Lowlands 2024

haha nee ik neem de festileaksleden qua muzieksmaak een stuk serieuzer. Ik ben alleen soms bang dat wij in de minderheid zijn op het daadwerkelijke festival terrein.
Festileaks is ook een niche hoekje natuurlijk. Wie registreert zich nou nog op een forum tegenwoordig? ;)
Maar het is fijn om te kunnen spreken met gelijkgezinden(en soms wat minder gelijkgezinden) en te kunnen praten over een gemeenschappelijke hobby. Heb al een hoop mooie acts leren kennen via hier, die anders nooit op mijn pad terecht zouden zijn gekomen.

Welke Nederlandse acts verwachten we nog in de laatste drop?
Terug van weggeweest; Pete Philly & Perquisite? Willem, Bob uit Zuid, Wies, De Toegift?
Internationaal wellicht nog Royel Otis, Haunted Youth, Yin Yin?

Terug van weggeweest; Pete Philly & Perquisite? Willem, Bob uit Zuid, Wies, De Toegift?
Internationaal wellicht nog Royel Otis, Haunted Youth, Yin Yin?
Haunted Youth stond vorig jaar al op LL.
Willem, Wies, Royel Otis, Yin Yin zijn wat mij betreft zeker welkom.

Vorig jaar zaten in de laatste drop op 19 juli met 070 shake, bombino en they hate change ook nog wel een aantal interessante internationale namen . Ben benieuwd dus wat we kunnen verwachten, een vervanger voor denzel curry hoeven we niet meer te verwachten toch?

Toch jammer dat salute niet geboekt is, heeft precies een gaatje tussen een show in Hamburg en Pukkelpop

Afgelopen weekend onder andere X-coast en Mall Grab gezien op 909. Ik zie echt heel voorzichtig meer elektro op de dansvloer terugkomen. Da Funk, nummertjes van Justice, MSTRKRFT en Oizo heb ik onder andere voorbij horen komen. Het publiek kon het aardig hebben. Goede ontwikkeling wat bij betreft, Mall Grab kan ik zeeeeeeker aanraden straks op Lowlands.

Afgelopen weekend onder andere X-coast en Mall Grab gezien op 909. Ik zie echt heel voorzichtig meer elektro op de dansvloer terugkomen. Da Funk, nummertjes van Justice, MSTRKRFT en Oizo heb ik onder andere voorbij horen komen. Het publiek kon het aardig hebben. Goede ontwikkeling wat bij betreft, Mall Grab kan ik zeeeeeeker aanraden straks op Lowlands.

Alleen wel hopen dat er iets meer ruimte is om te dansen op Lowlands dan op 909. Het was idioot druk daar. 😅

• Leuk
Waarderingen: MarkD
Alleen wel hopen dat er iets meer ruimte is om te dansen op Lowlands dan op 909. Het was idioot druk daar. 😅
Was wel een beetje volle bak ja. Wij stonden een beetje rechts, net uit een 'wandelpad' dus opzich prima. Eigenlijk altijd met die stage wel drukte, vorig jaar zéker met Marlon Hoffstadt, dat zou nu echt totaal onverantwoord zijn om die daar neer te zetten.

• Leuk
Waarderingen: davadude
Pete Philly & Perquisite zou ik vet vinden. Staan ook wel in een aantal zalen maar lijkt me vetter om op LL te zien.
Heb ze vorige week zondag gezien in de Effenaar. Stonden oorspronkelijk geprogrammeerd in de Grote Zaal, maar op het laatste moment omgeboekt naar de Kleine Zaal en daar stond het niet eens vol. Dus op twee meter van het podium genoten van een voltallige band met een iétwat zwaardere Pete Philly (maar goed, wie niet 15 jaar later). Fijn om ze eindelijk eens live te hebben gezien.

• Leuk
Waarderingen: peter Molenaar
Denk dat er weinig mensen nuchter naar Goldband staan te kijken. Dat geldt ook voor de mensen op het podium trouwens.
Ik ben nuchter genoeg om niet nuchter niet daar te gaan staan kijken.
Maar ter verdediging van dat volk op de socials: ook hier op het forum zitten mensen met een slechte muzieksmaak!

Rustig maar, is gewoon grapje.
Wansmaak is nog steeds smaak

Wat is eigenlijk jullie tactiek voor de donderdag avond? Volgens mij is het mij nog maar 1x gelukt in de afgelopen jaren om een koptelefoon te bemachtigen, omdat we vaak te lang op de camping blijven hangen.

Wat is eigenlijk jullie tactiek voor de donderdag avond? Volgens mij is het mij nog maar 1x gelukt in de afgelopen jaren om een koptelefoon te bemachtigen, omdat we vaak te lang op de camping blijven hangen.
Als je een koptelefoon wilt moet je echt op tijd in de rij gaan staan. Moet zeggen dat dat niet mijn favoriete manier is om een festivalweekend te starten als ik die ochtend al voor de camping in de rij moet gaan staan. Ik denk dat ik aankomende editie even een spel of activiteit ga bedenken wat geen silent disco is. Vind die eigenlijk altijd maar net niet.

• Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit
Vrijdagochtend lekker chill op de groepscamping aankomen.

• Leuk
Waarderingen: Davidd

Users who are viewing this thread