Lowlands 2024

Ik sluit me aan bij alle positieve reacties op Lowlove. Ze vulden een gat wat Lowlands zelf nooit heeft kunnen vullen.
Ook 1 van hun voorlopers Saucy Trout deed dat trouwens al. Daar viel al Lowlands nieuws te lezen voor Lowlands zelf een site had als ik het me goed herinner.

• Leuk
Waarderingen: Raskolnikov
Welke Nederlandse acts verwachten we nog in de laatste drop?
Misschien Typhoon? Zou er tijdens de corona editie ook staan en heeft het optreden nooit ingehaald. Daarnaast staat die de week erop bij mij in de buurt op een lokaal festival, dus hij is aan het touren.

Door bovenaan de line-up Goldband te zetten, voelt voor mij als genoeg verzadiging van eigen bodem. Eefje is natuurlijk altijd welkom maar namen als Typhoon, DJVT, Sophie Straat, Prins S etc hoeft van mij allemaal niet meer.

Merol zal er nog wel tussen komen met haar nieuw werk.

Door bovenaan de line-up Goldband te zetten, voelt voor mij als genoeg verzadiging van eigen bodem. Eefje is natuurlijk altijd welkom maar namen als Typhoon, DJVT, Sophie Straat, Prins S etc hoeft van mij allemaal niet meer.

Merol zal er nog wel tussen komen met haar nieuw werk.
Van mij hoeft het ook niet perse. Ik vind Typhoon alleen wel iets anders dan DJVT, Prins S en Sophie straat. Zeker zijn Tussen Licht en Lucht en Lobi Da basi periode.

Pip Blom zou ik ook nog wel een leuke toevoeging vinden. Daarnaast staan er al wel een aantal favoriete NL artiesten van mij met Spinvis, Personal Trainer en Elephant.

• Leuk
Waarderingen: peter Molenaar
Van mij hoeft het ook niet perse. Ik vind Typhoon alleen wel iets anders dan DJVT, Prins S en Sophie straat. Zeker zijn Tussen Licht en Lucht en Lobi Da basi periode.

Pip Blom zou ik ook nog wel een leuke toevoeging vinden. Daarnaast staan er al wel een aantal favoriete NL artiesten van mij met Spinvis, Personal Trainer en Elephant.
Tussen licht en lucht is echt één van de beste hiphopplaten van eigen bodem, zeer zeker. Maar heb hem afgelopen jaren nu een aantal keer live gezien en bij de laatste keer zelfs weg gelopen. Zijn perceptie met het geloof werd mij echt door de strot gedrukt. Eén keer god bedanken is prima, maar niet voor en na elk nummer een betoog houden. Ook bingo op de makkelijk-scoren-kaart trouwens. Nee, Typhoon is voor mij echt niet interessant meer. Wat heel jammer is, want Tussen Licht en Lucht ligt graag op mn speler.

Edit; eigenlijk is Vrienden van Amstel Live een prima publiek voor ze geworden/gebleken

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Tussen licht en lucht is echt één van de beste hiphopplaten van eigen bodem, zeer zeker. Maar heb hem afgelopen jaren nu een aantal keer live gezien en bij de laatste keer zelfs weg gelopen. Zijn perceptie met het geloof werd mij echt door de strot gedrukt. Eén keer god bedanken is prima, maar niet voor en na elk nummer een betoog houden. Ook bingo op de makkelijk-scoren-kaart trouwens. Nee, Typhoon is voor mij echt niet interessant meer. Wat heel jammer is, want Tussen Licht en Lucht ligt graag op mn speler.

Edit; eigenlijk is Vrienden van Amstel Live een prima publiek voor ze geworden/gebleken
Ah ja ook 1 van de redenen dat ik zijn laatste albums iets minder trek en Typhoon een klein beetje uit het oog ben verloren. Ik heb hem voor het laatst begin 2019 gezien, maar jammer om te horen dat het live dus ook meer een soort preek is geworden.

• Leuk
Waarderingen: MarkD
Hoe groot achten jullie de kans dat Oscar and the Wolf nog in de laatste drop zit? De nieuwe single bevalt me goed en ik zie dat ze nog een aantal tour dates toe gaan voegen. Misschien een te grote naam voor de laatste drop? Of mag ik hoop houden?

• Leuk
Waarderingen: Don_076 en sjoeske
Hoe groot achten jullie de kans dat Oscar and the Wolf nog in de laatste drop zit? De nieuwe single bevalt me goed en ik zie dat ze nog een aantal tour dates toe gaan voegen. Misschien een te grote naam voor de laatste drop? Of mag ik hoop houden?
Mijn vermoeden zegt te groot ja. Stonden er ook nog in 2022

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Stonden er in 2022 natuurlijk ook al (op een best hoge spot), dus weet niet of ze zo snel nog een keer komen.

Lijkt me sterk, zou het wel enorm toejuichen.

• Leuk
Waarderingen: daily
Was de slogan van Lowlove dan niet ook 'Lekker leesbaar Lowlands'?

Ja, ook ik moet mij aansluiten bij de erehaag voor Lowlove. Ik keek eigenlijk altijd standaard daar ipv op de lowlands wedsite. Het bevatte echt alles. Voor elke vraag die maar kon hebben over lowlands had die website daar wel een antwoord op. Hulde!
Nee, dat was lowla.nl. Zij kopieerden een op een de teksten, maar dan op een leesbare site. Lowlove kwam kort daarna.

• Leuk
Waarderingen: Tumbleweedovski
Muntjes bij 909 gisteren 4 euro (was vorig jaar 3,75) dus volgend jaar op Lowlands ook wel 4 euro.

• Wow
Waarderingen: Brian

Users who are viewing this thread