Lowlands 2024

rrr

Playlistbediener
5 feb 2023
43
82
Narciss in de India wordt veel te druk
Ik gok dat zowel Benwal als Narciss in de bravo staan. Benwal draait bijv ook al als ‘headliner’ 5hrs op Thuishaven, en is echt enorm booming onder mijn havermelkelite vrienden haha
 
  • Thinking
Waarderingen: daily

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
293
439
Ben wel benieuwd hoe die nacht indeling er dan uit gaat zien. Zekerheidjes qua Bravo lijken mij:
Mall Grab
Skin on Skin
Young Marco
Patrick Mason
Anetha
Blawan
Joy Orbison

En dan wat acts die zowel Bravo als India zouden kunnen:
Sedef Adasi
Narciss
Benwal
Lucky Done Gone b2b Tsepo
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Tumbleweedovski

Campingartiest
13 aug 2016
52
75
IDLES is toch meer 'post punk', Sleaford Mods en Vylan toch meer rap met punk en metal invloeden. Brutalismus meer dance met punkinvloeden. Ik wil gewoon een punkbandje met gitaristen die 2 akkoorden spelen. Lekker raggen en een beetje schreeuwen.
University werd al genoemd, maar MSPAINT moet ook wel in jouw straatje liggen gok ik. Geen klassieke punk met raggende gitaren, maar synthpunk. Ik ben er zelf erg benieuwd naar.

 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.419
1.091
Ik wil dit jaar zo min mogelijk slepen. Iemand hier ervaring mee?

 

Athos

Dagopener
13 jul 2023
565
794
Ik wil dit jaar zo min mogelijk slepen. Iemand hier ervaring mee?

Geen ervaring. Ziet er wel ruk uit.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
739
723
Ik wil dit jaar zo min mogelijk slepen. Iemand hier ervaring mee?


Op DTRH genomen omdat mijn eigen luchtbed kapot was gegaan. Naast dat het flink aan de prijs is vond ik het ook een kut luchtbed haha. Dus wat mij betreft geen aanrader
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Knakworst

Playlistbediener
25 jul 2023
21
29
Hi allemaal!

Mijn vrienden en ik gaan dit jaar weer naar de campercamping. Wij hebben hier twee plekken. Dit jaar hebben wij 2 personen extra die met de groep meegaan. In de regels staat dat je per camperplek 1 extra tentje mag opzetten. Dit zou voor ons betekenen dat 2 mensen los van de groep op de tentencamping moeten slapen (we hebben al 2 extra tentjes naast onze camper). Wordt er streng gehandhaafd wanneer er 1 tent te veel wordt opgezet op de campercamping? Wat is jullie ervaring hiermee?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.383
1.446
Niet geheel verrassend, maar: Tsepo b2b Lucky Done Gone in de nacht in de Bravo volgens de instagram van 3voor12
Ik geloof dit niet zo eigenlijk. Ik denk dat die twee gewoon in de India staan. Beetje zelfde kaliber als Tjade vorig jaar. 3voor12 is heeft niet echt dit soort inside information toch?
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
161
132
Ik wil dit jaar zo min mogelijk slepen. Iemand hier ervaring mee?

Zonder matje slaap je nog beter. Ik vond het voor geen meter liggen en zal het daarom niet aanraden. Matjes van tegenwoordig zijn compact genoeg om mee te nemen lijkt mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Athos

Dagopener
13 jul 2023
565
794
Hi allemaal!

Mijn vrienden en ik gaan dit jaar weer naar de campercamping. Wij hebben hier twee plekken. Dit jaar hebben wij 2 personen extra die met de groep meegaan. In de regels staat dat je per camperplek 1 extra tentje mag opzetten. Dit zou voor ons betekenen dat 2 mensen los van de groep op de tentencamping moeten slapen (we hebben al 2 extra tentjes naast onze camper). Wordt er streng gehandhaafd wanneer er 1 tent te veel wordt opgezet op de campercamping? Wat is jullie ervaring hiermee?
Ervaring is dat 2 extra tenten ook prima opgezet mogen worden naast de camper, zolang je maar in je vak blijft.
 
  • Leuk
Waarderingen: Knakworst

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
581
981
Hi allemaal!

Mijn vrienden en ik gaan dit jaar weer naar de campercamping. Wij hebben hier twee plekken. Dit jaar hebben wij 2 personen extra die met de groep meegaan. In de regels staat dat je per camperplek 1 extra tentje mag opzetten. Dit zou voor ons betekenen dat 2 mensen los van de groep op de tentencamping moeten slapen (we hebben al 2 extra tentjes naast onze camper). Wordt er streng gehandhaafd wanneer er 1 tent te veel wordt opgezet op de campercamping? Wat is jullie ervaring hiermee?
Precies wat Athos zegt hierboven, zolang je binnen het afzetlint staat is het goed. Net buiten het lint staan doen ze wel moeilijk over, wij moesten daardoor vorig jaar met onze tent wel op de tentencamping staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Knakworst

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
292
494
Check, moet ik ook een pomp meeslepen. Thanks voor de tip.

De bedden die je had geplaatst van ZZZ zijn heel slecht, kan het niet aanraden. Heb zelf een aantal jaar de Quechua zelf opblazende matrassen, die zijn erg fijn en ook handig als je geen pomp of elektriciteit hebt. De Ultim Comfort is prijzig, maar het echt waard. Slaap heerlijk op festivals, bij schoonouders, of tijdens het kamperen, en gaat lang mee.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken