Lowlands 2024

peter Molenaar

Playlistbediener
4 aug 2023
37
53
Goldband dan tegelijk met AIR in de Bravo denk ik.

Echt steeds meer fan aan het worden van Fat Dog. Running en King of the slugs staan regelmatig op hier. Ook dit optreden is weer heerlijk:
Ben zo hype voor Fat Dog dat ik ook maar een ticket voor hun optreden in Vera heb gehaald.😁
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
199
389
Ik geloof dit niet. Fred Again.. is ook #1 in de aankondigingen en op de line-up. Waar hebben jullie dit gelezen?
We hebben allebei gelijk maat. Headliners: Vrijdag QOTSA, zaterdag Fredje, Zondag Goldband. Triest maar waar.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
915
1.678
Ik geloof dit niet. Fred Again.. is ook #1 in de aankondigingen en op de line-up. Waar hebben jullie dit gelezen?
Ik snap je verbazing niet zo, dit was al bekend na de bekendmaking van de eerste namen een tijd geleden. De dag waarop ze headlinen alleen niet. Daarnaast is LL ook nog is een festival waar het allemaal niet puur draait om de headliner dus genoeg anders leuks te beleven is op dat moment.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
469
632
Over verbazing gesproken.

Niet de beste bron, echter anders was het wel gecorrigeerd (de naam en functie klopt wel namelijk).

Zomerbeleving met McDonald's​

Stijn Mentrop, CMO van McDonald's, vult aan: "Hoe je de zomer ook beleeft, hij is lekkerder als je 'm deelt. Daarom inspireren we niet alleen met onze film, maar nodigen we onze gasten en fans ook daadwerkelijk uit dit te doen. Dat doen we met activaties op verschillende grote festivals, waaronder Lowlands, én met het 'McDonald's App Festival', de digitale experience in onze McDonald's App.

 

Athos

Support act
13 jul 2023
978
1.510
Over verbazing gesproken.

Niet de beste bron, echter anders was het wel gecorrigeerd (de naam en functie klopt wel namelijk).

Zomerbeleving met McDonald's​

Stijn Mentrop, CMO van McDonald's, vult aan: "Hoe je de zomer ook beleeft, hij is lekkerder als je 'm deelt. Daarom inspireren we niet alleen met onze film, maar nodigen we onze gasten en fans ook daadwerkelijk uit dit te doen. Dat doen we met activaties op verschillende grote festivals, waaronder Lowlands, én met het 'McDonald's App Festival', de digitale experience in onze McDonald's App.

Tering hee, op Pinkpop vond ik dit al treurig maar op Lowlands is het echt gewoon fucking sneu. Tyf op met je Mac.
 
Laatst bewerkt:

rrr

Campingartiest
5 feb 2023
63
122
Ik heb dankzij de toppers op het dagindelingforum een overzicht gemaakt van welke artiesten waarschijnlijk op welke dag en welk podium staan, ik deel hem hier ook even: https://forum.festileaks.com/threads/dagindeling-artiesten-lowlands-2024.1572/post-434779 Screenshot 2024-06-07 at 11.57.44.png
Paar opmerkingen:
- Ik heb het nachtprogramma buiten beschouwing gelaten, Barry Can't Swim en Brutalismus zijn daarbij niet aangekondigd dus die staan waarschijnlijk overdag
- De namen bij 'Artiesten waarbij dag onbekend is (Alpha/Bravo)' staan mijns insziens nog zeker op de ontbrekende plekken bij de Bravo/Alpha. Namen die niet voorbij zijn gekomen in dit forum heb ik niet meegenomen, maar ik ben even alle aangekondigde namen tot nu toe doorgegaan in 'Overige mogelijkheden Alpha/Bravo' en denk dat dit alle artiesten zijn die enigszins nog kans maken op een plek in de Bravo (al lijkt het me bij de meeste zeer sterk)
- Daarmee kom je op nog 7 in te vullen plekken op de Bravo/Alpha, waarbij je vermoed ik Spiritbox, Brutalismus 3000 en Barry Can't Swim met potlood op kan schrijven.

Ik zal geheid een aantal flinke missers hebben gemaakt met mijn inschatting van Alpha/Bravo, haha. Vul het allemaal gerust verder aan!
 

peter Molenaar

Playlistbediener
4 aug 2023
37
53
Heb een aantal keer voorbij zien komen dat jungle by night in de alpha zou staan. Is deze act niet veel te klein (maandelijkse streams) om in de alpha te staan?
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.105
Heb een aantal keer voorbij zien komen dat jungle by night in de alpha zou staan. Is deze act niet veel te klein (maandelijkse streams) om in de alpha te staan?
Nederlandse acts staan toch wel vaak op dit hogere plekken. Stonden twee jaar geleden als opener van de mainstage op DTRH. Kans dat ze ofwel een middagslot Bravo ofwel opener Alpha zullen zijn is groot.
 
  • Leuk
Waarderingen: peter Molenaar

Gebruikers die dit onderwerp bekijken