Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gewoon nog even 9 zaalshows erbij, weliswaar in kleine zalen, maar ging Lowlands niet voor exlcusiviteit van Nederlandse acts waar ook een behoorlijk prijskaartje aan zou hangen?
Mijn eerste reactie toen ik bovenstaande convo over Goldband las was ''pfff, wat een gezeur zeg'' maar eigenlijk hebben jullie wel gewoon gelijk. Best wel een zwaktebod zo. Kleine zaaltjes, Ziggo, Pukkelpop, Lowlands en Sziget. Best fors.
Ik kijk echt uit naar het blokkenschema om uit te vinden wat er tegenover Goldband staat. Met zoveel leuks op het affiche is het bijna onmogelijk om geen beter alternatief te vinden.
Ik kijk echt uit naar het blokkenschema om uit te vinden wat er tegenover Goldband staat. Met zoveel leuks op het affiche is het bijna onmogelijk om geen beter alternatief te vinden.
Hebben we al een idee eigenlijk wie de drie Bravo headliners gaan worden? The Smile op de zaterdag waarschijnlijk. Big Thief staat ws op de vrijdag alleen is denk ik niet groot genoeg als Bravo afsluiter?
Mijn eerste reactie toen ik bovenstaande convo over Goldband las was ''pfff, wat een gezeur zeg'' maar eigenlijk hebben jullie wel gewoon gelijk. Best wel een zwaktebod zo. Kleine zaaltjes, Ziggo, Pukkelpop, Lowlands en Sziget. Best fors.
Genoeg convo’s hier op het forum waarvan ik inderdaad denk “pfff, wat een gezeur weer” maar Goldband ‘exclusief’ boeken wat vervolgens toch echt niet exclusief is, is voor ons als muziekliefhebber toch wel echt een zwaktebod. Veel Lowlands gangers zal het uiteraard niet uitmaken en die show zal, naast Fred Again misschien, toch wel de drukst bezochte show van het weekend worden
ja dat hele terrein zal wel leeg getrokken worden tijdens Goldband.
Het is inderdaad toch wel een smetje. Zeker de manier waarop Goldband is aangekondigd door Lowlands, een exclusieve show... Het ergste is misschien nog wel dat op social media Goldband juist geprezen wordt en de laatste lichtingen met AIR etc met de grond gelijk gemaakt worden.
ja dat hele terrein zal wel leeg getrokken worden tijdens Goldband.
Het is inderdaad toch wel een smetje. Zeker de manier waarop Goldband is aangekondigd door Lowlands, een exclusieve show... Het ergste is misschien nog wel dat op social media Goldband juist geprezen wordt en de laatste lichtingen met AIR etc met de grond gelijk gemaakt worden.
haha nee ik neem de festileaksleden qua muzieksmaak een stuk serieuzer. Ik ben alleen soms bang dat wij in de minderheid zijn op het daadwerkelijke festival terrein.
Ach. Ik ga waarschijnlijk ook wel bij Goldband kijken hoor, vond 't vorige keer best een vette show. Nee, het is geen muzikaal hoogstandje, maar het is gezellige muziek en de sfeer zal vast top zijn.