaan.
Ja dat snap ik ook heel goed. Het is een hele investering tegenwoordig. 600-700 euro ben je zo kwijt.... Dan DTRH nog eens erbij voor een soortgelijk bedrag (en dat maal twee want mijn vriendin gaat dan ook mee). Daar kun je ook twee weken een huisje in Italié van huren. Voor 6 dagen eruit... Maar goed, het is wel een van de mooiste dingen die ik kan bedenken dus we doen het maar.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.503
5.347
Ja dat snap ik ook heel goed. Het is een hele investering tegenwoordig. 600-700 euro ben je zo kwijt.... Dan DTRH nog eens erbij voor een soortgelijk bedrag (en dat maal twee want mijn vriendin gaat dan ook mee). Daar kun je ook twee weken een huisje in Italié van huren. Voor 6 dagen eruit... Maar goed, het is wel een van de mooiste dingen die ik kan bedenken dus we doen het maar.
Voor mij ook, met een festival als Lowlands ben ik mentaal bijna het hele jaar mee bezig. Met een vakantie niet langer dan een paar weken
 

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
56
94
Voor mij ook, met een festival als Lowlands ben ik mentaal bijna het hele jaar mee bezig. Met een vakantie niet langer dan een paar weken
Hier hetzelfde. Dat is ook precies de reden dat ik altijd al bij de vvk een ticket wil bemachtigen. Dat geeft mij een bepaald soort mentale rust tussen feb en aug die me veel waard is.

Na 28x Lowlands zijn er vele groepen voorbij gekomen voor me, maar ook evenzoveel groepen zijn er na een aantal jaar weer in rook opgelost.
Dit jaar moet ik opnieuw aansluiting proberen te vinden bij een clubje dus.

Zijn er hier nog leden uit de regio Ijmond die hun groep wel willen uitbreiden met een Lowlander van het eerste uur;-)?
 

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
164
327
Wij waren ooit met zijn achten begonnen, nu zijn we nog over met vier.


En daarnaast treffen we altijd een andere groep gedurende het weekend (die ik door het jaar heen niet of nauwelijks zie).
Uiteindelijk blijf je alleen met je partner over. Zo is het bij ons gegaan in ieder geval. 😅 Maar door de andere festivals die we wel met vrienden bezoeken, is dat niet zo erg. En we komen nu onze tweeling weer tegen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.416
1.908
Uiteindelijk blijf je alleen met je partner over. Zo is het bij ons gegaan in ieder geval. 😅 Maar door de andere festivals die we wel met vrienden bezoeken, is dat niet zo erg. En we komen nu onze tweeling weer tegen.
Mijn partner gaat niet mee naar Lowlands, dat is vriendenaangelegenheid ;-). DTRH is wel inclusief partner, maar daar zijn we ook met hele grote groep, on tegenstelling tot Lowlands.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.419
1.091
Van de allereerste persoon tot de groepen daarna, niemand gaat meer. Tot vorig jaar nog een aantal jaren samen met mijn vrouw (soms een ander stel mee of een vriendin van haar), maar die gaat dit jaar niet. Gelukkig nog een maatje kunnen strikken die meegaat. Voor hem de 2e keer. Anders was ik lekker alleen gegaan. Helaas geen LL preparty 😅
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.283
799
Voor mij ook, met een festival als Lowlands ben ik mentaal bijna het hele jaar mee bezig. Met een vakantie niet langer dan een paar weken
Dat had ik ook, tot ik mijn vrouw leerde kennen, zij beleeft festivals precies 100 % anders dan wij nerds hier.
inluisteren is onnodig, we zien wel waar we naar toe gaan.
wat in de praktijk dus er op neer komt dat ze t liefste de hele dag op een bankje zit.
en rond 17u t terrein op is vroeg genoeg, en dan rond 23u lekker voor de drukte naar huis, herstel , hotel, want op een camping slapen is niets voor prinsesjes!
:cry:

uiteraard gebeurd t niet zo, want ik probeer haar wel te "kneden"
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.416
1.908
Van de allereerste persoon tot de groepen daarna, niemand gaat meer. Tot vorig jaar nog een aantal jaren samen met mijn vrouw (soms een ander stel mee of een vriendin van haar), maar die gaat dit jaar niet. Gelukkig nog een maatje kunnen strikken die meegaat. Voor hem de 2e keer. Anders was ik lekker alleen gegaan. Helaas geen LL preparty 😅
Je bent altijd welkom voor een biertje!
 
  • Geweldig
Waarderingen: @Marc

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
925
88
16e keer Lowlands dit jaar, met 1 jaar tussendoor niet geweest.
Mijn eerste was met ze 2en. paar jaar later waren we met 31 man. Vorig jaar nog met 10, en dit jaar 6.
Maar kan zo volgend jaar weer meer zijn. Blijft voor mij toch het mooiste festival. Al was vorig jaar het de eerste keer dat ik niet zo euforisch thuis kwam als de jaren ervoor.
 
Laatst bewerkt:

mgbss

Support act
15 feb 2019
812
503
Wij hebben al jaren de Olifantengroep. Meestal een mannetje van 20, echt een bijeengeraapt zooitje. Het ene jaar haken er meer mensen aan dan het andere jaar, maar in covid-tijden hebben we een aantal keer een klooster afgehuurd en het Kloosterlands genoemd om het toch een beetje te vieren. Sinds vorig jaar met onze eigen ontworpen vlag geweest. En met een kleiner deel van de Olifantengroep gaan we inmiddels ook naar DTRH. Groot deel van de groep zie ik twee keer per jaar (Lowlands en de jaarlijkse reunie).
 

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
268
347
hier ook 365 dagen voorpret.
Ergens in juli de lowlands borrel, waar we de inkoop voor poffertjes en dé brioche bollen met burgers, avocado, gerameliseerde rode ui voor donderdagavond verdelen.
Dit jaar voor het eerst een groepsplek want waren het op do ochtend om 0600 uur vertrekken wel een beetje zat.

Onze groep begon ooit met 6 en we zitten nu op 12.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: dblauw, @Marc en LLoww

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
163
104
In mijn studententijd ben ik een aantal jaar op rij naar LL geweest, maar als medewerker.
Daarna een aantal jaren niet geweest omdat ik naar Rock Werchter ging. In de jaren '15 t/m '17 weer een aantal keren LL gedaan met een leuke groep die daarna helaas uit elkaar viel.
Dit jaar ga ik na een aantal jaren pauze met een andere vriendengroep en heb er nu al erg veel zin in!
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en mgbss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Athos