Nee dat is dus niet het geval. Je mocht altijd gewoon drank meenemen, overgegoten in plastic flessen, ongeacht sterkte. Dat is nu dus echt anders.
Ik citeer vanuit de huisregels '23:
"2.4. Glas, blik, drank Glas is verboden op het gehele evenemententerrein (uitgezonderd parfum en noodzakelijke medicatie in originele glazen verpakking tot maximaal 50ml). Bij aankomst mag je maximaal 8 liter drank meenemen (totaal van de inhoud van alle verpakkingen, zowel alcoholisch als non-alcoholisch), en alléén op de camping. Als je je polsbandje om hebt, is het niet toegestaan nogmaals drank mee te nemen van buiten het terrein of de parkeerplaatsen."
Ik citeer nu vanuit de huisregels '24:
"Vanwege vergunningsvoorschriften zijn glas, glazen flessen en sterke drank (meer dan 15% alcoholpercentage) niet toegestaan. Ook zelf gemixte dranken met sterke drank zijn niet toegestaan. Daarom zijn alleen originele gesealde/gesloten drankverpakkingen toegestaan. Drank die niet zijn toegestaan worden niet in bewaring genomen of omgeschonken"
Er is dus wel een verschil, en ik vraag me dus vooral af of dit gehandhaafd gaat worden.