Lowlands 2024

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
601
1.031
Bedankt voor de tips! Ben heel benieuwd hoe het gaat zijn om smiddags al uit de LL bubbel getrokken te worden en om 03;00 snachts het terrein weer op te gaan om aan te sluiten bij mijn vriendengroep.
community_troypizzameme.png
 

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
156
352
FWIW, ik heb wel meegemaakt dat de verkeersregelaars ontstane gaatjes aan het vullen waren, en ik heb ook meegemaakt dat ik op een zondagmorgen ineens pal voor de ingang werd neergezet, Ik volg dus altijd maar gewoon de wapperende handjes. Je loopt toch de benen onder je lijf vandaan in zo'n weekend, dan kan dat stukje er ook nog wel bij.

Overigens hebben ze er zelf volgens mij altijd een hoop plezier in. Meestal werken ze X uurtjes in een weekend, en zijn ze de rest van de tijd zelf op het terrein.
 
  • Leuk
Waarderingen: Athos, Davidd en Novis95

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
163
315
In other news: Voor nog meer toevoeging aan je voorpret. Ik heb de MP-3 bestanden van de LLowcasts uit 2007. Toen er nog elke maand een LLowcast werd gemaakt met allemaal nieuwtjes, interviews, muziek en natuurlijk Radio Vrij Biddinghuizen. Voor mij altijd vaste prik om allemaal weer te luisteren in de laatste maanden richting Lowlands. Als je ze wilt hebben stuur me een PM en ik maak een WeTransfer aan!
 
  • Leuk
Waarderingen: nieuwsgierig

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
277
356
In other news: Voor nog meer toevoeging aan je voorpret. Ik heb de MP-3 bestanden van de LLowcasts uit 2007. Toen er nog elke maand een LLowcast werd gemaakt met allemaal nieuwtjes, interviews, muziek en natuurlijk Radio Vrij Biddinghuizen. Voor mij altijd vaste prik om allemaal weer te luisteren in de laatste maanden richting Lowlands. Als je ze wilt hebben stuur me een PM en ik maak een WeTransfer aan!
Ik weet dat ze ons niets verplicht zijn maar ik vind het echt jammer dat de llowcast niet wat regelmatiger gemaakt wordt.
 

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
163
315
Ik weet dat ze ons niets verplicht zijn maar ik vind het echt jammer dat de llowcast niet wat regelmatiger gemaakt wordt.
Ons niets verplicht zijn? Zonder ons geen festival. Denk nog eens aan de moeite die ze vroeger voor ons deden: elke maand een leuke en bomvolle podcast, een fysieke, dikke en leuk om te lezen programmakrant voor het festival, een dik festivalboekje met naast het blokkenschema allemaal leuke weetjes, feitjes en tips. Wat is daar nog van over, precies niks. Ze zijn natuurlijk verwend door het uitverkopen elke keer, het zou ze sieren als ze het niveau van randzaken ook gewoon nog hoog houden.
 

Athos

Dagopener
13 jul 2023
573
802
Ons niets verplicht zijn? Zonder ons geen festival. Denk nog eens aan de moeite die ze vroeger voor ons deden: elke maand een leuke en bomvolle podcast, een fysieke, dikke en leuk om te lezen programmakrant voor het festival, een dik festivalboekje met naast het blokkenschema allemaal leuke weetjes, feitjes en tips. Wat is daar nog van over, precies niks. Ze zijn natuurlijk verwend door het uitverkopen elke keer, het zou ze sieren als ze het niveau van randzaken ook gewoon nog hoog houden.
Die dagkrant was echt chill om 's ochtends te lezen bij je tentje.
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound

mgbss

Support act
15 feb 2019
813
504
Ons niets verplicht zijn? Zonder ons geen festival. Denk nog eens aan de moeite die ze vroeger voor ons deden: elke maand een leuke en bomvolle podcast, een fysieke, dikke en leuk om te lezen programmakrant voor het festival, een dik festivalboekje met naast het blokkenschema allemaal leuke weetjes, feitjes en tips. Wat is daar nog van over, precies niks. Ze zijn natuurlijk verwend door het uitverkopen elke keer, het zou ze sieren als ze het niveau van randzaken ook gewoon nog hoog houden.
Hebben ze het werk van Llowlove op een gegeven moment niet moeilijker gemaakt, omdat ze zelf content gingen maken? En vervolgens wordt er bijna niks meer gemaakt..
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.300
816
In other news: Voor nog meer toevoeging aan je voorpret. Ik heb de MP-3 bestanden van de LLowcasts uit 2007. Toen er nog elke maand een LLowcast werd gemaakt met allemaal nieuwtjes, interviews, muziek en natuurlijk Radio Vrij Biddinghuizen. Voor mij altijd vaste prik om allemaal weer te luisteren in de laatste maanden richting Lowlands. Als je ze wilt hebben stuur me een PM en ik maak een WeTransfer aan!
kun je die niet op youtube plaatsen ofzo
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.445
6.851
Ik pak hier altijd wat van mee (beetje mits het programma het toelaat). Sigfried & Joy (goochelaars), Merijn Scholten (van de Partizanen), Lisa Ostermann, Kees van Amstel (Klikbeet oa) en Wouter Monden (Column op Kink en Elektra podcast) zou ik wel graag zien. Daarnaast zijn Comedytrain en Comedy club Haug meestal in de nacht na het muziekprogramma. Meestal pak ik die sowieso mee. De rest zie ik wel of dat lukt qua programma. Leuk lijstje wel!
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

mgbss

Support act
15 feb 2019
813
504
Echt al jaren geen comedy meegepakt, maar voor Siegfried & Joy zou ik bijna een uitzondering maken. Altijd lachen als hun filmpjes op mn Tiktok-feed voorbij komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: HOOFDLETTERS en sjoeske

Athos

Dagopener
13 jul 2023
573
802
Kees van Amstel, hoop dat ik 'm mee kan pakken. Lisa Ostermann ook.
 
Laatst bewerkt:

Athos

Dagopener
13 jul 2023
573
802
Echt al jaren geen comedy meegepakt, maar voor Siegfried & Joy zou ik bijna een uitzondering maken. Altijd lachen als hun filmpjes op mn Tiktok-feed voorbij komen.
Die filmpjes zijn wel grappig maar is dat ook 30 minuten leuk of doen ze ook andere dingen?
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
813
504
Die filmpjes zijn wel grappig maar is dat ook 30 minuten leuk of doen ze ook andere dingen?
Volgens mij hebben ze een leuke show met verschillende trucs, maar die filmpjes werken gewoon het best om mensen te prikkelen.
 

Don_076

Playlistbediener
6 feb 2024
23
83
Ik ben al jaren niet meer geweest en dit jaar dus wel weer kaarten. Van wat ik zag is het op donderdag nogal wat veranderd qua drukte, tijd dat mensen arriveren en het zoeken van een plekje op de camping. Ik wil net zoals de vorige edities weer naar camping 5. Zijn daar de douches nog steeds 24/7 open? En hebben jullie nog andere tips mbt het bovenstaande? Thanks!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken