Lowlands 2024

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
179
557
Wat is eigenlijk jullie tactiek voor de donderdag avond? Volgens mij is het mij nog maar 1x gelukt in de afgelopen jaren om een koptelefoon te bemachtigen, omdat we vaak te lang op de camping blijven hangen.
Bij ons gaan er altijd een paar redelijk vroeg op en neer naar het terrein om een rits koptelefoons te scoren voor de groep. Als je vroeg genoeg bent valt de rij erg mee. Daarna chillen we nog rustig een uurtje of wat bij de tent en gaan we later op de avond naar de silent disco.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.881
6.120
Wat is eigenlijk jullie tactiek voor de donderdag avond? Volgens mij is het mij nog maar 1x gelukt in de afgelopen jaren om een koptelefoon te bemachtigen, omdat we vaak te lang op de camping blijven hangen.
Ik laat die vrijdag steeds meer aan me voorbij gaan. Toch wel te laat voor die koptelefoons. Even wat eten en drinken met z'n allen, tafeltje uitzoeken en om je heen kijken.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.781
Ik laat die vrijdag steeds meer aan me voorbij gaan. Toch wel te laat voor die koptelefoons. Even wat eten en drinken met z'n allen, tafeltje uitzoeken en om je heen kijken.
Donderdag denk ik*

Ik ook trouwens. Silent disco heb ik wel gezien, eigenlijk is dat ook onnodig jezelf klem zuipen. Als ik zo'n ding op heb, ben ik 15 bier verder. Wel leuk
 

jaigalaar

Randprogramma
18 feb 2020
123
182
Inderdaad rond een uurtje of 4/5 alvast koptelefoons halen werkt erg goed. Dan nog even hangen bij de tent. Maar vind die silent disco altijd voor precies 30 minuten leuk, daarna is de gein er wel vanaf. Heb ook wel geleerd dat het helemaal niet erg is om die donderdag niet te hard te pieken. Beetje bijkletsen met vrienden bij de tent met een inmiddels warm geworden Grolsch Kanon is ook wel wat waard. Hoeven ze ook niet door The Smile te lullen:p
 

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
199
389
Same als sommigen hier, wij laten al jaren de silent disco voorbij gaan. Het feest op de campercamping is vaak al groots. We nemen altijd wel een kleine blik op het terrein, maar vooral om wat te eten. Als het dan ergens gezellig of leuk is blijven we wel hangen. De sport is bij ons tegenwoordig om echt (en nu echt :)) voor 02:00 op bed te liggen. Het beste komt immers nog.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.700
Als je een koptelefoon wilt moet je echt op tijd in de rij gaan staan. Moet zeggen dat dat niet mijn favoriete manier is om een festivalweekend te starten als ik die ochtend al voor de camping in de rij moet gaan staan. Ik denk dat ik aankomende editie even een spel of activiteit ga bedenken wat geen silent disco is. Vind die eigenlijk altijd maar net niet.
Dit is voor ons ook de reden dat we meestal geen koptelefoon hebben, geen zin meer om in nog een rij te staan. Het wordt daarom vaak even een rondje lopen op het terrein en ergens wat eten scoren en mensen opzoeken op de camping. Zonder koptelefoon val je er dan toch een beetje buiten op het terrein zelf.

Aan alle reacties te lezen hier kan je wel een festileaks activiteit plannen tijdens de Silent Disco.
 

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
364
486
Wat is eigenlijk jullie tactiek voor de donderdag avond? Volgens mij is het mij nog maar 1x gelukt in de afgelopen jaren om een koptelefoon te bemachtigen, omdat we vaak te lang op de camping blijven hangen.
Wij gaan altijd later en dan lopen we naar het inleverpunt waar we koptelefoons onderscheppen van mensen die ze willen inleveren. Lukt altijd en we zijn met 10-12 man.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en Don_076

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.700
Wij gaan altijd later en dan lopen we naar het inleverpunt waar we koptelefoons onderscheppen van mensen die ze willen inleveren. Lukt altijd en we zijn met 10-12 man.
Ja de ene keer dat het ons gelukt is, was dat ook met deze tactiek. Maar vond toen de muziek een beetje tegenvallen.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
693
418
Ik kan me vooral nog herinneren dat ik de stem van de DJ echt enorm irritant vond en dat hij ook veel te vaak er doorheen aan het lullen was.
Kreeg er nogal een 'hookeeee letsgo' gevoel bij.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.655
7.361
Ik vind de silent disco altijd wel leuk. Zorg er altijd voor optijd een koptelefoon te scoren, meestal voor een groepje idd. Die rij vind ik niet zo erg zonder bagage en dergelijke ;)
 

Arie

Nieuw lid
12 aug 2022
3
6
De ervaring leert ook dat in de loop van de avond overal mensen met een koptelefoon om hun arm lopen, als je die de muntjes geeft zijn ze blij dat ze van die koptelefoon af zijn!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.781
Op sziget staat Skrillex voor Fred Again... Zal dit een package deal zijn en ook in de Alpha zijn?

Edit: Een Big Thief krijgt daar 1uur15min.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

Rocker040

Nieuw lid
13 jun 2022
4
7
Wat is eigenlijk jullie tactiek voor de donderdag avond? Volgens mij is het mij nog maar 1x gelukt in de afgelopen jaren om een koptelefoon te bemachtigen, omdat we vaak te lang op de camping blijven hangen.
Ik neem ze altijd mee van Pinkpop. Wanneer het rustig is bij de koptelefoons op Lowlands kun je ze omruilen voor een volle. Ze houden er namelijk altijd nog wat apart als reserve. Bijkomend voordeel is dat je op Pinkpop geen borg betaald, dus 5 muntjes winst bij inleveren op Lowlands.🤫
 

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
446
719
Op sziget staat Skrillex voor Fred Again... Zal dit een package deal zijn en ook in de Alpha zijn?

Edit: Een Big Thief krijgt daar 1uur15min.
Graag!!! Zou wel moeten betekenen dat ze beide op zondag staan. Goldband dan op vrijdag en QOTSA op zaterdag :)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.655
7.361
Geen film, theater, science, literatuur of kunst aankondiging vandaag? Jammer, had ik wel verwacht
 

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
179
557
Bekijk bijlage 9181
Dat belooft ook wat voor Lowlands
De strekking is dus eigenlijk dat je alleen bier/fris/wijn mee mag nemen naar de camping? Ik vond het altijd wel lekker om wat sterks mee te nemen en dat aan te lengen met, al dan niet gekoelde, frisdrank. Vraag me wel enorm af of dit gehandhaafd gaat worden, of dat het gewoon een 'moetje' in de huisregels is?
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
De strekking is dus eigenlijk dat je alleen bier/fris/wijn mee mag nemen naar de camping? Ik vond het altijd wel lekker om wat sterks mee te nemen en dat aan te lengen met, al dan niet gekoelde, frisdrank. Vraag me wel enorm af of dit gehandhaafd gaat worden, of dat het gewoon een 'moetje' in de huisregels is?
natuurlijk is dit enkel een regel, en gaat dit niet nageleefd worden
zolang alles in plastic zit is de beveiliging tevreden.
tip: 1/2 L flesjes water kopen, thuis leegdrinken en vullen met sterke drank
paar in je kluisje, 1 meesmokkelen en koude cola kopen.
 
  • Winning
Waarderingen: Don_076

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Auke